Det største ønske

Hvordan få stålkontroll på syklusen sin [emoji1] Tar dette lang tid er det mulig jeg begynner å tempe vaginalt også for å få bedre kontroll [emoji4]
Bra du har kosa deg litt ekstra. Viktig med selvpleie [emoji173]
Januar er en veldig fin måned [emoji16] Da er jeg født og derfor bestemmer jeg at du skal få ditt etterlengtet frø [emoji173]
Har vurdert å stoppe å tempe oralt, for trenger jo ikke begge målingene. Men er litt vanskelig når det har blitt en vane :p :hilarious:
Håper virkelig spiren sitter i januar! :Heartred Den har ikke noe valg altså!!!! :laughing002

Har vurdert å stoppe å tempe oralt, for trenger jo ikke begge målingene. Men er litt vanskelig når det har blitt en vane [emoji14] :hilarious:
Håper virkelig spiren sitter i januar! [emoji813]red Den har ikke noe valg altså!!!! :laughing002
Det er det da. Er ikke bare bare å legge vekk disse vanene vi skaper [emoji13]
Det håper jeg også! Bursdagsbarnet får bestemme vettu og siden det faktisk er min måned bestemmer jeg at NÅ blir det sånn!! [emoji173]

Det er det da. Er ikke bare bare å legge vekk disse vanene vi skaper [emoji13]
Det håper jeg også! Bursdagsbarnet får bestemme vettu og siden det faktisk er min måned bestemmer jeg at NÅ blir det sånn!! [emoji173]
Enklere sagt enn gjort.
Da har jeg gitt beskjed til livmora at hun får vær så god å høre på Spero og la en spire ta bolig om et par uker :cool14 :happy119 :hilarious: Får minne henne på det med jevne mellomrom ;)

Måtte bare titte innom for å se hvordan det går med snuppa mi. Fader og´at TR dukket opp igjen. Må da kunne gå an å lære seg til å kjenne sin besøkelsestid snart! :shifty:

Synes det er stort av deg å tempe BÅDE oralt og vaginalt, jeg klarte jo knapt å huske å tempe i det hele tatt. :hilarious:

Håper virkelig at spiren sitter snart nå, slik at det blir et 2018-baby på deg også! :Heartred

Enklere sagt enn gjort.
Da har jeg gitt beskjed til livmora at hun får vær så god å høre på Spero og la en spire ta bolig om et par uker :cool14 :happy119 :hilarious: Får minne henne på det med jevne mellomrom ;)
Så bra! Da er det bestemt og så synes jeg du skal minne livmoren din på det hver dag, og fortelle tanta at ho får lære seg besøkstidene sine! [emoji6]

Lykke til i ny pp :)

Måtte bare titte innom for å se hvordan det går med snuppa mi. Fader og´at TR dukket opp igjen. Må da kunne gå an å lære seg til å kjenne sin besøkelsestid snart! :shifty:

Synes det er stort av deg å tempe BÅDE oralt og vaginalt, jeg klarte jo knapt å huske å tempe i det hele tatt. :hilarious:

Håper virkelig at spiren sitter snart nå, slik at det blir et 2018-baby på deg også! :Heartred
Syns jo at etter nesten to år så skulle man trodd hun hadde skjønt at hun ikke er velkommen altså :shifty: :hilarious:

Håper 2018 er året :Heartred

Så bra! Da er det bestemt og så synes jeg du skal minne livmoren din på det hver dag, og fortelle tanta at ho får lære seg besøkstidene sine! [emoji6]
Får starte hver dag med å minne henne på det og håper hun hører etter ;) Tanta har fått besøksforbud :laughing002

PP24 - CD4

Da ser det ut til at tanta har begynt å pakke sammen sakene sine. Håper det er over et år til neste gang jeg ser henne, for nå skal det bli baby altså ;)
Har handlet litt garn, strikkepinner og heklenåler på Black Friday, så nå skal det strikkes og hekles :) Kan ikke hekle så blir spennende å se om jeg får det til. Og så skal jeg strikke Mor Signe teppe. Har funnet et par måter å strikke det på, men tror jeg tar den enkleste som blir att og fram :) Blir spennende å se hvordan resultatet blir :)

Så koselig med sånne håndarbeidsprosjekter.

Det er det :) Nå må jeg bare bli gravid så jeg får brukt alt jeg har strikket og sydd til et lite nurk :D
Ja det var det da. det "lille" hinderet der. Vi får vel legge litt mer arbeid i det da.....

❤️❤️

Hvordan går det med håndarbeidene dine? Hadde ikke dere noe prosjekter på gang i heimen og?

Back
Topp