Takk! klemTa godt vare på deg, klem !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! klemTa godt vare på deg, klem !
Har vurdert å stoppe å tempe oralt, for trenger jo ikke begge målingene. Men er litt vanskelig når det har blitt en vaneHvordan få stålkontroll på syklusen sin [emoji1] Tar dette lang tid er det mulig jeg begynner å tempe vaginalt også for å få bedre kontroll [emoji4]
Bra du har kosa deg litt ekstra. Viktig med selvpleie [emoji173]
Januar er en veldig fin måned [emoji16] Da er jeg født og derfor bestemmer jeg at du skal få ditt etterlengtet frø [emoji173]
Det er det da. Er ikke bare bare å legge vekk disse vanene vi skaper [emoji13]Har vurdert å stoppe å tempe oralt, for trenger jo ikke begge målingene. Men er litt vanskelig når det har blitt en vane [emoji14]
Håper virkelig spiren sitter i januar! [emoji813]red Den har ikke noe valg altså!!!!
Enklere sagt enn gjort.Det er det da. Er ikke bare bare å legge vekk disse vanene vi skaper [emoji13]
Det håper jeg også! Bursdagsbarnet får bestemme vettu og siden det faktisk er min måned bestemmer jeg at NÅ blir det sånn!! [emoji173]
Det hadde vært en veldig bra start på det nye året jaTakk Satser på det. Starte 2018 med en positiv test hadde jo vært perfekt da
Så bra! Da er det bestemt og så synes jeg du skal minne livmoren din på det hver dag, og fortelle tanta at ho får lære seg besøkstidene sine! [emoji6]Enklere sagt enn gjort.
Da har jeg gitt beskjed til livmora at hun får vær så god å høre på Spero og la en spire ta bolig om et par uker Får minne henne på det med jevne mellomrom
Syns jo at etter nesten to år så skulle man trodd hun hadde skjønt at hun ikke er velkommen altsåMåtte bare titte innom for å se hvordan det går med snuppa mi. Fader og´at TR dukket opp igjen. Må da kunne gå an å lære seg til å kjenne sin besøkelsestid snart!
Synes det er stort av deg å tempe BÅDE oralt og vaginalt, jeg klarte jo knapt å huske å tempe i det hele tatt.
Håper virkelig at spiren sitter snart nå, slik at det blir et 2018-baby på deg også!
Fantastisk startDet hadde vært en veldig bra start på det nye året ja
Tusen takk Og lykke til du ogsåLykke til i ny pp
Får starte hver dag med å minne henne på det og håper hun hører etter Tanta har fått besøksforbudSå bra! Da er det bestemt og så synes jeg du skal minne livmoren din på det hver dag, og fortelle tanta at ho får lære seg besøkstidene sine! [emoji6]
Det er det Nå må jeg bare bli gravid så jeg får brukt alt jeg har strikket og sydd til et lite nurkSå koselig med sånne håndarbeidsprosjekter.
Ja det var det da. det "lille" hinderet der. Vi får vel legge litt mer arbeid i det da.....Det er det Nå må jeg bare bli gravid så jeg får brukt alt jeg har strikket og sydd til et lite nurk