Det største ønske

Den tempen er fremdeles fin da.

Enig i at den testen burde vært mindre tvil på, men fortsetter å håpe!

Hmmm... ser fortsatt ikke noe :( Hvordan er den et kvarter etter fristen? Og kan du ta overlay på tempen?
Fikk ikke tatt nytt bilde før etter nesten to timer.
Skimter kanskje noe på den som var blenda før fristen (bildet til høyre, ses bedre i virkeligheten).
Bilde til venstre er den samme testen som tidligere, skimter noe på den også.

D0DCBDC8-2189-435A-B62B-EB358C32B4C5.jpeg
B1540025-6852-47EB-9A91-0D3CF211E974.jpeg

Overlay av temp de siste fire pp

F58424A7-B0A8-45E0-99FA-4C1DA87A2942.jpeg

Jeg vil anse det som veldig rart om du ikke er gravid denne pp. FOR en fin graf og jeg ser noe på testene dine [emoji4] Mulig du produserer hcg sent? [emoji173]

Den tempen er fremdeles fin da.

Enig i at den testen burde vært mindre tvil på, men fortsetter å håpe!
Ja veldig fin og høy. Blir spennende å se hvilken vei den går i morgen.
Håper enda :)

Utrolig fin temp denne måneden og jeg kan skimte på begge testene. Liker ikke at de ikke er mer synlige idag, men det er fremdeles håp.

Grafen er jo utrolig fin, så merkelig at testene ikke bare viser de to strekene som den skal gjøre!

Kjipt å måtte vente på strek når grafen er så fin! Krysser fingrene for at den dukker opp snart :-)

Jeg vil anse det som veldig rart om du ikke er gravid denne pp. FOR en fin graf og jeg ser noe på testene dine [emoji4] Mulig du produserer hcg sent? [emoji173]
Veldig rart hvis ikke for har ikke hatt så fin g jevn høy temp før. Håper i det lengste på at det er sen hcg økning.

Grafen er jo utrolig fin, så merkelig at testene ikke bare viser de to strekene som den skal gjøre!
Syns også testene bare skal vise tydelig når tempen er så fin.

Her kommer kveldens test. Bildet tatt etter 9-10 min. Syns jeg skimter noe på den. Men skulle jo ønske at hvis det var noe der så skulle den ha vært sterkere.

Har hatt litt mensen følelse i kveld, men samtidig så har jeg blitt fort varm og fort sliten som er gravide symptomer på meg. Hatt litt ilinger også.
Siden jeg fikk EL på cd17 så skal det tilsi at jeg skal ha en 30 dagers syklus. Så ikm er ikke før på torsdag. Men når jeg var på do i kveld, før jeg la meg, så kom det litt rosa på papiret. Det bruker jeg av og til å få kvelden før den dumme tanta kommer på besøk. Så morgendagen (i dag) ser jeg ikke så lyst på akkkurat nå, selv om jeg håper det bare er en uskyldig blødning. Får se hva dagen bringer :)

9679161A-4A14-4805-954E-5C884A4E52B0.jpeg

Hmmm... det lover jo ikke så bra med rosa. Det der var den første testen hvor jeg kanskje skimter noe, men synes det er veldig sent til å ikke være noe mer enn mulig skimting, da...

Hmmm... det lover jo ikke så bra med rosa. Det der var den første testen hvor jeg kanskje skimter noe, men synes det er veldig sent til å ikke være noe mer enn mulig skimting, da...
Lover ikke så godt. Tror ikke det var noe mer å se på dagens test, hvertfall ikke noe sterkere. I tillegg så stuuupte tempen i dag. Så da er det bare å forberede seg på pp24.

PP23 - CD30 - 13DPO eller PP24 - CD1

Som skrevet i natt så fikk jeg litt rosa på papiret og hadde litt mensen følelse. Vel den følelsen er ikke helt borte. Og når jeg var på do når jeg sto opp var det brunt blod på papiret. Tempen stuuupte i dag også så det er bare å forberede seg på ny pp. Må et mirakel til for at det plutselig skal være en spire der.
Vet ikke om jeg skal/kan regne denne som kjemisk mht til ultra svake tester og alle symptomene som var.

En positiv ting i dag da, er at jeg har gått ned enda mer :) Er nå bare 0.5kg unna da jeg ble gravid i mai. Så hvis jeg kommer under den vekta til EL tider så håper jeg jo at det skal hjelpe litt på. Kanskje det er vekta som er problemet for meg?? Det betyr at jeg må gå ned 1 kg de neste to ukene :p

Mannen hadde vært å kjøpt brød til meg i dag siden jeg ikke hadde noe i hus, og nugatti. Så det skal bli en god frokost :D

3F145470-0A57-45DC-B42B-97B5276631C5.jpeg
BEFEF930-B705-4795-A810-ECBF09ACA4AC.jpeg

Back
Topp