Det største ønske

Det er helt klart noe på testen. Du har jo så mange gode symptomer på graviditet nå! Håper du har fått full klaff [emoji1][emoji173]

PP23 - CD28 - 11DPO

Nja ikke så mye å se på testen i dag heller... Med godviljen til så kan det hende jeg skimter noe men tror den er blenda. Bildet ble tatt etter 10+ minutter, men det var ingen endring fra 3-4min etter testen ble tatt til bildet ble tatt. Tempen gikk litt opp også. Kjenner litt stikninger i dag også og er oppblåst. Høyt blodsukker i dag også. Nå nettopp fikk jeg plutselig skarp stikk midt på ryggen mot høyre og samtidig så fikk jeg lik stikk i høyre lår, varte noen sekunder. Merkelig.

Vis vedlegget 237932 Vis vedlegget 237934
Tempen ser bra ut! Kan skimte noe, håper

Jeg kan også se den lille streken, men ser også en helt hvit strek, så kan være kontrasten bare... håper på babystrek da. Tempen er jo veldig bra ^^
Håper det utvikler seg til en skikkelig babystrek snart hvis det er noe der inne :)

Den stikkingen har jeg og. ..høyre side oppfor bekkenet. Ser mange gravidtegn hos deg jeg altaå Jeg er en av de som tydligvis produserer hcg fort. Jeg kan forstå frustrasjonen din tro meg! Test igjen senere i dag:)
Blir nok en test senere i dag ja. Utrolig hvor mange tegn jeg hadde denne gangen. Har jo hatt det før også men disse har vært veldig forsterket og tydelige.

Det er helt klart noe på testen. Du har jo så mange gode symptomer på graviditet nå! Håper du har fått full klaff [emoji1][emoji173]
Håper så inderlig :) Ja nå må testene bare være enig med kroppen :p

Blitt mer kvalm i dag. Litt fortere sliten. Skulle henge opp klesvasken og det var nok :p Trøtt. Ilingene har roet seg ned fra i går men kjenner litt enda. Kan jo ikke være ilinger hele tiden heller.
Føler det er noe mer jeg skulle ha gjort for at en spire skal feste seg denne gangen, men ikke noe mer å gjøre enn å vente. Tar jo babyklister så håper det gjør susen :)
Etter en helg med å ha skeiet ut på mat- og snopefronten og vært veldig mye stillesittende, så er jeg veldig fornøyd med at jeg veier like mye i dag som på fredag. Fortsette å spise sunt og regelmessig.

Kveldens tester. Syns jeg kanskje ser noe på den ene hvertfall, men litt vanskelig å få med på bildet.
Føles ut som at kroppen holder på å kvitte seg med en del vann. Drikker ikke så mye men tisser så mye likevel så er ikke så konsentrert.

AE17B521-D715-4703-A7A0-FEC0A77215AB.jpeg
0DD5BAA0-4E58-4CAF-A158-9D97A3F9865C.jpeg

Kveldens tester. Syns jeg kanskje ser noe på den ene hvertfall, men litt vanskelig å få med på bildet.
Føles ut som at kroppen holder på å kvitte seg med en del vann. Drikker ikke så mye men tisser så mye likevel så er ikke så konsentrert.

Vis vedlegget 237987 Vis vedlegget 237988

Prøv å lag de i sånn negativ bildeformat..? Får det ikke til på min mobil. Men lettere å se synes jeg da :)

Det er da noe på den øverste. Synes jeg kunne skimte noe imorges og. Krysser fingerne!

Jeg ser dessverre ikke noe.. men krysser fingrene for tydeligere tester snart ;)

Jeg ser dessverre ikke noe.. men krysser fingrene for tydeligere tester snart ;)
Veldig vanskelig å se for det er ultrasvakt, er vel mest hvis jeg legger godviljen til :p nærmer meg ikm så nå må testen bli sterkere raskt altså :D

Veldig spent i dag jeg også! Så ikke noe selv på de i går, men lettere "live"! Mine ble svakt positive etter fristen da jeg ble gravid.

PP23 - CD29 - 12 DPO

Tok et par tester og kunne kanskje skimte noe på denne, men veldig usikker. Men de blir jo ikke noe sterkere. Høy temp i dag også. Lå og slumret litt den siste halve timen før jeg tempet, likevel så var tempe tiden for tidlig. Blir vel en ny test senere i dag.
Fikk en følelse av at TR kommer nok (selv om det ikke var en typisk TR følelse), som plutselig ble byttet ut med å være veldig kvalm. Var redd det skulle bli verre og at jeg måtte kaste opp. Men roet seg. Fremdeles litt kvalm da.

D361DD8A-EF41-4428-8814-3EDCD9653BCC.jpeg
5D259B14-C5FD-4626-8193-837EB80DC046.jpeg

Veldig spent i dag jeg også! Så ikke noe selv på de i går, men lettere "live"! Mine ble svakt positive etter fristen da jeg ble gravid.
Ikke noe mer tydelig svar i dag heller. Får bare smøre meg med tålmodighet og se hvilken vei dette går.

Hmmm... ser fortsatt ikke noe :( Hvordan er den et kvarter etter fristen? Og kan du ta overlay på tempen?

Back
Topp