Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen ser bra ut! Kan skimte noe, håperPP23 - CD28 - 11DPO
Nja ikke så mye å se på testen i dag heller... Med godviljen til så kan det hende jeg skimter noe men tror den er blenda. Bildet ble tatt etter 10+ minutter, men det var ingen endring fra 3-4min etter testen ble tatt til bildet ble tatt. Tempen gikk litt opp også. Kjenner litt stikninger i dag også og er oppblåst. Høyt blodsukker i dag også. Nå nettopp fikk jeg plutselig skarp stikk midt på ryggen mot høyre og samtidig så fikk jeg lik stikk i høyre lår, varte noen sekunder. Merkelig.
Vis vedlegget 237932 Vis vedlegget 237934
Håper det utvikler seg til en skikkelig babystrek snart hvis det er noe der inneJeg kan også se den lille streken, men ser også en helt hvit strek, så kan være kontrasten bare... håper på babystrek da. Tempen er jo veldig bra ^^
Blir nok en test senere i dag ja. Utrolig hvor mange tegn jeg hadde denne gangen. Har jo hatt det før også men disse har vært veldig forsterket og tydelige.Den stikkingen har jeg og. ..høyre side oppfor bekkenet. Ser mange gravidtegn hos deg jeg altaå Jeg er en av de som tydligvis produserer hcg fort. Jeg kan forstå frustrasjonen din tro meg! Test igjen senere i dag
Håper så inderlig Ja nå må testene bare være enig med kroppenDet er helt klart noe på testen. Du har jo så mange gode symptomer på graviditet nå! Håper du har fått full klaff [emoji1][emoji173]
Kveldens tester. Syns jeg kanskje ser noe på den ene hvertfall, men litt vanskelig å få med på bildet.
Føles ut som at kroppen holder på å kvitte seg med en del vann. Drikker ikke så mye men tisser så mye likevel så er ikke så konsentrert.
Vis vedlegget 237987 Vis vedlegget 237988
Prøv å lag de i sånn negativ bildeformat..? Får det ikke til på min mobil. Men lettere å se synes jeg da
Det er da noe på den øverste. Synes jeg kunne skimte noe imorges og. Krysser fingerne!
På den øverst jeg også ser noe, litt sterkere etter at den tørket helt. HåperSynes jeg ser noe på den øverste jeg. håper
Veldig vanskelig å se for det er ultrasvakt, er vel mest hvis jeg legger godviljen til nærmer meg ikm så nå må testen bli sterkere raskt altsåJeg ser dessverre ikke noe.. men krysser fingrene for tydeligere tester snart
Ny test i dag og ingenting å skryte avNy test idag?
Ikke noe mer tydelig svar i dag heller. Får bare smøre meg med tålmodighet og se hvilken vei dette går.Veldig spent i dag jeg også! Så ikke noe selv på de i går, men lettere "live"! Mine ble svakt positive etter fristen da jeg ble gravid.