Det største ønske

Veldig spent på test og temp fra deg i helga!

PP23 - CD26 - 9DPO

Da er det bare noen få timer til testing :dance008 Vet at det er tidlig enda, men håper sånn at det viser en strek i morgen. Men er forberedt på at den er blenda. Ingenting er over enda.
I dag har jeg vært trøtt, tuller med ord, glemmer hva jeg skal si. Har også kjent en "klump" eller vært litt tung i livmora. Tempen gikk litt opp i dag. Enda mer ømme bryst. Følt meg litt oppblåst. Føler meg litt tettere i nesen, men prøver å redusere bruken av nesespray også så det kan jo være det, eller en kombinasjon :D

0762AB72-632C-40F2-BCA4-24EB9D6FF1EE.jpeg

Last edited:
Gleder meg til i morgen når du skal teste deg. Blir spennende det.

Grattis med vektnedgang! Flink du er.
Takk for det :)
Blir en spennende dag i morgen.

Håper det går bra med deg :)

Alltid spennende med testetid og det høres jo veldig lovende ut! Sender babystøv og krysser alle fingre for at det er gravidsymptomer:happy093.******************************************************************************************************************

Alltid spennende med testetid og det høres jo veldig lovende ut! Sender babystøv og krysser alle fingre for at det er gravidsymptomer:happy093.******************************************************************************************************************
Takk for all babystøv ❤️

Så spennende!! Flere av de symtomene har jeg og hatt:)
Krysse alt eg har!!!!!
Noen av symptomene er lik da jeg ble gravid i mai, så håper det går rett vei denne gangen og at spiren sitter hele veien :)
Håper det går rett vei for oss begge denne pp :)

Back
Topp