Det største ønske

[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92] slenger inn ei dose babystøv ^^

[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92] slenger inn ei dose babystøv ^^
Takk :) Alltid godt med ny dose babystøv ⭐⭐⭐⭐

PP23 - CD24 - 7 DPO

I natt drømte jeg at jeg så tidlig som nå fikk en tydelig positiv test. Men mannen syntes streken var på feil plass så måtte da ta en ny test. Og i min ivrighet så satte jeg testen for dypt ned i prøveglasset så den kom langt over maxstreken, så den var jo ugyldig. Må jo ha sånn drømmer av og til også :p

I dag har jeg vært trøtt selv om jeg sov til over halv 11 (sovnet litt over kl 03 da...). Jeg har kjent et trykk/press på venstre side, litt oppom lysken. Og så kjente jeg en sterk iling på et punkt i rundt samme område. Måtte stoppe litt opp med det jeg gjorde. Festesmerter?? De siste to dagene har jeg vært litt sånn følsom. Griner for ingenting. Altså ikke fordi jeg ser en søt reklame eller noe jeg leser eller hører. Spiste f.eks frokost og så presset tårene på og jeg sitter og griner. Ingen triggere det bare kommer. Enten så er det fordi jeg er så sliten av all oppussinga eller så er det en spire som gjør dette, eller begge deler. Vet jo aldri hva denne kroppen finner på :p

56170FEC-E625-4BD2-A07F-509FD090CA61.jpeg

Håper jo det er pga en spire, eller om du er litt sliten pga søvn og oppussing. ;)

Håper det er en god grunn til alle de symptomene

Håper for deg :)

PP23 - CD25 - 8DPO

Bare to dager til testing :D
Fremdeles trøtt og sliten. Kjenner trykk på venstre side fortsatt. Kjent også nesten som litt strekk der nede også, litt ilinger. Blodsukkeret er fremdeles litt høyere enn vanlig, så det gir meg et lite håp :) Begynt å få litt ømme bryst og føler meg litt oppblåst.
Gikk ned 0,5kg denne uka (0.3 opp fra onsdag så kunne vært litt mer). Er veldg fornøyd med det :) Og når mannen kommenterer at han ser magen er blitt mindre så kan jeg ikke si annet enn å være ganske så fornøyd :happy:

Tempen holder seg høyt enda. Det kan den bare fortsette med, håper det ikke kommer noe stup de neste dagene :shifty:

ACEDFD52-AC37-4661-957F-D1E8D682352D.jpeg

Så flink du er med vekta!
Spent med den tempen og testing snart.

Back
Topp