Det største ønske

Da krysser vi for terminspire denne måneden

Ble så fristet av Black Friday salget så jeg klarte ikke å motstå fristelsen til å kjøpe noe :wacky: Kjøpte bl.a en Blafre ryggsekk som jeg lenge har ønsket å kjøpe til et fremtidig nurk :D

De er jo så søte og da

De er jo så søte og da
De er det :) Hadde vært perfekt med en retro termos og matboks til. Gjerne en termos jeg hadde da jeg var lita, men spørs om det finnes det nå da.

Krysser alt jeg har! Trodde Blafre hadde noen termoser, litt retroaktige i stilen? Vi er fornøyd med matboksene derfra iallefall :)

Krysser alt jeg har! Trodde Blafre hadde noen termoser, litt retroaktige i stilen? Vi er fornøyd med matboksene derfra iallefall :)
Takk :Heartred
Jo de har noen termoser, som er stilige. Får se om jeg finner noe etter hvert :)

PP23 - CD20 - 3DPO

Da kom krysset i FF og er offisielt 3dpo, selv om det ikke har vært tvil før.
Har begynt å spise ananas, og skal snart begynne på babyklister. Håper sånn at det klaffer denne pp, selv om jeg likevel ikke har så stor tro på det. Håper på det beste.

BBBBDB4C-B1C5-4884-B5E1-6CCFFDD22990.jpeg

[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji177]
Babystøvet er sendt, nå krysser vi bare fingra :D

De er det :) Hadde vært perfekt med en retro termos og matboks til. Gjerne en termos jeg hadde da jeg var lita, men spørs om det finnes det nå da.
Hva slags termos var det da?

Veldig bra med bekreftet EL. Nå håper jeg virkelig det er din tur. :Heartred

Back
Topp