Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Da krysser vi for terminspire denne måneden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er det Hadde vært perfekt med en retro termos og matboks til. Gjerne en termos jeg hadde da jeg var lita, men spørs om det finnes det nå da.De er jo så søte og da
TakkKrysser alt jeg har! Trodde Blafre hadde noen termoser, litt retroaktige i stilen? Vi er fornøyd med matboksene derfra iallefall
Hva slags termos var det da?De er det Hadde vært perfekt med en retro termos og matboks til. Gjerne en termos jeg hadde da jeg var lita, men spørs om det finnes det nå da.
[emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji92][emoji177]
Babystøvet er sendt, nå krysser vi bare fingra
Masse babystøv herfra også!
Tusen takk for alt av babystøv! Trenger detJeg deler på hva enn av babystøv jeg måtte sitte med!! [emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
Håper og satser på detVeldig bra med bekreftet EL. Nå håper jeg virkelig det er din tur.
Takk! For håpe kroppen er enigNå er det så absolutt din tur!!
Sånn type termos hadde jeg også. Lurer på om min hadde noe rødt på motivet/rød kopp...Husker ikke hvilket motiv det var jeg hadde men var av denne typen termos
Vis vedlegget 237334
Jeg tror jeg også hadde en med rød kopp Mimre mimreSånn type termos hadde jeg også. Lurer på om min hadde noe rødt på motivet/rød kopp...