Det største ønske

Adjusted temp? Hvordan gjør du det?
Fikk en link fra XuperB her.
Man legger inn tidspunktet man testet og temp, og så legger man inn når man egentlig bruker å teste.

PP23 - CD17

Og jeg som håpte på temphopp i dag... var vel for mye å håpe på. Stabil temp de siste fire dagene. Men håper inderlig at temphoppet kommer i morgen. Var litt kald i dag når jeg tempet. Håper jeg ikke får min første tullesyklus. Har tempet snart et år nå og det viser at jeg har EL på cd13-17, så temphoppet bør virkelig komme i morgen.

58D4F59D-4421-4D5F-A636-D8361A6F0DE9.jpeg

Tror det egget er litt sta. Vil ikke slippe før det er HELT sikker på at det blir baby [emoji1] Kom igjen!! Heia, heia [emoji119][emoji119]

Hadde håpa å heie deg frem i DPO-dagene nå, men det blir det blir. Satser på temphopp i morgen da! Bare egget som vil passe på å være godt modnet før det slipper. :D

Jepp, 10 dpo er grensa jeg har satt meg. Men kommer det symptomer før det så kan det jo hende at jeg viker bort fra grensa mi altså ;)
Hehe.
Siste kjemiske hadde jeg plutselig helt andre symptomer enn vanlig så ikke kimse av nye greier da.

håper på gullegget som bare trengte litt ekstra tid.

Tror det egget er litt sta. Vil ikke slippe før det er HELT sikker på at det blir baby [emoji1] Kom igjen!! Heia, heia [emoji119][emoji119]
Signerer denne ;) Heiaheia!!
Ja den må bare bli en baby ut av dette egget altså :D
Negativ test i dag så da slipper den nok taket i dag, kanskje den allerede har gjort det ;)

Hadde håpa å heie deg frem i DPO-dagene nå, men det blir det blir. Satser på temphopp i morgen da! Bare egget som vil passe på å være godt modnet før det slipper. :D
Den trengte kanskje litt ekstra modningstid denne gangen :D Håper på å være i dpo land i morgen så jeg kan begynne å spise litt ananas.

Da fikk jeg negativ EL-test, endelig :D Så da håper jeg at tempen går opp i morgen. Hvis ikke, vet jeg ikke hva jeg gjør :shifty: :laughing002
Blir frustrert når kroppen ikke samarbeider helt. Altså jeg har jo hatt EL på CD17 før. Men når man allerede får max på monitoren på CD14 og skikkelige EL smerter/ubehag på CD15, så skulle man jo trodd at EL kom da og ikke senere.
Har vært veldig sulten de siste dagene, og veldig veldig trøtt og sliten den siste uka. Er fryktelig tungt å våkne, selv om det er rett før kl 10, og jeg har fått sovet nærmere 8 timer. Håper det går over snart.

Last edited:
PP23 - CD18 - 1DPO

ENDELIG i dpo-land :smiley-bounce012 Tempen var høy i dag, ingen tvil på at EL har vært. Nå må egget bare finne seg en venn og feste seg godt fast :) Og jeg kan nå begynne å spise ananas :happy:

1B96158E-6B9B-43BB-8880-00C10CB2B474.jpeg

Endelig!! :D :D Da er det bare å telle ned til testing. :D

Back
Topp