Fikk en link fra XuperB her.Adjusted temp? Hvordan gjør du det?
Man legger inn tidspunktet man testet og temp, og så legger man inn når man egentlig bruker å teste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk en link fra XuperB her.Adjusted temp? Hvordan gjør du det?
Fikk en link fra XuperB her.
Man legger inn tidspunktet man testet og temp, og så legger man inn når man egentlig bruker å teste.
Signerer denne Heiaheia!!Tror det egget er litt sta. Vil ikke slippe før det er HELT sikker på at det blir baby [emoji1] Kom igjen!! Heia, heia [emoji119][emoji119]
Hehe.Jepp, 10 dpo er grensa jeg har satt meg. Men kommer det symptomer før det så kan det jo hende at jeg viker bort fra grensa mi altså
Ja syns det er på tide nå altsåÅååh, nå synes jeg egget skal slippe, og den spennende ventetiden kan komme heia
Tror det egget er litt sta. Vil ikke slippe før det er HELT sikker på at det blir baby [emoji1] Kom igjen!! Heia, heia [emoji119][emoji119]
Ja den må bare bli en baby ut av dette egget altsåSignerer denne Heiaheia!!
Den trengte kanskje litt ekstra modningstid denne gangen Håper på å være i dpo land i morgen så jeg kan begynne å spise litt ananas.Hadde håpa å heie deg frem i DPO-dagene nå, men det blir det blir. Satser på temphopp i morgen da! Bare egget som vil passe på å være godt modnet før det slipper.
Blir spennende å se hva kroppen finner på denne gangenHehe.
Siste kjemiske hadde jeg plutselig helt andre symptomer enn vanlig så ikke kimse av nye greier da.
Håper på det altsåhåper på gullegget som bare trengte litt ekstra tid.
Krysser alt for det altsåJa den må bare bli en baby ut av dette egget altså
Negativ test i dag så da slipper den nok taket i dag, kanskje den allerede har gjort det
Veldig glad den endelig komHurra for dpo!!! [emoji119][emoji119][emoji119][emoji1][emoji1]
Ja endelig Bare 9 dager til testingEndelig!! Da er det bare å telle ned til testing.