Stor klem tilbakeinnom med en klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor klem tilbakeinnom med en klem
TakkHåper virkelig for deg.. Jeg må bare spørre, hva er solvipect?
Takk og god klem tilbake Håper alt står bra til med deg og den lilleVille bare titte innom og legge igjen en klem.
Håper ikke detImponerende, skravlebøtte.
Håper det ikke er for mange flere innlegg før du kan skravle i termingruppe.
PP23 - CD13
Tempen gikk bittelitt ned i dag, og den kan gjerne fortsette ned de neste dagene også
Monitor testen litt sterkere, så det begynner å nærme seg.
EL testen var litt rar i dag. Det kom en svak farge først og streken kom sakte frem, men etter et par-tre minutter som kom resten av fargen flytenes over (har skjedd en gang før også). Så testen gikk fra negativ og noen dager til positiv test - til nesten positiv test (positiv etter at den var tørket). Så da får jeg kanskje positiv i morgen og max på monitoren på tirsdag tenker jeg.
Vis vedlegget 236776 Vis vedlegget 236777
Vis vedlegget 236778
Satser på det Og stor mulighet for det hvis det er likt som andre syklusene.Satser på pos test i morgen da
Satser på det Og stor mulighet for det hvis det er likt som andre syklusene.
Varierer mellom 2-5 dager med høy før max. Noen ganger får jeg som deg positiv strimmel en dag før max, noen ganger på samme dag. EL varierer mellom første dag med max, andre dag eller dagen etter.Bruker du ha mange dagene med høy før max kommer?
Jeg bruker å få positiv strimmel dagen før jeg får max, så håper også på positiv strimmel i morgen og max på tirsdag [emoji106] vil ikke vente lengre [emoji12]
Takk for babystøvet, trenger detHeia egget! Sender litt babystøv på forhånd, så jeg er sikker på det kommer frem!
TakkSpennende tider i møte! Sender alt babystøvet jeg har [emoji92][emoji92][emoji92][emoji92]