Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver jo å legge til rette for en spire, og håper vektnedgang nå skal kanskje gjøre susen. Lov å håpe Storsatser på en augustbabySå leit at det ikke klaffet denne gangen heller forferdelig slitsomt når man føler at man gjør alt riktig. Skal krysse alt som krysses kan for at det blir augustbaby på deg
Stor klem til deg
Sender en god klem til deg
Stor klem
Sender deg stor klem!!
For en frustrerende situasjon! Masse klemmer og gode tanker til deg.
Takk for gode klemmerSå utrolig dumt at tanta kom! Må ha masse lykke til med ny PP.
En god klem til deg fra meg
Takk Lei, men prøver å gå på med nytt mot med ny prøving. Verst den første dagen i syklusen...Skjønner du er skikkelig lei nå.
Syns det er på tide at det blir min tur nåurettferdig, håper det snart er din tur [emoji173]
Takk for god klem og babystøvEn god klem til deg[emoji173] skal fortsette å sende babystøv og krysse fingrene for deg! Jeg drakk solvipect den mnd jeg ble gravid, mulig det var tilfeldig og kanskje du har prøvd det allerede, men det skader ikke å prøve[emoji173]
Veldig kjipt. Hun kjenner ikke sin besøkelsestid altsåSå utrolig kjipt at tanta kom! Lykke til med ny PP
[emoji173][emoji173][emoji173]
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Det må vi gjøre for inn i termnforum skal vi, så snart som muligVi ligger veldig likt, så nå får vi heie frem hverandre
Jepp! Gleder megDet må vi gjøre for inn i termnforum skal vi, så snart som mulig
Det er jeg helt enig i!!!!Syns det er på tide at det blir min tur nå
Ikke noe kjekt for noen av oss som sliter med å bli gravid. Men det viser jo bare hvor ønsket barnet er, at vi fortsetter. Håper en dag vi sitter med positiv test og til slutt med hvert vårt lille knøtt i armene Du fortjener det virkelig du også God klemGod klem kjære deg. Jeg får så vondt av at du også skal trenge å slite deg gjennom måned etter måned i denne karusellen En ting jeg pleier å tenke er at det kanskje ironisk nok er en grunn bak alt sammen. For min del er forholdet sterkere og mer solid til å takle en småbarnsperiode enn hva den hadde vært om deg klaffet de første prøveperiodene. Og barnet er så ønsket, utrolig ønsket er dette barnet vi prøver å få
Håper jeg snart kan juble over to streker sammen med deg i dagboken din, det fortjener du virkelig
God klem til deg også Ja vi gjør det, og heier hverandre frem til målGod klem <3 vi langtidsprøvere står sammen <3