Tusen takk!!!!Lykke til !! Sender store doser babystøv hefra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!!!!Lykke til !! Sender store doser babystøv hefra!!
Kjekt å mimre litt ja.Jeg tror jeg også hadde en med rød kopp Mimre mimre
Veldig kjektKjekt å mimre litt ja.
Hadde også noen firkanta blå drikkeflasker med forskjellige tegneseriefigurer på..
Enig.Veldig kjekt
Det tror ikke jeg hadde. Men var litt misunnelig på de som hadde sånn nesten gjennomsiktig firkantet drikkeflaske med rødt lokk. Hadde så lyst på det
Å, husker vi fikk rød saft i den! Smakte ekstra godt på tur i barnehagenVeldig kjekt
Det tror ikke jeg hadde. Men var litt misunnelig på de som hadde sånn nesten gjennomsiktig firkantet drikkeflaske med rødt lokk. Hadde så lyst på det
Koselige minnerÅ, husker vi fikk rød saft i den! Smakte ekstra godt på tur i barnehagen
Jeg ogsåEr skikkelig spent! Så bra at vekta går stadig nedover, må være godt å se at det du gjør fungerer.
TakkSå flink du er med vekt-nedgangen! Heier på postitv test om små dager
Jeg også
Veldig godt å se at det går nedover. Selv om det har gått litt sakte syns jeg.
Takk Håper testene viser ønsket svar denne gangenSpennende! Og du er så fin med vekt nedgangen krysser fingrene for positiv test om noen dager.
Det gjør det. Den første uka gikk jeg ned nesten 2kg, etter det har det gått opp og ned men vekta nå viser endelig mindre enn den gangen. Kroppen må jo få litt tid på å omstille seg. Men spise sunt og i mindre mengder er viktig for meg. Mindre snop. Er i lite aktivitet så å begrense matinntaket som er best for meg.Sunn vektnedgang gjør gjerne det, og så går det ofte i rykk og napp. Litt frustrerende der og da ja, en skulle jo gjerne blitt kvitt alle kiloene på en gang. Hører jo om de som klarer å gå ned 30 kg på et halvt år osv, men da tror jeg det er veldig lett å gå opp igjen.
TakkÅåh! Snart testing igjen jo! Og så utrolig flink du har vært som har fått jobbet målrettet med vektnedgangen.
Måtte spiren sitte igjen denne gangen, ønsker deg alt det beste!
Spennende denne gangen ogsåSå spennende!
PP23 - CD23 - 6DPO
Da snirkler dagene seg sakte mot første test. Om bare fire dager.
Har kjent litt stikninger og ilinger de siste dagene.
Følt meg veldig oppblåst.
Har en rar følelse i livmora, litt tung/klump på en måte.
Mye trøtt og sliten men det kan også være fordi vi har malt stua og gangen og flyttet rundt på møbler.
Begynner å bli litt kvalm også.
I går hadde jeg min siste dose med ananas denne pp og har begynt på babyklister.
Så at det kom en tråd om hvilepuls og graviditet/TR, så sjekket tidligere sykluser og det stemte. Er litt fristet til å se hvordan hvilepulsen er de neste dagene, men kommer ikke til å gjøre det for da ødelegger jeg for meg selv. Vil leve i håpet så lenge som mulig
Tempen er fin og høy. Blodsukkeret har begynt å gå litt opp og ned de siste dagene, ikke alltid i samsvar med det jeg spiste dagen/kvelden før.
Veide meg i dag, og har gått enda mer ned. Håper det holder seg til innveiinga på slankekrigen på fredag. Ble veldig positivt overrasket i dag hvertfall
Vis vedlegget 237506