Det største ønske

Jeg tror jeg også hadde en med rød kopp :) Mimre mimre :D
Kjekt å mimre litt ja.

Hadde også noen firkanta blå drikkeflasker med forskjellige tegneseriefigurer på..

Kjekt å mimre litt ja.

Hadde også noen firkanta blå drikkeflasker med forskjellige tegneseriefigurer på..
Veldig kjekt :)
Det tror ikke jeg hadde. Men var litt misunnelig på de som hadde sånn nesten gjennomsiktig firkantet drikkeflaske med rødt lokk. Hadde så lyst på det :D

Veldig kjekt :)
Det tror ikke jeg hadde. Men var litt misunnelig på de som hadde sånn nesten gjennomsiktig firkantet drikkeflaske med rødt lokk. Hadde så lyst på det :D
Enig.

PP23 - CD23 - 6DPO

Da snirkler dagene seg sakte mot første test. Om bare fire dager.

Har kjent litt stikninger og ilinger de siste dagene.
Følt meg veldig oppblåst.
Har en rar følelse i livmora, litt tung/klump på en måte.
Mye trøtt og sliten men det kan også være fordi vi har malt stua og gangen og flyttet rundt på møbler.
Begynner å bli litt kvalm også.

I går hadde jeg min siste dose med ananas denne pp og har begynt på babyklister.
Så at det kom en tråd om hvilepuls og graviditet/TR, så sjekket tidligere sykluser og det stemte. Er litt fristet til å se hvordan hvilepulsen er de neste dagene, men kommer ikke til å gjøre det for da ødelegger jeg for meg selv. Vil leve i håpet så lenge som mulig ;)
Tempen er fin og høy. Blodsukkeret har begynt å gå litt opp og ned de siste dagene, ikke alltid i samsvar med det jeg spiste dagen/kvelden før.
Veide meg i dag, og har gått enda mer ned. Håper det holder seg til innveiinga på slankekrigen på fredag. Ble veldig positivt overrasket i dag hvertfall :happy:

32368E98-9E40-44F1-8ED2-3D48FA4D69B5.jpeg

Er skikkelig spent! :D Så bra at vekta går stadig nedover, må være godt å se at det du gjør fungerer. :)

Så flink du er med vekt-nedgangen! Heier på postitv test om små dager :happy:

Er skikkelig spent! :D Så bra at vekta går stadig nedover, må være godt å se at det du gjør fungerer. :)
Jeg også ;)
Veldig godt å se at det går nedover. Selv om det har gått litt sakte syns jeg.

Jeg også ;)
Veldig godt å se at det går nedover. Selv om det har gått litt sakte syns jeg.

Sunn vektnedgang gjør gjerne det, og så går det ofte i rykk og napp. Litt frustrerende der og da ja, en skulle jo gjerne blitt kvitt alle kiloene på en gang. Hører jo om de som klarer å gå ned 30 kg på et halvt år osv, men da tror jeg det er veldig lett å gå opp igjen.

Ååh! Snart testing igjen jo! :happy: Og så utrolig flink du har vært som har fått jobbet målrettet med vektnedgangen. :hello2

Måtte spiren sitte igjen denne gangen, ønsker deg alt det beste! :Heartred:Heartred

Sunn vektnedgang gjør gjerne det, og så går det ofte i rykk og napp. Litt frustrerende der og da ja, en skulle jo gjerne blitt kvitt alle kiloene på en gang. Hører jo om de som klarer å gå ned 30 kg på et halvt år osv, men da tror jeg det er veldig lett å gå opp igjen.
Det gjør det. Den første uka gikk jeg ned nesten 2kg, etter det har det gått opp og ned men vekta nå viser endelig mindre enn den gangen. Kroppen må jo få litt tid på å omstille seg. Men spise sunt og i mindre mengder er viktig for meg. Mindre snop. Er i lite aktivitet så å begrense matinntaket som er best for meg.

Ååh! Snart testing igjen jo! :happy: Og så utrolig flink du har vært som har fått jobbet målrettet med vektnedgangen. :hello2

Måtte spiren sitte igjen denne gangen, ønsker deg alt det beste! :Heartred:Heartred
Takk :shy:
Ja testinga er rett rundt hjørnet nå :) Håper sånn på positiv test nå og håper vektnedgangen hjalp på ❤️❤️
Koselig at du tittet innom. Håper alt står bra til med deg og den lille ❤️❤️

PP23 - CD23 - 6DPO

Da snirkler dagene seg sakte mot første test. Om bare fire dager.

Har kjent litt stikninger og ilinger de siste dagene.
Følt meg veldig oppblåst.
Har en rar følelse i livmora, litt tung/klump på en måte.
Mye trøtt og sliten men det kan også være fordi vi har malt stua og gangen og flyttet rundt på møbler.
Begynner å bli litt kvalm også.

I går hadde jeg min siste dose med ananas denne pp og har begynt på babyklister.
Så at det kom en tråd om hvilepuls og graviditet/TR, så sjekket tidligere sykluser og det stemte. Er litt fristet til å se hvordan hvilepulsen er de neste dagene, men kommer ikke til å gjøre det for da ødelegger jeg for meg selv. Vil leve i håpet så lenge som mulig ;)
Tempen er fin og høy. Blodsukkeret har begynt å gå litt opp og ned de siste dagene, ikke alltid i samsvar med det jeg spiste dagen/kvelden før.
Veide meg i dag, og har gått enda mer ned. Håper det holder seg til innveiinga på slankekrigen på fredag. Ble veldig positivt overrasket i dag hvertfall :happy:

Vis vedlegget 237506

Heier på deg :D

Back
Topp