Det største ønske

Noen av symptomene er lik da jeg ble gravid i mai, så håper det går rett vei denne gangen og at spiren sitter hele veien :)
Håper det går rett vei for oss begge denne pp :)

Ja men noen symptomer legger man ikke merke til..hvis du er med på tankegangen. De legger man merke til når man får de strekene. Heia heia!!!

Var sikker på at det lå oppdatering og bilde her nå

PP23 - CD27 - 10DPO

Var ikke så mye å skryte av testene i dag. Tok to, en som går ut nå i slutten av desember og en som går ut om to år. Begge var ganske så blenda.
Trøtt, oppblåst. Kjenner trykk på venstre side. Høy temp i dag og høyt blodsukker. Ny test i morgen.

21996DB7-A2FD-4FBC-A8F1-7C0B41EE63A5.jpeg

5D4D7C0B-CF1D-4146-BE0E-A34DC75F0340.jpeg

Tok en ny test kl 18, ikke så mye å se på den heller. Holdt meg i fem timer men var veldig utvannet urin.

117E90A1-AD1B-4B98-AFF3-7D3AFF97C236.jpeg

Teite tester. Veldig fin temp.
Fortsetter å håpe at det bare er litt tidlig

Teite tester. Veldig fin temp.
Fortsetter å håpe at det bare er litt tidlig
Velig teite tester. Trøster meg med at det er tidlig enda :) Men skulle jo ønske man var blant de som produserte lott tidlig hcg da :D

I dag (eller det blir vel i går siden det er over midnatt) så har jeg kjent mye som har skjedd der nede. Rene spetakkelet :D
Jeg har vært/er oppblåst.
Jeg har kjent puls ilinger på begge sider.
Kjenner ilinger, stikk og trykk , noen sterkere og varer lenger enn andre.
Festesmerter? Nedgravingssmerter? :laughing002

Andre symptomer:
Ømmere bryst.
Tuller med ord, sier feil, glemmer hva jeg skal si, skrive. Har ikke vært så mye i dag men nok, og vi har fått oss en god latter :D
Er veldig varm og klam. Bruker ofte å fryse litt men nå måtte jeg ta av meg genseren på kvelden for det var så varmt.
Av og til litt andpusten, sliten.
Trøtt

Kan jo hende jeg legger for mye i alt dette som skjer nå. Men vet ikke om jeg har kjent så mye på en gang før, hvertfall er det en stund siden. Og ikke så mye på en gang og over så lang tid.

Blir spennende å se hvordan tempen og testen blir i morgen tidlig :)

PP23 - CD28 - 11DPO

Nja ikke så mye å se på testen i dag heller... Med godviljen til så kan det hende jeg skimter noe men tror den er blenda. Bildet ble tatt etter 10+ minutter, men det var ingen endring fra 3-4min etter testen ble tatt til bildet ble tatt. Tempen gikk litt opp også. Kjenner litt stikninger i dag også og er oppblåst. Høyt blodsukker i dag også. Nå nettopp fikk jeg plutselig skarp stikk midt på ryggen mot høyre og samtidig så fikk jeg lik stikk i høyre lår, varte noen sekunder. Merkelig.

4EE95389-5259-47A2-AD25-24E599E5A1E5.jpeg
4A325137-7A80-44A2-BC04-D4CE5664B641.jpeg

Vedlegg

• F7CFAD34-94FA-4A7D-9F20-A0CF20A9F6CC.jpeg
    F7CFAD34-94FA-4A7D-9F20-A0CF20A9F6CC.jpeg
    598,9 KB · Visninger: 63
Jeg kan også se den lille streken, men ser også en helt hvit strek, så kan være kontrasten bare... håper på babystrek da. Tempen er jo veldig bra ^^

PP23 - CD28 - 11DPO

Nja ikke så mye å se på testen i dag heller... Med godviljen til så kan det hende jeg skimter noe men tror den er blenda. Bildet ble tatt etter 10+ minutter, men det var ingen endring fra 3-4min etter testen ble tatt til bildet ble tatt. Tempen gikk litt opp også. Kjenner litt stikninger i dag også og er oppblåst. Høyt blodsukker i dag også. Nå nettopp fikk jeg plutselig skarp stikk midt på ryggen mot høyre og samtidig så fikk jeg lik stikk i høyre lår, varte noen sekunder. Merkelig.

Vis vedlegget 237932 Vis vedlegget 237934

Den stikkingen har jeg og. ..høyre side oppfor bekkenet. Ser mange gravidtegn hos deg jeg altaå Jeg er en av de som tydligvis produserer hcg fort. Jeg kan forstå frustrasjonen din tro meg! Test igjen senere i dag:)

Back
Topp