Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde jeg også, hvertfall etter alle symptomene på søndag.Det var kjempeleit Hadde veldig troen for et par dager siden...
Jeg ville nok hatt en test som var synlig for alle før jeg ville kalt det kjemisk.
Så flink du har vært med vekten!
Var ikke akkurat det som sto øverst på lista om hvordan jeg ville starte dagen, men men...Så utrolig leit [emoji37] Fy søren altså, med så nydelig kurve og så mange symptomer er det ikke annet enn urettferdig... [emoji173]
Jeg hadde nok ansett dette som en kjemisk. Nekter å tro at man får slikt uten at det er noen som streifet innom.
Kos deg med frokosten din! Det fortjener du!! Og utrolig bra jobba med vekta [emoji1][emoji122][emoji122]
Nei, det kan jeg virkelig forstå ikke var drømmestarten på dagen.. Uff, får så vondt av deg [emoji173] Du er søren i meg råtøff som står i dette!!Var ikke akkurat det som sto øverst på lista om hvordan jeg ville starte dagen, men men...
Koste meg med den usunne frokosten, og det var godt
Takk [emoji813]red
Takk skjønne duNei, det kan jeg virkelig forstå ikke var drømmestarten på dagen.. Uff, får så vondt av deg [emoji173] Du er søren i meg råtøff som står i dette!!
Godt hvertfall frokosten falt i smak [emoji1] Et høydepunkt på dagen.
Har tanta kommet enda? For du tror ikke du har sovet med munnen åpen eller noe som kan gjøre at tempen har stupt..?
Veldig kjipt. Var veldig lovende temp så trodde ikke den skulle stupe.Bleh, så kjipt! Tempen så jo så fin og lovende ut!
Takk skjønne du [emoji813]red
Tanta har kommet ja. Krampene kom i 19-tiden, så hun har begynt å titte litt mer innom.
Temper vaginalt og i munnen (forskjellig tempmåler altså ), begge tempene stupte. Overrasket over tempen i munnen denne pp, den har aldri vært så høy før som den har vært nå i dpo land så det ble et skikkelig stup også, på hele 0.8 grader. Bare FF over vaginal temping jeg legger ut.
Veldig kjedelig. At hun ikke forstår at hun ikke er velkommen her altsåHuff, så kjedelig med denne tanta! [emoji53]
Håper virkelig hun har tenkt å holde seg unna heretter!
Temping vaginalt er jo det som er sikrest for som du nevner så er det mye som påvirker temping i munnen. Men det har vært et par pp hvor temp i munnen har vært uenig med den andre tempen og satt EL til dagen før. Men som regel er de enige[emoji173][emoji173]
Så smart å tempe både i munn og vaginalt! Det er en del mer som kan påvirke tempen i munn kan man si [emoji4]
Altså, den kurven din denne gangen har ikke vært annet enn nydelig [emoji7] Så utrolig surt at den stupte [emoji15]
Håper du har drukket altfor mye Pepsi Max og trøstet deg selv litt [emoji173]
Det sies jo at det er lettere å bli gravid etter en kjemisk siden kroppen kjenner igjen alt fra forrige runde. Jeg krysser alt for at det gjelder deg!! [emoji173]
Temping vaginalt er jo det som er sikrest for som du nevner så er det mye som påvirker temping i munnen. Men det har vært et par pp hvor temp i munnen har vært uenig med den andre tempen og satt EL til dagen før. Men som regel er de enige
Har drukket noen glass med Pepsi max og spist et par lakrisiser, så har kost meg ekstra i dag
Takk! Håper januar er måneden det sitter [emoji813]red
Takk Det tar på ja, når det ikke går veien for n'te gang. Men gir ikke opp, så det er bare å forberede ny pp.Hei. Heia så masse på seg som mange andre!! Må jo ta på noe voldsomt Jeg hadde en hinsides menstruasjon som jeg er bombesikker var kjemisk.Den var sendt fra helvette. Sorry banningen! Slike smerter trenger man ikke på toppen av alt!
Håper du skal noe kjekt i helgen og heier på vektnedgangen og spire neste pp! Klem
Takk Satser på det. Starte 2018 med en positiv test hadde jo vært perfekt daUtrolig leit at det ikke gikk denne måneden heller. Hadde virkelig troa.
Ta vare på deg selv. Vi satser på en liten jule-spire!