Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei håper virkelig ikke den har glemt det Jeg som ikke skulle sjekke hvilepulsen før evt TR var kommet har sjekket den de siste dagene, og den har økt. Og blodsukkeret er også høyt. Så kroppen jobber med noe hvertfall Men er redd for å få for store forhåpninger.Så spennende!! [emoji1] Gleder meg allerede til neste test! [emoji122][emoji122] Den livmoren din jobber på håper jeg på! Den bør ikke glemme hva vi sa [emoji1]
Njæ tror ikke det er noe på den. Ser ikke ønskestrekene lenger heller Håper det er noe i morgenDet er da en svak strek på den testen ????
Krysser fingrene for veldig god oppdatering imorgen
Så den på PC, men klarer ikke se på mobil....Njæ tror ikke det er noe på den. Ser ikke ønskestrekene lenger heller Håper det er noe i morgen
Virkelig på tide Er blitt enda mer kvalm i dag og håper det er et godt tegnÆsj. Sånne blenda tester liker vi ikke På tide med 2 streker nå
Håper på det. Men syns jo spiren kan si et lite hei hvertfall hvis den er derÆsj. Skjønner håpet svinner litt. Krysser fingrene for en sjenert liten en og tull i tempen igår.
Virkelig på tide Er blitt enda mer kvalm i dag og håper det er et godt tegn
Har vært trøtt i dag. Gjespet noe enormt da vi var ute og handlet. Sovnet på sofaen og sov over en time. Sov i går også nesten en time. Bruker å være trøtt men ikke så trøtt at jeg sovner. Vært litt kvalm i dag, men mye mer nå på kvelden.
Ikke testet noe mer i dag. Blir vel en ny test i morgen. Kjenner jeg er "redd" for å gå på do fordi spottinga da kanskje har begynt, og håpet er over.
Piner meg selv og vet det så godt. Men i dag hadde det vært akkurat en måned til (mens)termin hvis den lille spiren hadde blitt boende. Skulle ha klaget på hvor stor og tung jeg hadde blitt og vært så klar for å treffe den lille Håper så inderlig at jeg er gravid innen da
TakkRart, ble ingenting med der... Prøver på nytt!
Håper det snart er din tur til å være tung og lei og klar til å bli ferdig med hele svangerskapet. Det kan være tungt på slutten, men det er verdt det.