Det største ønske

Så spennende!! [emoji1] Gleder meg allerede til neste test! [emoji122][emoji122] Den livmoren din jobber på håper jeg på! Den bør ikke glemme hva vi sa [emoji1]

Så spennende!! [emoji1] Gleder meg allerede til neste test! [emoji122][emoji122] Den livmoren din jobber på håper jeg på! Den bør ikke glemme hva vi sa [emoji1]
Nei håper virkelig ikke den har glemt det :D Jeg som ikke skulle sjekke hvilepulsen før evt TR var kommet har sjekket den de siste dagene, og den har økt. Og blodsukkeret er også høyt. Så kroppen jobber med noe hvertfall :) Men er redd for å få for store forhåpninger.

Det er da en svak strek på den testen ????
Krysser fingrene for veldig god oppdatering imorgen

Det er da en svak strek på den testen ????
Krysser fingrene for veldig god oppdatering imorgen
Njæ tror ikke det er noe på den. Ser ikke ønskestrekene lenger heller :p Håper det er noe i morgen :)

Kveldens test var ikke så mye å skryte av heller. Holdt meg i fire timer, men har drukket litt brus litt for nær testing da.
Brystene har blitt veldig ømme nå på kvelden. Ubehagelig å gå uten bh, for det er jo ingen støtte.
Har kjent strekk, stikk og ilinger i lysk og lår i dag. Holdt på å miste balansen i dag så kjente det strakk veldig i begge lyskene, så kan jo være derfor. Kjenner også trykk i venstre lysk.
Litt vondt nederst i ryggen.
Eneste som taler i mot en graviditet er at jeg har vondt i venstre kne (tegn på TR).
Glemmer ting, hva jeg skal si, finner ikke ordet. Spurte nettopp mannen som kom inn i stua og var på vei tilbake inn på kontoret, om han ikke lurte på hva svaret på testen var. Så sier han at det spurte han om når jeg kom ned etter at jeg hadde tatt testen. Det hadde jeg helt glemt på 20min :hilarious:
Kjenner det blir noen ufattelige lange dager nå. Det er fordi jeg begynte å teste alt for tidlig. Vil bare at jeg skal få et svar, asap!!! :laughing002

2815DB06-C4DF-44C5-8CA8-E619B821848A.jpeg

Last edited:
Njæ tror ikke det er noe på den. Ser ikke ønskestrekene lenger heller :p Håper det er noe i morgen :)
Så den på PC, men klarer ikke se på mobil....
Krysser fingrene for dagens

PP24 - CD23 - 9DPO

Ingenting i dag heller. Syntes jeg kanskje så noe etter tiden, men tror ikke det var noe likevel.
Våknet med mindre ømme bryst og lavere temp, og tenkte at nå er det over, bare å vente på TR. Men de ømme brystene er blitt mer øm. Eneste tempen da... vel lav og da ser det ut til at det kanskje blir en 9-10 dagers LF. Den kan gjerne begynne å gå opp igjen nå altså :D Det er jo bare å vente å se. "Fremdeles tidlig" beroliger jeg meg selv med :)

3538BDA6-ADB2-4C4E-8EB4-51AA5C6F37F4.jpeg
44539AFD-2F64-4207-9687-C9BE2B9D935F.jpeg

Fortsetter å krysse fingrene selv om jeg sliter med å se noe

PP24 - CD24 - 10DPO

Ikke noe på testen i dag. Kjenner jeg begynner å miste håpet, spesielt siden tempen i går var så lav. Tempet ikke i dag. Ikke noe jeg får gjort fra eller til. Hvilepulsen ha blitt høyere de siste dagene :) Men tør ikke se på den i dag for å ødelegge alt håp. Blir det en liten spotting i kveld så vet jeg hvilken vei det går, og kan forberede meg på hva som venter.
Fortsatt ømme bryst. Litt kvalm.

41ECFE5C-A848-46C8-8362-E98E63142EFB.jpeg

Æsj. Sånne blenda tester liker vi ikke :( På tide med 2 streker nå :)

Æsj. Skjønner håpet svinner litt. Krysser fingrene for en sjenert liten en og tull i tempen igår.

Æsj. Skjønner håpet svinner litt. Krysser fingrene for en sjenert liten en og tull i tempen igår.
Håper på det. Men syns jo spiren kan si et lite hei hvertfall hvis den er der :p

Har vært trøtt i dag. Gjespet noe enormt da vi var ute og handlet. Sovnet på sofaen og sov over en time. Sov i går også nesten en time. Bruker å være trøtt men ikke så trøtt at jeg sovner. Vært litt kvalm i dag, men mye mer nå på kvelden.
Ikke testet noe mer i dag. Blir vel en ny test i morgen. Kjenner jeg er "redd" for å gå på do fordi spottinga da kanskje har begynt, og håpet er over.

Piner meg selv og vet det så godt. Men i dag hadde det vært akkurat en måned til (mens)termin hvis den lille spiren hadde blitt boende. Skulle ha klaget på hvor stor og tung jeg hadde blitt og vært så klar for å treffe den lille ❤️ Håper så inderlig at jeg er gravid innen da ❤️❤️

Last edited:
Krysser fingrene!

Har vært trøtt i dag. Gjespet noe enormt da vi var ute og handlet. Sovnet på sofaen og sov over en time. Sov i går også nesten en time. Bruker å være trøtt men ikke så trøtt at jeg sovner. Vært litt kvalm i dag, men mye mer nå på kvelden.
Ikke testet noe mer i dag. Blir vel en ny test i morgen. Kjenner jeg er "redd" for å gå på do fordi spottinga da kanskje har begynt, og håpet er over.

Piner meg selv og vet det så godt. Men i dag hadde det vært akkurat en måned til (mens)termin hvis den lille spiren hadde blitt boende. Skulle ha klaget på hvor stor og tung jeg hadde blitt og vært så klar for å treffe den lille ❤️ Håper så inderlig at jeg er gravid innen da ❤️❤️

Rart, ble ingenting med der... Prøver på nytt!

Håper det snart er din tur til å være tung og lei og klar til å bli ferdig med hele svangerskapet. Det kan være tungt på slutten, men det er verdt det.

Rart, ble ingenting med der... Prøver på nytt!

Håper det snart er din tur til å være tung og lei og klar til å bli ferdig med hele svangerskapet. Det kan være tungt på slutten, men det er verdt det.
Takk ❤️❤️
Kan ikke vite hvor tungt det kan bli, men tenker meg at det kan bli ganske så tungt. Men alt er verdt det så lenge jeg sitter med et lite nurk i mine armer ❤️

PP24 - CD25 - 11DPO

Ikke så mye å skryte av dagens test heller :sour: Syntes jeg kanskje så noe, men den er ganske så blendet egentlig. Ikke noe konsentrert urin heller når jeg tok testen. Så hvis ikke tanta har kommet i løpet av dagen så bli det kanskje ny test senere i dag/kveld.
Symptomer:
Ømme bryst
Kvalm
Trøtt
Gassy

78F12846-A681-40B4-B992-8B197779A243.jpeg

Back
Topp