Krysser fingrene for innsett på torsdag. Skjønner skuffelsen, ønsker jo at alle skal befruktes og at det blir blasto.. Jeg ble litt skuffet over innsett etter to dager, men de vet vel hva de gjør...
Ja dem vet vell hva di gjør .. mitt 5 uttak og hvis det blir innsett blir det innsett nr 7. Hadd negativ test 1 gang. Resten har vært kjemisk og exu.
 
Hvis de skal dyrkes til blasto høres det helt riktig ut :happy: lykke til!
Får sikkert mer informasjon om hva de skal dyrke når vi vet hvor mange egg som er ute og hvor mange som ble befruktet, håper jeg :hilarious: takk!
 
Kontroll igjen idag, ikke helt fornøyd enda... Men har 3 som er over 17 mm så jeg kan ikke vente til mandag med uttak. Skal stimuleres idag og i morgen, uttak på fredag 06.12 :eek: ifølge skrivet skal vi ikke ha innsett før 11.12, er det vanlig å vente 5 dager etter uttak?
Lykke til med uttak :Heartred Det skal gå fint! Jeg har også hatt innsett med samme tidsrom etter uttak som deg. :happy:
 
En liten oppdatering.
Jeg skal ha egguttak i morgen (ett modent egg på v.side)hvis det er egg i posen blir det befruktet og fryst. Så skal jeg starte på stimulering igjen i helgen. På kontroll mandag så de 3 follikler på h.side på 8 cm hver. De sier at dette kan være min siste sjanse til å få barn, så jeg har blitt satt i en studie som heter 'duo stim'. Håper det går og at vi rekker nytt uttalk ,og innsett før jul
Er det noen andre her som har testet duo stim? Hvordan gikk det i så fall?
 
Da har jeg snakket med klinikken. 3 av 7 egg er befruktet. Synns det var lite .. muligens innsett på torsdag, så da blir det ikke blasto på oss.
Kan være de dyrker de andre to dersom de henger med videre? Håper du får gull-egget på plass, og at det blir værende denne gangen. :Heartred Skjønner det er tungt etter så mange runder. Jeg har innsett dagen før deg. Dette skal vi klare, 2020 må bli året.
 
Og alt gikk bra? Gratulerer med et lite jule-frø på plass :love017

Ja, det gikk bra. Takk for det. De er veldig positive og sier det er et perfekt blasto som fortsatte å dele seg og viste tegn til å bryte ut etter tining.
Men de sa det samme sist også og det gikk jo ikke... Kommer virkelig ikke på noe annet jeg ønsker meg til jul..
 
Fjellgeita92 - 27 år - Barn #1 - Ivf 2-> Fer - Haugesund - Femar og klexane - innsett uke 51 - 8 blastoer på frys - testdato?
 
Kontroll igjen idag, ikke helt fornøyd enda... Men har 3 som er over 17 mm så jeg kan ikke vente til mandag med uttak. Skal stimuleres idag og i morgen, uttak på fredag 06.12 :eek: ifølge skrivet skal vi ikke ha innsett før 11.12, er det vanlig å vente 5 dager etter uttak?
Jeg ventet 5 dager, de dyrket alle til blastoer :) Veldig fornøyd med det.
 
Jeg ventet 5 dager, de dyrket alle til blastoer :) Veldig fornøyd med det.
Alle jeg kjenner hadde innsett 3 dager etter uttak, så antok det var normalen :hilarious: blir spennende dette, håper blastoer er det som funker for meg :angelic:
 
Ikke hørt noe fra klinikken i dag, så minst et av eggene har overlevd opptining, håper på to fine blastoer på fredag :)

Enten reagerer jeg veldig på lutinus denne gangen, eller så har jeg fått omgangssyken:(... vært små kvalm siden jeg startet på lutinusen, men i dag ble kvalmen så intens at jeg dro hjem fra jobb.
 
Alle jeg kjenner hadde innsett 3 dager etter uttak, så antok det var normalen :hilarious: blir spennende dette, håper blastoer er det som funker for meg :angelic:

Mini på 2 er resultat etter fryst blasto, så jeg er glad de prøver å dyrke 3 dagers embryoene videre til blasto på dette forsøket
 
Hadde vellykket innsett av blasto i dag. Testdato 14.12, men får ikke tatt blodprøve før 19.
 
Innsett i morgen kl 10.30 :angelic: ringte klinikken idag ijenn for og høre hvor mange som enda var ijenn på SFO, hun lo og sa.... du, det er 4 befrukta egg her :woot::happy: delt seg fint... igår var det jo bare 3 .. :eek: så da har jeg plutselig 4 på SFO ;)
 
Ikke hørt noe fra klinikken i dag, så minst et av eggene har overlevd opptining, håper på to fine blastoer på fredag :)

Enten reagerer jeg veldig på lutinus denne gangen, eller så har jeg fått omgangssyken:(... vært små kvalm siden jeg startet på lutinusen, men i dag ble kvalmen så intens at jeg dro hjem fra jobb.

Æsj, dritt med dårlig form. Men det SKAL bli verdt det! snart ruger nå... :happy:
 
Innsett i morgen kl 10.30 :angelic: ringte klinikken idag ijenn for og høre hvor mange som enda var ijenn på SFO, hun lo og sa.... du, det er 4 befrukta egg her :woot::happy: delt seg fint... igår var det jo bare 3 .. :eek: så da har jeg plutselig 4 på SFO ;)

Haha, så rart de sa 3 i går :joyful: Ååh, masse lykke til på innsett!
 
Back
Topp