Rugedagene er så lange :sorry: men fikk en god nyhet på mårrakvisten iværtfall :happy: Maigaard har idag frosse ned 1 befrukta egg;) første gang jeg har fått blasto :D

Enig... det er seige dager! Seigeste dagene av alle. Hvor lenge er det siden uttak?

Så fin telefon å få! Gratulerer!

Jeg fikk 2 blastoer på frys for 1. gang ved det 3. uttaket. Var helt i ekstase. Det 4. uttaket fikk jeg 3 på frys. Kult at det kan gå oppover og ikke nedover. Rart hvor varierende syklusen kan være også.
 
Noen som er under behandling ved St. Olav og vet om de bruker å ringe første arbeidsdag etter uttak for å informere om hvordan det har gått med befruktning osv? De sa ingen ting om de kom til å ringe meg på mandag... Sa bare at vi kom til å få beskjed hvis vi IKKE trengte å komme på onsdag :shifty:
 
Enig... det er seige dager! Seigeste dagene av alle. Hvor lenge er det siden uttak?

Så fin telefon å få! Gratulerer!

Jeg fikk 2 blastoer på frys for 1. gang ved det 3. uttaket. Var helt i ekstase. Det 4. uttaket fikk jeg 3 på frys. Kult at det kan gå oppover og ikke nedover. Rart hvor varierende syklusen kan være også.
Hadde uttak på mandag :happy: Ja veldig seige dager :meh: får finne på noe som holder meg opptadd hele tiden :wideyed:
 
Rosabrun crinonerester som var klumpete når jeg var på do på mårningen, rugedag 4. Skvatt veldig for har aldri hadd det før med progesteronstøtte. Ikke hadd crinonerester di andre dagene etter at jeg bynnte på det
 
Rosabrun crinonerester som var klumpete når jeg var på do på mårningen, rugedag 4. Skvatt veldig for har aldri hadd det før med progesteronstøtte. Ikke hadd crinonerester di andre dagene etter at jeg bynnte på det

Jeg hadde masse av dette med crinone, i varierende mengde og med varierende misfarging. Såvidt jeg vet er det helt vanlig, og i utgangspunktet ikke noe å bekymre seg for. Og rugedag 4 er uansett veldig tidlig for å få mensen? Når har du IKM?
 
Jeg hadde mye rosa rester både fersk og frys forsøk en, så har gått over til Lutinus.
Men det var mest fordi jeg ville prøve noe annet etter å ha brukt Crinone i halvanna år.
 
78547917_490449691576989_5777110396171190272_n.jpg Ser jeg syner eller er de strek her?? :wideyed: Har ikke hatt trua i det hele tatt med blendahvite tester i over 2 år... 13 dager siden ovitrelle, rugedag 6 med blasto...
 
Noen som er under behandling ved St. Olav og vet om de bruker å ringe første arbeidsdag etter uttak for å informere om hvordan det har gått med befruktning osv? De sa ingen ting om de kom til å ringe meg på mandag... Sa bare at vi kom til å få beskjed hvis vi IKKE trengte å komme på onsdag :shifty:
Jeg har dessverre inntrykk av at de aldri ringer for å fortelle om dette. Min erfaring er fra tre forsøk i 2018-2019. Sjøl har jeg bare fått en dato for innsett og møtt opp med hjertet i halsen fordi det er helt forferdelig å ikke ha hørt noen ting... særlig med lang reisevei, flybestilling og alt. Så jeg skulle ønske de var mer på tilbudssida med hensyn til oppdatering underveis, men tror ikke de prioriterer det, dessverre.
 
Jeg hadde masse av dette med crinone, i varierende mengde og med varierende misfarging. Såvidt jeg vet er det helt vanlig, og i utgangspunktet ikke noe å bekymre seg for. Og rugedag 4 er uansett veldig tidlig for å få mensen? Når har du IKM?
Ikm rundt 20 desember så ja for tidlig til mensen .. er nok såre slimhinner vil jeg tro. Men bare skvatt siden jeg aldri har opplevd det før :joyful:
 
Jeg har dessverre inntrykk av at de aldri ringer for å fortelle om dette. Min erfaring er fra tre forsøk i 2018-2019. Sjøl har jeg bare fått en dato for innsett og møtt opp med hjertet i halsen fordi det er helt forferdelig å ikke ha hørt noen ting... særlig med lang reisevei, flybestilling og alt. Så jeg skulle ønske de var mer på tilbudssida med hensyn til oppdatering underveis, men tror ikke de prioriterer det, dessverre.
Takk for svar! Det er dårlig greier, går jo konstant rundt å bekymrer oss for hvordan det har gått :bored: Håper at de tar kontakt hvis det ikke blir innsett i det minste, vi må også reise (men med bil) for å komme oss dit :shifty:
 
Jeg håper dette betyr BABY :Heartred

Takk, det gjør jeg og. Men det er rart hvor nervøs jeg er nå. Sist jeg var gravid tenkte jeg ikke på hva som kunne gå galt (SA, MA, kjemisk), men nå tenker jeg at det er det som skjer... Tør ikke tro ordentlig. Skal ta ny test i kveld eller morgen for å se før jeg tør å sette meg på gravid! :nailbiting: Håper vi alle kan settes på det veldig snart! Må jo være litt ekstra nå ved juletider!;)
 
Fikk ut 11 egg i dag :D
Så spent på om det går bra denne gangen!! De ringer heldigvis og sier fra i morgen <3
 
Takk for svar! Det er dårlig greier, går jo konstant rundt å bekymrer oss for hvordan det har gått :bored: Håper at de tar kontakt hvis det ikke blir innsett i det minste, vi må også reise (men med bil) for å komme oss dit :shifty:
Hvis de ser dagen før innsett feks at alle har falt fra under dyrkinga, skal de jo ringe. Om det er fryseforsøk, tar de jo embryoet opp først samme dag, så om det skulle mislykkes, er det jo ikke sikkert de rekker å si fra. Men legen sa til meg sist at med den gode fryseteknikken de bruker nå, overlever 95% opptininga.
 
Hei.
Ser det var flere som savnet en tråd for desember så da lager jeg en for alle oss som håper på den beste julegaven vi kan få.

Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg

Jeg er ikke med på lista enda. Uttak i dag, innsett onsdag om det går som planlagt.
 
Jeg er ikke med på lista enda. Uttak i dag, innsett onsdag om det går som planlagt.

Hei,
skal føre deg opp, men finner ikke hvor du har lagt inn info :confused: kan du legge inn på nytt så kopierer jeg over? :happy:
 
Back
Topp