Desember

ja skal det. Litt skeptisk til det, skulle gjerne fått satt inn en blasto i stedet. Føler sjansen er litt bedre da. Litt pessimist.. ;) Men Spiren vil helst sette inn så tidlig som mulig.

Jeg har også vært veldig pessimist, men så var det jo plutselig strek der. Jeg tenker at de gjør det som de mener har størst sjanse for å lykkes. Er jo ikke pga av helg for blasto hadde vel blitt satt inn på fredag.. Menes de sa noe om at det er større sjanse for blasto på frys, men at det ikke var stor forskjell på fersk. Håper på det beste for deg!
 
Endte med å ta siste tidligtesten jeg hadde liggende når jeg kom hjem fra jobb (måtte jo på badet for å ta lutinus allikevel :hilarious:) :rolleyes: strek på den på den også, og den var kanskje tilogmed lettere å se enn den i dag tidlig.. krysser fingrerene:D

:hilarious: haha, før hele denne prosessen var jeg veldig lite stressa. Føler jeg har blitt utolmodig, på grensen til nevrotisk av dette her!.
Så bra den fremdeles er positiv! Veldig spent på HCG på blodprøven... Nå har jeg drista meg til å melde meg inn i termingruppa for august... Håper de blir sittene for oss nå og at vi begge kan bli der da! :D
 
Jeg har også vært veldig pessimist, men så var det jo plutselig strek der. Jeg tenker at de gjør det som de mener har størst sjanse for å lykkes. Er jo ikke pga av helg for blasto hadde vel blitt satt inn på fredag.. Menes de sa noe om at det er større sjanse for blasto på frys, men at det ikke var stor forskjell på fersk. Håper på det beste for deg!
For min del hadde blasto blitt lørdag og innsett mandag, det er for sent. Enig, de er ekspertene og vi får bare forholde oss til det. Heldige dere som har testet positivt og er ferdige med denne fæle ventingen. Håper vi sees i termingruppa også da :Heartpink
 
Jeg har også vært veldig pessimist, men så var det jo plutselig strek der. Jeg tenker at de gjør det som de mener har størst sjanse for å lykkes. Er jo ikke pga av helg for blasto hadde vel blitt satt inn på fredag.. Menes de sa noe om at det er større sjanse for blasto på frys, men at det ikke var stor forskjell på fersk. Håper på det beste for deg!

Hurra for strek! :D Hvor lenge er det siden innsett??

Blasto har mye større sjanse for å overleve frysing og tining ja. Håper på suksess for det som blir satt inn i mårra :D Også håper jeg å få et par på frys, det hadde vært noe! Mye spenning i denne prosessen gitt, ser nesten ikke frem til rugetiden, det går jo så saaakte frem til testing! ;)
 
Fjellgeita92 - 27 år - Barn #1 - Ivf #2 - Fer#1 - Haugesund - Femar og klexane - 19.12 - 8 blastoer på frys - testdato?

Vil du legge meg til @Jegermeg ? :)
 
Skjønner! Enig med deg, skulle tro forskjellen skulle være mye større. Da krysser vi fingrene for at vi har noen sterke 2- dagers. Lykke til med innsett :)

Takk, lykke til dere også! krysser fingra for 2-dagers! :D
 
:hilarious: haha, før hele denne prosessen var jeg veldig lite stressa. Føler jeg har blitt utolmodig, på grensen til nevrotisk av dette her!.
Så bra den fremdeles er positiv! Veldig spent på HCG på blodprøven... Nå har jeg drista meg til å melde meg inn i termingruppa for august... Håper de blir sittene for oss nå og at vi begge kan bli der da! :D

Med første forsøket vi hadde i 2014, klarte jeg å «vente» til testdag.. sier «vente» siden jeg fikk vite at jeg var gravid når jeg ble innlagt pga overstimulering noen dager før testdag (mistet i uke 7), i forsøkene etterpå tror jeg testingen bare har blitt tidligere og tidligere:hilarious: Er 3+1 i dag, så er jo veldig tidlig, men fikk satt inn to blasto.. Blir sikkert noen tester til iløpet av uken, må jo vite om jeg skal hente mer medisin på lørdag.. Har ikke sagt noe til mannen enda, han får vite om testene fortsatt er positive når det nærmer seg litt mer helg ;)

Håper å følge etter deg i termingruppen om ikke så alt for lenge:)
 
Jeg er på rugedag 5 med blastocyst og føler absolutt ingenting. Ikke antydning til noe som helst. Skal teste på søndag, men har ikke trua. Forrige gang jeg var gravid så følte jeg at egget festa seg. Nå er det nada niks nothing. Og i går ble jeg matforgifta/eller fikk omgangssyke, så alt av hormoner forsvant ut av kroppen. Dagens klageinnlegg, dette. Har dere andre noen symptomer?

Jeg testa negativt på rugedag 4. Testa for å bekrefte at ovitrelle var ute av kroppen. Kjente absolutt ingen ting, men testa allikevel rugedag 6(blasto) og der var det strek. Kjenner fremdeles ingen ting og streken var sterkere i dag tidlig. Tror det er veldig individuelt, men må absolutt ikke kjenne noe. Så det kan fremdeles være noe :)
 
Hurra for strek! :D Hvor lenge er det siden innsett??

Blasto har mye større sjanse for å overleve frysing og tining ja. Håper på suksess for det som blir satt inn i mårra :D Også håper jeg å få et par på frys, det hadde vært noe! Mye spenning i denne prosessen gitt, ser nesten ikke frem til rugetiden, det går jo så saaakte frem til testing! ;)

Ja, det er uvirkelig. Mye som kan skje, men bare at det er noe annet en hvitt er da noe. Har jo ikke hatt antydning på 2 1/2 år. Hadde innsett 3. des og IKM er i dag. Krysser fingrene for at du får på frys, men slippe å bruke de da ;) Det finnes ikke lengre dager enn det. Ikke engang når man var 5 år på juleaften... Lykke til!
 
Med første forsøket vi hadde i 2014, klarte jeg å «vente» til testdag.. sier «vente» siden jeg fikk vite at jeg var gravid når jeg ble innlagt pga overstimulering noen dager før testdag (mistet i uke 7), i forsøkene etterpå tror jeg testingen bare har blitt tidligere og tidligere:hilarious: Er 3+1 i dag, så er jo veldig tidlig, men fikk satt inn to blasto.. Blir sikkert noen tester til iløpet av uken, må jo vite om jeg skal hente mer medisin på lørdag.. Har ikke sagt noe til mannen enda, han får vite om testene fortsatt er positive når det nærmer seg litt mer helg ;)

Håper å følge etter deg i termingruppen om ikke så alt for lenge:)

Man vil jo bare vite for det er så vondt å å håpe for mye og så går det ikke. 1. gang jeg var gravid tok jeg bare en test fordi det var fest og jeg skulle bare forsikre meg om at det var greit å drikke...
Jeg har heller ikke sagt noe. Jeg vil vente til det kommer svar på blodprøve. Og så skal vi besøke svigers i helga og jeg har ikke veldig lyst til at de skal vite noe enda og vet ikke om han klarer å holde på det :p
 
Hvor lang tid tar det vanligvis før testene blir negativ når man har begynt å blø?

Er 14 dpo idag. Satt inn blasto og testet positivt hele tiden. På lørdag begynte jeg å blø(litt før tiden). Så nå er mensen her for fullt.., jeg ringte medicus å sa ifra ift ny ivf. Men de ville jeg skulle ta blodprøve først, men jeg mente jeg ikke trenger. De ba meg ta ny graviditetstest, så tok bare en ikveld på kveldsurin å testen er sterkere enn i helga.(ikke kjempesterk). Må jeg ta blodprøve imorgen likevel? :wacky:
tenkte det var kjemisk..men streken blir ikke borte, hadde jeg vært gravid hadde nok streken vært kjempesterk nå, så er nok ikke det.

Beklager langt innlegg.... :angelic:
 
For min del hadde blasto blitt lørdag og innsett mandag, det er for sent. Enig, de er ekspertene og vi får bare forholde oss til det. Heldige dere som har testet positivt og er ferdige med denne fæle ventingen. Håper vi sees i termingruppa også da :Heartpink

åja. Ja, de første dagene er verst, men venter på positive blodprøver før jeg klarer å glede meg ordentlig over streken. Ja, satser på du kommer inn der! :Heartred
 
Jeg kan stille og rolig flyttes til gravid.
Men dette er fjerde gangen med positive tester siden desember 2017, så jeg jubler ikke på lenge...:sorry:
 
Ja, det er uvirkelig. Mye som kan skje, men bare at det er noe annet en hvitt er da noe. Har jo ikke hatt antydning på 2 1/2 år. Hadde innsett 3. des og IKM er i dag. Krysser fingrene for at du får på frys, men slippe å bruke de da ;) Det finnes ikke lengre dager enn det. Ikke engang når man var 5 år på juleaften... Lykke til!


Haha, nei det er sant, og nå blir IKM på julaften!! :woot:
 
Hvis vi ikke blir gravid, bør jeg kunne forvente at mensen kommer til samme tid som i vanlig syklus? Jeg har IKM ca 22 desember (har lutealfase på 15-16 dager), og hvis det blir innsett idag vil testdato bli 25 desember. Skjønner meg ikke på det her helt enda :p
 
Hvis vi ikke blir gravid, bør jeg kunne forvente at mensen kommer til samme tid som i vanlig syklus? Jeg har IKM ca 22 desember (har lutealfase på 15-16 dager), og hvis det blir innsett idag vil testdato bli 25 desember. Skjønner meg ikke på det her helt enda :p

Det kommer an på om du har innsett i naturlig syklus eller ikke. Hvis du ikke har det kan medisinene påvirke syklus.
 
Hvis vi ikke blir gravid, bør jeg kunne forvente at mensen kommer til samme tid som i vanlig syklus? Jeg har IKM ca 22 desember (har lutealfase på 15-16 dager), og hvis det blir innsett idag vil testdato bli 25 desember. Skjønner meg ikke på det her helt enda :p
Jeg fikk beskjed om å regne ikm ca 14 dager etter Ovitrelle ble satt. Ut fra min normale syklus var ikm i går, så var litt spent, men ikke merket noe. Gudskjelov :smug: Har hatt lang protokoll denne gangen, vet ikke om det har noe å si..
Og Lutinus kan jo selvfølgelig påvirke da..
 
Last edited:
Ferdig med innsett av et perfekt 4-delt embryo :Heartred

Det var to andre som hadde delt seg fint, ett som var litt i grenseland og ett som ikke delte seg riktig. Håper på 2, kanskje 3, på frys på lørdag :D
 
Back
Topp