Desember

Da har vi satt inn en flott blastocyst :happy: den hadde kjempe bra utvikling fra morgenen idag og til innsett, så legen var veldig fornøyd :D er veldig positiv over at 6 av 9 egg ble befrukta, 2 falt av, 1 på frys og 2 som de venter med til i morgen for evt. frys :) Fikk beskjed at legen om at hvis jeg ikke blir gravid nå, så bør vi ta nytt uttak på grunn av at jeg har så få eggreservere ift min alder, med tanke på evt. søskenforsøk senere.
Samboer har gitt streng beskjed om ingen testing før 25.12, og heller ikke uten han :hilarious:

hani94 - 25 år - barn nr 1 - IVF 1 - St. Olavs - Bemfola, Cetrotide, Ovitrelle og Lutinus - Uttak 06.12 - Innsett 11.12 - 9 egg ut - 1 egg på frys - testdato 25.12
 
Jeg fikk beskjed om å regne ikm ca 14 dager etter Ovitrelle ble satt. Ut fra min normale syklus var ikm i går, så var litt spent, men ikke merket noe. Gudskjelov :smug: Har hatt lang protokoll denne gangen, vet ikke om det har noe å si..
Og Lutinus kan jo selvfølgelig påvirke da..
Sa ikke noe om når jeg evt. kunne forvente mens, bare at jeg skulle ta en test 25.12 :p
Håper du får positiv test :smiley-angelic001
 
Hvis vi ikke blir gravid, bør jeg kunne forvente at mensen kommer til samme tid som i vanlig syklus? Jeg har IKM ca 22 desember (har lutealfase på 15-16 dager), og hvis det blir innsett idag vil testdato bli 25 desember. Skjønner meg ikke på det her helt enda :p

Jeg har fått mensen både nesten en uke før testdato - selv på medisiner, til noen dager etter testdato og medisinslutt. Såkan være veldig forskjellig fra forsøk til forsøk (mini på 2 år satt på 9. innsettet og vi ruger nå på 5. på søskenforsøk)
 
To blastocyst satt inn på fredag. Håper dette holder hele veien til august :Heartred
De to øverste er tidligtester tatt i går tidlig og i går ettermiddag (3+1) Den nederste er vanlig test tatt i dag tidlig (3+2)
image.jpg
 
Jeg har fått mensen både nesten en uke før testdato - selv på medisiner, til noen dager etter testdato og medisinslutt. Såkan være veldig forskjellig fra forsøk til forsøk (mini på 2 år satt på 9. innsettet og vi ruger nå på 5. på søskenforsøk)
Så med andre ord vil det bli en overraskelse :hilarious:
 
Så med andre ord vil det bli en overraskelse :hilarious:

Stort sett har den kommet rundt testdag, men innimellom kjører den på for tidlig, eller venter litt ekstra slik at man går og håper i det lengste at man vil få en positiv test selv etter testdag.
Håper mensen ikke dukker opp :)
 
Jeg har testet positivt på digital i dag. Det er 6. innsett, og 3. innsett som har gitt positiv test, har is i magen, men er glad og håper alt jeg kan. Går på prednisolon og blodfortynnende for første gang, hvem vet, kanskje det utgjør en forskjell. :Heartpink

Er på ferie og skal ta blodprøve når vi er hjemme.
 
Jeg har testet positivt på digital i dag. Det er 6. innsett, og 3. innsett som har gitt positiv test, har is i magen, men er glad og håper alt jeg kan. Går på prednisolon og blodfortynnende for første gang, hvem vet, kanskje det utgjør en forskjell. :Heartpink

Er på ferie og skal ta blodprøve når vi er hjemme.
Krysser fingrene for at alt går fint denne gangen:Heartpink
 
Jeg har testet negativt i dag, på dpo 11 (innsett blasto fredag), så nå spøker det veldig for min del.
 
To blastocyst satt inn på fredag. Håper dette holder hele veien til august :Heartred
De to øverste er tidligtester tatt i går tidlig og i går ettermiddag (3+1) Den nederste er vanlig test tatt i dag tidlig (3+2)
Vis vedlegget 314193

Ååh så spennende. Også om det er 1 eller 2 da :Heartblue:Heartpink
 
Back
Topp