Jegermeg

Betatt av forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei.
Ser det var flere som savnet en tråd for desember så da lager jeg en for alle oss som håper på den beste julegaven vi kan få.

Skriv opp :
Nick - alder - barn# - #IVF/ICSI/FER - klinikk/sykehus - medisiner - Uttak/innsett - egg ut/frys - testdato




Venter på oppstart/innsett av frys:






Stimulerer:


Ruger:

Gravid:
Veslejinta - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak 26.11/ innsett av 2 egg 28.11 - Testdato 10.12

Fiol - 36 - barn 0 - ivf 4 - Medicus - bemfola, fyremadel, ovitrelle, lutinus, prednisolon, klexane. Uttak 28.11, innsett 4.12, testdato 14. des

jegermeg - 31 - barn#2 - IVF - Medicus - Naturlig syklus - innsett av fryst blasto 3. des - testdato 13. Desember

Elva- 36 - barn2 - FER- Klinikk Hausken, Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon, Metformin og Lutinus, scratching 10 oktober - 2 egg på frys - kontroll 28.11, testdato 16.12

Venessiela - 30 - barn nr.2- #4 FER - St.Olavs - Trippelkur letrozol, lutinus, klexane - Innsett av blasto 6. desember, testdato 20.des


Lolloen - 38 - barn2 #fer4 - Haukeland - progynova, lutinus. Innsett blir i slutten av veke 50.

Gladpus - 38 - Barn #2 - IVF #2, ICSI #1 - Spiren - Bemfola, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart 28.11 - uttak 9.12 - innsett 11.12

hani94 - 25 år - barn nr 1 - IVF 1 - St. Olavs - Bemfola, Cetrotide, Ovitrelle og Lutinus - Uttak 06.12 - Innsett 11.12 - 9 egg ut - 1 egg på frys - testdato 25.12

Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19. Innsett 2.12.19. Testdato 18.12.19.



Ikke gravid/kjemisk:

TKW, 31år, 2.barnet - FER#3, naturlig syklus + lutinus - innsett uke 50, testdato 20. Des

Zaara, 38 år, barn 0, Ivf 2, Porsgrunn, Uttak av 6 egg, innsett 4.des., testdato 20. des

# one million # - 33 år - 0 barn -ivf - maigaard, -bemfola, fyremadel, albyl-e, prednisolon, crinone - oppstart ca uke 47 - Scratching 13.11, uttak 2.12. - testdato 18.12


_streken_ - 36 - barn nr.2 - #2FER - St.Olavs - Cyclogest - Innsett av fryst blasto 20.des - testdato: 4.januar 2020

Ikke oppdatert:

Lilth- 29år- barn nr1 (to himmelbarn) - #I , PGD- Huddinge/Stockholm - Synarela/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 29.11, forhåpentligvis innsett 4.12 - egg ut/frys - testdato

Vintermor123 - 42 år - barn #2 - IVF- Maigaard/Århus - Progynova - innsett av fryst blasto ca. 6.des. Testdato 15 des.


Fjellgeita92 - 27 år - Barn #1 - Ivf #2 - Fer#1 - Haugesund - Femar og klexane - 19.12 - 8 blastoer på frys - testdato 30.12
Avbrutt/total frys:
Fnøst, 27 år, første barn, IVF#2 (høstesyklus#2), Spiren, Menopur+Fyremadel+Ovitrelle, stimulerer fra 19. nov, uttak 2. des, totalfrys

Poojenta, 32, 1 barn (PRØVER på nr 2) IVF, KK, rekovelle, fyrmadel, ovitrel og lutinus.
Startet stimulering 22.11 og har oppfølging 30.11
 
Last edited:
Lilth- 29år- barn nr1 (to himmelbarn) - #I
PGD- Huddinge/Stockholm - Synarela/Menopur/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 29.11, forhåpentligvis innsett 4.12 - egg ut/frys - testdato
 
Flott at du lagde tråd! Jeg skal nok inn hit etter hvert. Venter mensen i løpet av neste uke, så kommer tilbake med flere opplysninger da.
 
Jeg får innsett kanskje i starten av desember, håper jeg. Men hører nok egentlig til i november.
 
Skal inn hit om ikke lenge, venter mensen til neste helg :D skal starte opp med kort protokoll hos St. olavs!
 
Venessiela - 30 - barn nr.2- #4 FER - St.Olavs - Trippelkur letrozol, lutinus, klexane - Innsett av blasto uke 49
 
Ååh, så bra du tok ansvar - har ikke vært innpå her på en stund, ellers kunne jeg også startet tråd :)

_streken_ - 36 - barn nr.2 - #2FER - St.Olavs - Lutinus(?) - Innsett av blasto uke 51(?) - (testdato ukjent)
 
Ååh, så bra du tok ansvar - har ikke vært innpå her på en stund, ellers kunne jeg også startet tråd :)

_streken_ - 36 - barn nr.2 - #2FER - St.Olavs - Lutinus(?) - Innsett av blasto uke 51(?) - (testdato ukjent)

:happy: velkommen tilbake. Har du fersk eller frys? Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere deg, på stimulerer eller venter.
 
Mensen kom allerede i dag (hadde forventet torsdag), så starter stimulering i morgen. Ny høstesyklus på oss, men vi får kaanskje sette inn dersom vi får like bra eller bedre resultat som forrige gang (tre på frys). Tør ikke helt å håpe på det, så innstiller meg på totalfrys og tar et evt. innsett som bonus. :)

Fnøst, 27 år, første barn, IVF#2 (høstesyklus#2), Spiren, Menopur+Fyremadel+Ovitrelle, stimulerer fra 19. nov, forventet uttak ca 1. des
 
Mensen kom allerede i dag (hadde forventet torsdag), så starter stimulering i morgen. Ny høstesyklus på oss, men vi får kaanskje sette inn dersom vi får like bra eller bedre resultat som forrige gang (tre på frys). Tør ikke helt å håpe på det, så innstiller meg på totalfrys og tar et evt. innsett som bonus. :)

Fnøst, 27 år, første barn, IVF#2 (høstesyklus#2), Spiren, Menopur+Fyremadel+Ovitrelle, stimulerer fra 19. nov, forventet uttak ca 1. des


Så bra. Satser på at det blir bonusinnsett da :happy:
 
:happy: velkommen tilbake. Har du fersk eller frys? Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere deg, på stimulerer eller venter.

Frys, sorry - glemte å skrive det :)
 
Hentet ut Bemfola og Cetrotide idag, bare å vente på at mensen kommer :D
 
Hentet ut Bemfola og Cetrotide idag, bare å vente på at mensen kommer :D
Spennende! Ikke så mange dager før du forhåpentligvis er i gang :)
 
Spennende! Ikke så mange dager før du forhåpentligvis er i gang :)
Håper mensen kommer i morgen allerede (om syklusen ikke plutselig havner på bærtur) :)
Er veldig spent, dette blir vårt første forsøk :nailbiting:
 
Håper mensen kommer i morgen allerede (om syklusen ikke plutselig havner på bærtur) :)
Er veldig spent, dette blir vårt første forsøk :nailbiting:
Ekstra spennende med første gangen, ja:) Håper at mensen kommer som planlagt!
 
Ekstra spennende med første gangen, ja:) Håper at mensen kommer som planlagt!
Mye å sette seg inn i, vanskelig å få med seg alt :p men skal bli godt å bare vite at vi er i gang!
 
Hentet ut Bemfola og Cetrotide idag, bare å vente på at mensen kommer :D

Det blir spennende! Satser på den kommer så fort som mulig :happy: litt rart å begynne å glede seg sånn til mensen egentlig:hilarious: men sånn ble det plutselig da man skulle starte med ivf.

Selv på UL i dag for å sjekke om det ser bra ut før fryseforsøk, så krysser fingrene for at vi ikke må vente en syklus...
 
Det blir spennende! Satser på den kommer så fort som mulig :happy: litt rart å begynne å glede seg sånn til mensen egentlig:hilarious: men sånn ble det plutselig da man skulle starte med ivf.

Selv på UL i dag for å sjekke om det ser bra ut før fryseforsøk, så krysser fingrene for at vi ikke må vente en syklus...
Mensen skuffer aldri, og kom idag som forventet :woot: første gangen på 2,5 år jeg har GLEDET meg til mensen :hilarious:

krysser fingrene for deg!!:smiley-angelic001
 
Back
Topp