Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!! Krysser det som krysses kan for deg og gullegget
Æsj heller. I dag begynte jeg på fyrmadel i tillegg til rekovelle. Jeg er så sinnsykt oppblåst, har en fis på lager til en hver tid, men ellers er det helt forstoppet.
Noen som har noen tips?
Drikker kaffe, spiser frukt, går og står hele dagen... Hvis jeg skal holde på med dette frem til uke 51(som de forespeilet), så kommer jeg til å måtte sykemelde meg. Kan jo ikke gå rundt sånn på jobb (lærer), det er jo null mulighet for pause!
Hei Jeg er egentlig i november gruppa siden jeg startet opp forsøket i november. Jeg kan kanskje melde meg inn her også siden innsettet er i desember.
Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19. Innsett 2.12.19. Testdato 18.12.19.
Jeg var sykemeldt hele perioden før uttak, kroppen var 100% i ulage fra ende til annen. Mot forstoppelsen kan du få lactulose eller tilsvarende på apoteket, det fungerer bra.
Takk for tips. Skal få tak i det i morgen.. Jeg vil ikke sykemelde meg før jeg må, og pr.dags dato så er jeg for sta til å dra til legen. Det er ikke nødvendigvis en bra ting, og jeg innser at blir dette langvarig, må jeg nok be om delvis sykemelding. Jeg hater det
Så artig! Tusen takk Krysser fingrene for deg også!Da er du lagt til
Vi ligger nesten likt - skal sette inn 3. desember.. Krysser fingrene for deg!
Hei Jeg er egentlig i november gruppa siden jeg startet opp forsøket i november. Jeg kan kanskje melde meg inn her også siden innsettet er i desember.
Orchidaceae - 36 - barn 0 - IVF 2 - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn - Synarela(oppstart 27.10)/Menopur(oppstart13.11)/Ovitrelle/Lutinus - Uttak 27.11.19. Innsett 2.12.19. Testdato 18.12.19.
Da er du lagt til
Vi ligger nesten likt - skal sette inn 3. desember.. Krysser fingrene for deg!
Så gøy! Lykke til! Krysser fingrer!...og jeg 4. desember.
Fiol - 36 - barn 0 - ivf 4 - Medicus - bemfola, fyremadel, ovitrelle, lutinus, prednisolon, klexane. Uttak 28.11, innsett 4.12