Hei! Kan jeg bli med her sammen med dere?
Zaara, 38 år, barn 0, Ivf 2, Porsgrunn
Uttak av 6 egg i dag, innsett (om alt går bra) 4.des.
 
Da blir det innsett på fredag her :)
 
Hei! Kan jeg bli med her sammen med dere?
Zaara, 38 år, barn 0, Ivf 2, Porsgrunn
Uttak av 6 egg i dag, innsett (om alt går bra) 4.des.

Du er ført opp. Masse lykke til med innsett. Det er 2. forsøket nå?
 
Hei jenter. Kansje jeg melder meg inn her siden innsett ikke ble i november men desember.

# one million # - 33 år - 0 barn -ivf - maigaard, -bemfola, fyremadel, albyl-e, prednisolon, crinone - oppstart ca uke 47 - Scratching 13.11

uttak 2.12 og innsett til helgen hvis dem overlever til da. Skal dyrkes til blasto. Aldri fått det før
 
Hei jenter. Kansje jeg melder meg inn her siden innsett ikke ble i november men desember.

# one million # - 33 år - 0 barn -ivf - maigaard, -bemfola, fyremadel, albyl-e, prednisolon, crinone - oppstart ca uke 47 - Scratching 13.11

uttak 2.12 og innsett til helgen hvis dem overlever til da. Skal dyrkes til blasto. Aldri fått det før

Da er du lagt inn. Masse lykke til. Satser på at
blasto er tingen! :happy:
 
Da sitter jeg på toget på vei til innsett :nailbiting: ikke hørt noe så da har vel opptining gått bra...
 
Kontroll igjen idag, ikke helt fornøyd enda... Men har 3 som er over 17 mm så jeg kan ikke vente til mandag med uttak. Skal stimuleres idag og i morgen, uttak på fredag 06.12 :eek: ifølge skrivet skal vi ikke ha innsett før 11.12, er det vanlig å vente 5 dager etter uttak?
 
Kontroll igjen idag, ikke helt fornøyd enda... Men har 3 som er over 17 mm så jeg kan ikke vente til mandag med uttak. Skal stimuleres idag og i morgen, uttak på fredag 06.12 :eek: ifølge skrivet skal vi ikke ha innsett før 11.12, er det vanlig å vente 5 dager etter uttak?
Jeg gjorde det på 1.forsøk. Satt inn blastocyst på dag 5. Da mente de at det var større sjanse for graviditet. Funket ikke for meg, men vet om ganske mange som har blitt gravide ved innsett av blasto :D Lykke til!
 
Oppdaterer litt nå som vi vet litt mer :)

hani94 - 25 år - barn nr 1 - IVF 1 - St. Olavs - Bemfola, Cetrotide, Ovitrelle og Lutinus - Uttak 06.12 - Innsett 11.12 - egg ut/frys ?? - testdato ??
 
Jeg gjorde det på 1.forsøk. Satt inn blastocyst på dag 5. Da mente de at det var større sjanse for graviditet. Funket ikke for meg, men vet om ganske mange som har blitt gravide ved innsett av blasto :D Lykke til!
Okei, syntes det hørtes så lenge ut :hilarious: får håpe det funker for meg :angelic: takk! :Heartred
 
Endelig kom den etterlengtede telefonen fra Porsgrunn. 4 egg som er normalt befruktet, da blir det innsett i morgen :smiley-bounce016
 
Endelig kom den etterlengtede telefonen fra Porsgrunn. 4 egg som er normalt befruktet, da blir det innsett i morgen :smiley-bounce016
Så gøy!! Lykke til og håper gullegget sitter :smiley-angelic001
 
Da har jeg snakket med klinikken. 3 av 7 egg er befruktet. Synns det var lite .. muligens innsett på torsdag, så da blir det ikke blasto på oss.
 
Da har jeg snakket med klinikken. 3 av 7 egg er befruktet. Synns det var lite .. muligens innsett på torsdag, så da blir det ikke
Krysser fingrene for innsett på torsdag. Skjønner skuffelsen, ønsker jo at alle skal befruktes og at det blir blasto.. Jeg ble litt skuffet over innsett etter to dager, men de vet vel hva de gjør...
 
Kontroll igjen idag, ikke helt fornøyd enda... Men har 3 som er over 17 mm så jeg kan ikke vente til mandag med uttak. Skal stimuleres idag og i morgen, uttak på fredag 06.12 :eek: ifølge skrivet skal vi ikke ha innsett før 11.12, er det vanlig å vente 5 dager etter uttak?

Hvis de skal dyrkes til blasto høres det helt riktig ut :happy: lykke til!
 
Back
Topp