Det ble ikke uttak eller duo stim likevel. Egget som var modent var nå borte, og de tre andre hadde vokst så mye at videre stimulering ble vanskelig?... Så da blir det ny oppstart etter mensen melder sin ankomst, og lang stimulering Jaja, da kan jeg vel melde meg ut her i fra

Lykke til dere som fortsatt stimulerer og venter ❤️
 
Det ble ikke uttak eller duo stim likevel. Egget som var modent var nå borte, og de tre andre hadde vokst så mye at videre stimulering ble vanskelig?... Så da blir det ny oppstart etter mensen melder sin ankomst, og lang stimulering Jaja, da kan jeg vel melde meg ut her i fra

Lykke til dere som fortsatt stimulerer og venter ❤️
Uff, det var trist å høre. Håper alt går din vei på neste forsøk :Heartpink
 
Skal høre om og få sette inn 2 :p kun 1 inn første forsøk i 2013. Ellers har jeg fått 2 inn hvær gang. Vet ikke hvordan det er hos Maigaard
 
Det ble ikke uttak eller duo stim likevel. Egget som var modent var nå borte, og de tre andre hadde vokst så mye at videre stimulering ble vanskelig?... Så da blir det ny oppstart etter mensen melder sin ankomst, og lang stimulering Jaja, da kan jeg vel melde meg ut her i fra

Lykke til dere som fortsatt stimulerer og venter ❤️

Uff, det var leit å høre. Lykke til med ny runde når det kommer. Prøv å nyte jula :Heartred
 
Fikk akkurat beskjed om at vi har fått 3 egg på frys!! Herregud så glad jeg er nå. Tydelig at lang protokoll med Synarela og Menopur funket bedre for oss. Så får vi se hva testen viser om 2 uker da, men er uansett veldig glad :smug::smug:
 
Last edited:
Da er jeg ruger på et perfekt embryo med 8 celler :angelic: testdato 18.12
 
Da er vi i samme by @ # one million #. Nå ruger jeg på et blasto, testdato 15.desember. Håper på et lite julemirakel❤️ Ellers gleder jeg meg til å slutte med Progynova/Crinone
 
Da er egguthentingen overstått, og jeg er så positivt overrasket! Kjente absolutt ingen ting :) vil gi mye skryt til sykepleieren og legen ved St. Olavs, fantastisk god opplevelse :Heartred

Men vi fikk en sjokkbeskjed under uthengingen, at jeg har få eggresorvar i følge blodprøvene... Legen var derfor meeeget positivt overrasket over at det var egg i hver eggpose jeg hadde, og vi fikk ut 9 egg :woot: da er det mye spenning om det blir innsett på onsdag!
 
Da er egguthentingen overstått, og jeg er så positivt overrasket! Kjente absolutt ingen ting :) vil gi mye skryt til sykepleieren og legen ved St. Olavs, fantastisk god opplevelse :Heartred

Men vi fikk en sjokkbeskjed under uthengingen, at jeg har få eggresorvar i følge blodprøvene... Legen var derfor meeeget positivt overrasket over at det var egg i hver eggpose jeg hadde, og vi fikk ut 9 egg :woot: da er det mye spenning om det blir innsett på onsdag!
Spennende! Så fint at du hadde et smertefritt uttak. Jeg har også lav eggreserve, men vi har blitt positivt overrasket ved et bra antall egg ut likevel. Legen vår sier at man ofte kan få positive overraskelser når man er relativt ung (som jeg ser at nicket ditt at du også er:)) Krysser fingrene for innsett! Kan jeg spørre hva amh'en din er?
 
Spennende! Så fint at du hadde et smertefritt uttak. Jeg har også lav eggreserve, men vi har blitt positivt overrasket ved et bra antall egg ut likevel. Legen vår sier at man ofte kan få positive overraskelser når man er relativt ung (som jeg ser at nicket ditt at du også er:)) Krysser fingrene for innsett! Kan jeg spørre hva amh'en din er?
Glad vi begynte «tidlig» og har bedre sjanser for å lykkes med tanke på alder :happy:
Jeg har aldri fått tilbakemelding på hva resultatene på blodprøvene er, og det har ikke falt meg inn å spørre med tanke på at legene har sagt at alle prøvene er normale :banghead: Skal spørre etter prøvesvarene når vi skal tilbake for innsett, så jeg vet litt mer selv..
 
Da er jeg ruger på to perfekte blastocyst. Testdato 16/12
 
Da ruger jeg på en perfekt blasto ❤️ Testdato 20/12.
 
Glemt å slenge meg på her.

Jeg ruger på to egg. Har egentlig fått positiv test, men ønsker å stå på rugere noen dager til først:

•Veslejinta - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak 26.11/ innsett av 2 egg 28.11 - Testdato 10.12


Er fjerde positive test siden desember 2017...
 
Glemt å slenge meg på her.

Jeg ruger på to egg. Har egentlig fått positiv test, men ønsker å stå på rugere noen dager til først:

•Veslejinta - 30 år - Barn1 - IVF3 - Rikshospitalet - Synarela fra 25.10, Gonal F fra 14.11, Ovitrelle, Lutinus, Fragmin - Uttak 26.11/ innsett av 2 egg 28.11 - Testdato 10.12


Er fjerde positive test siden desember 2017...

Mini satt på fjerde positive testen vi fikk (hadde en i 2014, en i 2015 og to i 2016, så håper alle gode ting er 4 for deg også :).
Har du fått utredning for habituell abort? Har ikke fått noe utredning selv (3 SA før mini og en etter - vi var i oktober 18 gruppen begge to), men får blodfortynnende og imunhemmende fra klinikken.
 
Mini satt på fjerde positive testen vi fikk (hadde en i 2014, en i 2015 og to i 2016, så håper alle gode ting er 4 for deg også :).
Har du fått utredning for habituell abort? Har ikke fått noe utredning selv (3 SA før mini og en etter - vi var i oktober 18 gruppen begge to), men får blodfortynnende og imunhemmende fra klinikken.
Fått positiv test på 3 av 4 innsett nå. Så like skummelt hver gang.. Men hatt positve tester to ganger til, i mars 2017 og i 2012.

Immundempende får ikke jeg, jeg har spurt så mange ganger, men neeei. Blæh!
Men tar sprøyter med blodfortynnende nå. Så håper.
 
Men stod med disse i dag. Men feirer ikke, siden jeg har hatt så mange tidlige aborter, så drøyer jeg feiringa lenge enda.
 

Vedlegg

  • _20191206_033118.JPG
    _20191206_033118.JPG
    20,5 KB · Visninger: 120
Så rart vi har fått 4 dagers forskjell på testdato med innsett av blasto begge to
Det er fordi St.Olavs alltid setter testdato til 14 dager etter innsett uansett om man har satt inn 2dagers eller blasto. De er vanskelige på den biten der :p
 
Melder meg på resten av blastogjengen - innsett av en blasto i dag, testdato 20/12 (CFC tviholder også på 14 dager etter innsett).
 
Rugedagene er så lange :sorry: men fikk en god nyhet på mårrakvisten iværtfall :happy: Maigaard har idag frosse ned 1 befrukta egg;) første gang jeg har fått blasto :D
 
Back
Topp