hani94 - 25 år - barn 1 - IVF 1 - St. Olavs - Bemfola, Cetrotide, Ovitrelle - Uttak/innsett ?? - egg ut/frys ?? - testdato ??

Skriver inn det jeg vet så langt, begynner stimulering i morgen og har første kontroll ved St. Olavs fredag 29 :nailbiting:
 
Mensen skuffer aldri, og kom idag som forventet :woot: første gangen på 2,5 år jeg har GLEDET meg til mensen :hilarious:

krysser fingrene for deg!!:smiley-angelic001

Så bra! Da er du i gang. xsmile9 haha

Vært inne nå og desverre ikke langt nok til å sette sprøyte :grumpy: nå kan det hende el kommer i helga og da må vi vente en syklus, kanskje 2 pga av jul :banghead: eneste håp er at el ikke kommer før mandag så da skal jeg for første gang håpe på negativ eggløsningstest i helga :confused: jaja mye opp og ned om dagen. :wacky:
 
Jah, da prøver jeg igjen da...

TKW, 31år, 2.barnet - FER#3, naturlig syklus + lutinus - usikker dato
 
Så bra! Da er du i gang. xsmile9 haha

Vært inne nå og desverre ikke langt nok til å sette sprøyte :grumpy: nå kan det hende el kommer i helga og da må vi vente en syklus, kanskje 2 pga av jul :banghead: eneste håp er at el ikke kommer før mandag så da skal jeg for første gang håpe på negativ eggløsningstest i helga :confused: jaja mye opp og ned om dagen. :wacky:
Ååh!! Håper at EL kan vente til over helga :nailbiting:
 
Hadde regnet med innsett i november og opprettet novembertråden, men mensen kom senere enn forventet så kommer inn her da innsett blir etter månedsskiftet.




Elva- 36 - barn2 - FER- Klinikk Hausken, Bergen - Progynova, Klexane, Prednisolon, Metformin og Lutinus, scratching 10 oktober - 2 egg på frys - kontroll 28.11
 
Jah, da prøver jeg igjen da...

TKW, 31år, 2.barnet - FER#3, naturlig syklus + lutinus - usikker dato

I dag kom tanta, så da kan jeg vel anta innsett blir i uke 50, med testdato omtrent til nyttår. Vet hva jeg ønsker meg til jul i år i allefall...
 
Denne sprøytesettingen er til å bli gal av, bruker minst 10 minutter før jeg klarer å sette sprøyta :hilarious: kan bli noen spennende uker fremover, håper det blir lettere nå som jeg skal gjøre det hver dag :hungover:
Skulle ikke tro man var sykepleier som gjør det på andre daglig :p
 
Denne sprøytesettingen er til å bli gal av, bruker minst 10 minutter før jeg klarer å sette sprøyta :hilarious: kan bli noen spennende uker fremover, håper det blir lettere nå som jeg skal gjøre det hver dag :hungover:
Skulle ikke tro man var sykepleier som gjør det på andre daglig :p

Jeg er også helsepersonell, og klarte bare sette én på meg selv, resten måtte en sykepleiernabo komme og sette på meg :hilarious:
 
Jeg sniker litt her inne. Kanskje jeg får uttak i desember jeg også, og er mer likt i løypa med dere. Vet ikke helt enda.
Lykke til med en julespire allesammen :love017
 
Poojenta, 32, 1 barn (PRØVER på nr 2) IVF, KK, rekovelle, fyrmadel, ovitrel og lutinus.
Startet stimulering 22.11 og har oppfølging 30.11
 
hani94 - 25 år - barn 1 - IVF 1 - St. Olavs - Bemfola, Cetrotide, Ovitrelle - Uttak/innsett ?? - egg ut/frys ?? - testdato ??

Skriver inn det jeg vet så langt, begynner stimulering i morgen og har første kontroll ved St. Olavs fredag 29 :nailbiting:

Da er vi ganske likt i løypa :dance008
 
Denne sprøytesettingen er til å bli gal av, bruker minst 10 minutter før jeg klarer å sette sprøyta :hilarious: kan bli noen spennende uker fremover, håper det blir lettere nå som jeg skal gjøre det hver dag :hungover:
Skulle ikke tro man var sykepleier som gjør det på andre daglig :p

Huff, håper det går bedre etter hvert. Jeg er nok motsatt - gikk helt fint å sette på meg selv, men tanken på å sette på andre gjør meg egentlig litt svimmel :hilarious:
 
I dag kom tanta, så da kan jeg vel anta innsett blir i uke 50, med testdato omtrent til nyttår. Vet hva jeg ønsker meg til jul i år i allefall...

Lykke til. Ganske sikker på at de fleste her hadde gitt avkall på julegaver resten av livet for en positiv test og en sensommer/tidlig høstbaby..
 
Jeg er også helsepersonell, og klarte bare sette én på meg selv, resten måtte en sykepleiernabo komme og sette på meg :hilarious:
Godt å høre at det ikke bare er meg :hilarious: så nåla på Cetrotide, det er faktisk UAKTUELT at jeg skal sette den selv!! Så har huka inn venner fra jobb som skal sette den når jeg kommer så langt :p
 
Kontroll i morgen. Blir deilig å få vite litt mer om hvordan det ligger an :happy:
 
Oppdatering: Var på UL i går. Skal sette Otrivelle i kveld og innsett blir tirsdag 3. desember. Håper det kan gå denne gangen :nailbiting:
 
Oppdatering: Var på UL i går. Skal sette Otrivelle i kveld og innsett blir tirsdag 3. desember. Håper det kan gå denne gangen :nailbiting:
Så bra!! Krysser det som krysses kan for deg og gullegget :smiley-angelic001
 
Idag mestret jeg å sette Bemfola uten å nøle, meeget stolt over det :hilarious:
 
Back
Topp