Desember

Jeg har testet positivt på digital i dag. Det er 6. innsett, og 3. innsett som har gitt positiv test, har is i magen, men er glad og håper alt jeg kan. Går på prednisolon og blodfortynnende for første gang, hvem vet, kanskje det utgjør en forskjell. :Heartpink

Er på ferie og skal ta blodprøve når vi er hjemme.
Gratulerer ❤️

Hva skal man gjøre for å få dagene til å gå? Det er bare 1 dag siden innsett og jeg holder på å bli gal :sorry:

Er det forresten flere som opplever hovne og ømme bryster av Lutinus? Puppene er som to svære ballonger som er kjempe vond :shifty: typisk meg å få bivirkninger av et eller annet hele tiden

Hva skal man gjøre for å få dagene til å gå? Det er bare 1 dag siden innsett og jeg holder på å bli gal :sorry:

Er det forresten flere som opplever hovne og ømme bryster av Lutinus? Puppene er som to svære ballonger som er kjempe vond :shifty: typisk meg å få bivirkninger av et eller annet hele tiden

Ja, jeg får også veldig mye bivirkninger av lutinus, både ømme pupper, oppblåst mage og lett kvalme. Også må jeg tisse typ hele tiden... Så jeg føler meg gravid, men det er bare fjas...

Ja, jeg får også veldig mye bivirkninger av lutinus, både ømme pupper, oppblåst mage og lett kvalme. Også må jeg tisse typ hele tiden... Så jeg føler meg gravid, men det er bare fjas...
Er vant til mange plager i DPO land, så tror ikke jeg vil oppleve noen lure symptomer jeg ikke har hatt før :shifty:
Men disse puppene er helt forferdelig, veldig smertefullt å gå rundt sånn :bored: håper det gir seg med en gang jeg er ferdig med Lutinus. Og at de slutter å vokse snart, har blitt større hver dag siden jeg begynte for 1 uke siden

Dagene går sååå sakte! Jeg satte også inn i går, føles som det burde ha gått ei uke.. «Heldigvis» skal jeg ta en eksamen på tirsdag, så det blir annet å tenke på. Finne på noe som forstyrrer tankene? Hobby, rydde i skap (kunne brukt litt tid på det her..), pynte til jul, ordne julegaver, se spennende serie? :)

Av erfaring går det i hvert fall ikke fortere av å sitte og trykke på mobilen ;)

Puppene er vonde ballonger her også. Oppblåst mage, skulle tro jeg var 5 mnd gravid allerede. Jeg går på cyclogest, men det er samme greia. Heldigvis er jeg mye mindre trøtt nå enn da jeg tok FSH, da var jeg ganske utslått.

Kanskje dårlig nytt at puppene kommer til å fortsette å vokse og være vonde når vi blir gravide. :yuck:

Dagene går sååå sakte! Jeg satte også inn i går, føles som det burde ha gått ei uke.. «Heldigvis» skal jeg ta en eksamen på tirsdag, så det blir annet å tenke på. Finne på noe som forstyrrer tankene? Hobby, rydde i skap (kunne brukt litt tid på det her..), pynte til jul, ordne julegaver, se spennende serie? :)

Av erfaring går det i hvert fall ikke fortere av å sitte og trykke på mobilen ;)

Puppene er vonde ballonger her også. Oppblåst mage, skulle tro jeg var 5 mnd gravid allerede. Jeg går på cyclogest, men det er samme greia. Heldigvis er jeg mye mindre trøtt nå enn da jeg tok FSH, da var jeg ganske utslått.

Kanskje dårlig nytt at puppene kommer til å fortsette å vokse og være vonde når vi blir gravide. :yuck:
Heldig og ikke heldig at du har eksamen :hilarious: problemet er bare at jeg er så sykt trøtt og sliten, nok en bivirkning av alle medisinene, så jeg har null energi til noe annet enn jobb... prøver å gå tur med hunden, men det blir en kort runde fordi jeg ikke har krefter. Har heldig vis (eller ikke) fri i helgen, og skal da prøve å få gjort litt småplukk og siste juleforberedelse i huset :happy:

Jeg snakker som om jeg ikke blir gravid ser jeg :hilarious: så vant til skuffelse på skuffelse, at tanken på at jeg kanskje blir gravid er ikke eksisterende.. håper selvfølgelig at jeg blir gravid, og da skal jeg sette pris på hver en smerte graviditeten vil gi meg, bare vi får et barn :Heartred

Negativ i dag også, så jeg kan settes på ikke gravid...

Hentet ut fjorten dager til med medisin på apoteket i dag, håper ny runde for mer lutinus i romjulen

Testesmell 3 dager før testdato, ikke gravid på CB digital. Cb pluss var en svaak strek på. Kan selfølgeli være skygge eller den berømte falske streken demmes. Tar en ny på onsdag for å bekrefte, og gjøre seg klar til ny runde.

Var sikker på at det var over med negativ test på 12 dpo, men så fikk jeg plutselig strek i går kveld og i morgest ❤️ Tørr ikke juble helt enda, men håper testene vil stige i styrke :)

IMG_20191215_074640.jpg

Det der er vel en vanlig test (og ikke tidligtest)? Jeg ser strek og har trua på de testene der! :Heartred
Vanlig ja. Alltid fått strek 10/11 dpo med de tidligere så begynte å miste håpet, men nå ser det bra ut ❤️ Tok en digital også.
IMG_20191215_083229.jpg

Teller dere 1 DPO fra dagen etter uttak? :hilarious:

Ja jeg gjør det. 6 dpo i dag, det går saaakte...
Testa i går og i dag for å se på nedgang etter ovitrelle. 8 dager siden nå.
Jeg er 9 dpo idag, men bare rugedag 4.. Går farlig sakte :hilarious:
Nærmer testen seg negativ? Jeg har brukt Ovitrelle før, og de gangene jeg har testet har jeg ikke hatt negativ test før dag 13 etter sprøyten ble satt...

Back
Topp