Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det full fart med TR igjen. Men jeg er usikker; når det var spotting i går, men ikke ordentlig blødning før i dag, teller da i dag eller i går som CD1? Lurer på om jeg skal kjøre styrt syklus på neste forsøk, samtale med CFC i morgen.
Jeg kan flyttes til ikke gravid Uff, dette var tøft. Får krysse fingrene for fryseforsøk i januar..
Tusen takkDet var leit Lykke til videre i prøvingen!
Har mye mensmurringer, skal ha mensen på søndag i følge tidligere syklus... lover dårlig
Mister litt motet og har ikke trua, får heller bli positivt overrasketTrenger ikke være mensen Krysser fingrene
Har mye mensmurringer, skal ha mensen på søndag i følge tidligere syklus... lover dårlig
Neste mål må være å komme seg over IKM uten at tanta kommer, da kanskje det er litt håpDet kan like gjerne bety at du er gravid
men kjenner følelsen.. er litt skeptisk selv nå, siden diverse symptomer ble borte i går, og hvilepulsen er på veg ned.
Prøver å holde motet oppe noen dager til, heier på oss!
Føler så veldig med deg Er så tøff denne prosessen. Krysser fingrene for at vi som har testet negativt lykkes snartKan settes på ikke gravid
neg test idag på testdagen. Ikm til helgen så bare å vente på den stygge tanta !!
Spennende at du nevner hvilepuls. Hvordan har den ligget under forsøkene dine?Det kan like gjerne bety at du er gravid
men kjenner følelsen.. er litt skeptisk selv nå, siden diverse symptomer ble borte i går, og hvilepulsen er på veg ned.
Prøver å holde motet oppe noen dager til, heier på oss!
Jeg kan flyttes til ikke gravid Uff, dette var tøft. Får krysse fingrene for fryseforsøk i januar..
Så leit. Diger klem.Kan settes på ikke gravid
neg test idag på testdagen. Ikm til helgen så bare å vente på den stygge tanta !!
Spennende at du nevner hvilepuls. Hvordan har den ligget under forsøkene dine?
Tusen takk Fått time til fryseforsøk i januar, så det hjalp littDet er tungt. God klem til deg. Håper du føler deg bedre..