Gratulerer!Rugedag 8, vanlig 25 ml/U test. Er det sant eller ser jeg syner????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Rugedag 8, vanlig 25 ml/U test. Er det sant eller ser jeg syner????
TakkGratulerer!
Jeg tror du er gravidTok denne i dag, ikke tidligtest. Og en negativ digital tydelig rosa strek på denne, kom innen fristen. Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette, hadde håpa på utslag på digital.
Vis vedlegget 315043
Jeg tror du er gravid
Spennende! Hvordan er hvilepulsen nå? Ser du har fått positive tester, gratulerer ❤Den ligger høyere enn vanlig gjennom hele syklusen. Her er en ganske vanlig syklus med oppstart på Bemfola 28.nov (dagen etter mens).
Vis vedlegget 314829
Her er fortsettelsen med egguttak mandag 9. og oppstart med progesteron. Går altså ikke ned mellom mens og «eggløsning» som vanlig pga hormonene.
Vis vedlegget 314831
Litt usikker på hva det betyr med den dippen nå, går jo fortsatt på samme dose progesteron. Kan ha vært forhøyet pga ettervirkninger av egguttaket, har hatt en del vondt i magen og diverse kjipe symptomer som forsvant på mandag. Mer enn sist.
Til sammenlikning:
Avbrutt forsøk i oktober, egguttak mandag og to doser progesteron.
Vis vedlegget 314832
Gravid i fjor, da gikk hvilepulsen i taket. testet positivt 17.okt, var ca 4+3 da. (Glemte å følge med, ære mulig?!). Fikk ikke med starten for jeg hadde mista klokka Det var MA, pulsen gikk litt ned, men holdt seg høy til dagen etter cytotec. Da stupte den.
Vis vedlegget 314833
Spennende! Hvordan er hvilepulsen nå? Ser du har fått positive tester, gratulerer ❤
Gratulerer Jeg fikk positiv digital fredag og har testdag på onsdagTok denne i dag, har ikkje test dato før torsdag.
Fantastisk! Gratulerer!!
Fantastisk! Gratulerer!!
Så tristGratulerer med positive tester
Vi har mistet spiren vår, igjen, så hører vel ikke til på gravid lengre.
Så trist! Sender varme tankar din veg.Gratulerer med positive tester
Vi har mistet spiren vår, igjen, så hører vel ikke til på gravid lengre.
Så trist
Hei, ser vi kanskje er på samme sted og kan ha samme termin. Jeg har fått slår svake positive tester som jeg håper på morgen !! Har tenkt å være flink å vente med annet enn strips test til i i morgen som klinikken sa jeg skulle vente til. Jeg hadde innsett fredag 15. 12. Hva med deg?Gratulerer Jeg fikk positiv digital fredag og har testdag på onsdag