Jeg skjønner, *håpe håpe håpe* ******** :)
Så skal jeg bruke like lenge på nummer to, når nummer en har kommet, da blir det med en...
Men håper denne her klorer seg fast nå.
 
Hadde innsett onsdag 11.12, så da ligger vi ganske likt ☺️ Jeg testet positivt 8 dager etter innsett (av 5-dagers), selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke teste før testdato :angelic: var sikker på at Ovitrelle var ute av kroppen da jeg har brukt det tidligere og fått første negative test 13 dager etter sprøyten ble satt (tok første test 15 dager etter Ovitrelle) :happy: Blir spennende å se hva testen viser i morgen :woot::woot:

Er du også 4+ 3 i dag?
Og hva slags symptomer har du. Jeg har hatt på en måte litt mensen smerter men litt annerledes enn det. Og kjent en strekke følelse i magen, særlig om natten. Har lest at det er vanlig og tegn på at livmoren gjør plass til et foster. Fascinerende :)
 
Jeg kan trøste deg med at det sies at har man vært gravid en gang så kan det være lettere å bli gravid senere. Så håper det gjelder for deg og :)
Er fjerde gangen på to år nå, og tre av de er IVF, for jeg kan ikke bli på egenhånd.
Går det ikke denne gangen, så må vi privat. For nå er de offentlige brukt opp.
Det er kjedelig å vite.
 
Er du også 4+ 3 i dag?
Og hva slags symptomer har du. Jeg har hatt på en måte litt mensen smerter men litt annerledes enn det. Og kjent en strekke følelse i magen, særlig om natten. Har lest at det er vanlig og tegn på at livmoren gjør plass til et foster. Fascinerende :)
Er 5+0 idag :happy: har hatt de vanlige symptomene på at mensen kommer i starten. Sånn som strekk og murring i livmor. Nå har jeg en del kvalme når jeg er sulten (kan komme når som helst på døgnet), forferdelig trøtt og nedsatt matlyst :grumpy: men så langt føler jeg bare at det er trettheten som «hemmer» meg...
 
Da var det vel ingen tvil lenger... Jippi !!! ✨✨ il✨✨❤️❤️❤️ Og ingen tegn til mensen, for første gang i mitt liv!! Rar følelse .. !

Hva slags symptomer har du/dere?
Så gøy, gratulerer ❤️❤️
jeg hadde også min aller første positive test nå, føltes ikke virkelig, føles fortsatt ikke virkelig :p
 
Skjønner, progesteron støtte skal hjelpe mot sa tror jeg. Jeg håper alt går bra med alle gravide her , *håpe og be*
Jeg har mista tre på to år på progesteron støtte. Så jeg har ikke veldig positive erfaringer med det enda.
Men første gang jeg er gravid på den typen jeg tar nå, så blir spennende å se om det hjelper.
 
Er 5+0 idag :happy: har hatt de vanlige symptomene på at mensen kommer i starten. Sånn som strekk og murring i livmor. Nå har jeg en del kvalme når jeg er sulten (kan komme når som helst på døgnet), forferdelig trøtt og nedsatt matlyst :grumpy: men så langt føler jeg bare at det er trettheten som «hemmer» meg...

Ok da ligger du litt foran meg. Ja når hjertet begynner å slå i ca uke fem skal man visst merke det mer. Gleder meg til om ca en uke selv, da skal hjertet begynne å slå og da er det visst mindre fare for sa har jeg mest et sted :)
 
Da håper jeg den typen du tar nå hjelper, hvilken type tar du nå? :)
Nå tar jeg Lutinus. Men med streng beskjed om å ikke bruke den staven som følger med.
Men tar blodfortynnende samtidig denne gangen, så håper at det er det som skal til.
Også skal jeg ta Lutinus til uke 12, så det blir noen uker. Men alt for å bedre sjansene
 
Nå tar jeg Lutinus. Men med streng beskjed om å ikke bruke den staven som følger med.
Men tar blodfortynnende samtidig denne gangen, så håper at det er det som skal til.
Også skal jeg ta Lutinus til uke 12, så det blir noen uker. Men alt for å bedre sjansene

Oi ok er Ikke den staven bra, den bruker jeg . Best å ta inn med fingrene.? Jeg tar lutinus jeg og..!
 
Oi ok er Ikke den staven bra, den bruker jeg . Best å ta inn med fingrene.? Jeg tar lutinus jeg og..!
Jeg fikk beskjed om det, av apoteket på Riksen. Så har bare brukt fingeren etter det. Skal ikke putte inn staven på Canesten tabletten om man har sopp mens man er gravid heller.

Men jeg tar en GOD vask etterpå :rolleyes:. Skrubber fingeren greit tre ganger om dagen.
Brukte Crinone før, men mista tre ganger på den, så ville prøve noe annet.
Litt for å slippe å dytte noe langt inn der.

Men etter gjentatte aborter så er det godt å prøve noe annet, for å si det sånn.
Og enn så lenge så ser det ut som blodfortynnende og Lutinus hjelper :D
 
Jeg fikk beskjed om det, av apoteket på Riksen. Så har bare brukt fingeren etter det. Skal ikke putte inn staven på Canesten tabletten om man har sopp mens man er gravid heller.

Men jeg tar en GOD vask etterpå :rolleyes:. Skrubber fingeren greit tre ganger om dagen.
Brukte Crinone før, men mista tre ganger på den, så ville prøve noe annet.
Litt for å slippe å dytte noe langt inn der.

Men etter gjentatte aborter så er det godt å prøve noe annet, for å si det sånn.
Og enn så lenge så ser det ut som blodfortynnende og Lutinus hjelper :D

Ok Det var jo veldig bra å vite..har tenkt på det litt selv at man stikker seg selv der oppe. Ikke så bra. Ok men da gjør jeg det. Jeg skal spørre selv om det er bra form meg å ta blodfortynnende da jeg er noe overvektig. Men må vente med det til jeg har spurt om det. Håper på det best og føler meg foreløpig veldig gravid akkurat nå, føler det mer og mer :)

Til lykke håper alt ordner seg for deg denne gangen *ber*
 
Back
Topp