Ok Det var jo veldig bra å vite..har tenkt på det litt selv at man stikker seg selv der oppe. Ikke så bra. Ok men da gjør jeg det. Jeg skal spørre selv om det er bra form meg å ta blodfortynnende da jeg er noe overvektig. Men må vente med det til jeg har spurt om det. Håper på det best og føler meg foreløpig veldig gravid akkurat nå, føler det mer og mer :)

Til lykke håper alt ordner seg for deg denne gangen *ber*
Jeg måtte mase veldig, men ble satt på det til slutt. Men det er for alle abortene, ikke noe annet. For en siste sjanse siden det er siste forsøket. Ble ingen på frys heller, så har ikke noe plan B. Begynte på de 6 eller 7 DPO cirka, så har tatt noen nå.
Blitt en del sprøyter samlet i ei flaske på kjøkkenet nå.

Hver dag er en milepæl nå. I morgen er det 10 dager til TUL. Det blir spennende det. Litt mer å se enn siste jeg så.
Håper bare det holder seg inne der til august.
 
Jeg måtte mase veldig, men ble satt på det til slutt. Men det er for alle abortene, ikke noe annet. For en siste sjanse siden det er siste forsøket. Ble ingen på frys heller, så har ikke noe plan B. Begynte på de 6 eller 7 DPO cirka, så har tatt noen nå.
Blitt en del sprøyter samlet i ei flaske på kjøkkenet nå.

Hver dag er en milepæl nå. I morgen er det 10 dager til TUL. Det blir spennende det. Litt mer å se enn siste jeg så.
Håper bare det holder seg inne der til august.

Jepp hver dag er en milepæl, enig i det. *Håpe håpe * :)
 
Jeg er visst gravid...! :nailbiting:
 
Hadde en blødning i går, men det har heldigvis stoppet opp.
En uke til tul
 
Tul i dag viste 2! Litt småsjokka selv om vi fikk satt inn 2
 
Tul i dag viste 2! Litt småsjokka selv om vi fikk satt inn 2
Nå ble jeg nervøs for morgendagen. Jeg og satte inn to :p
Men jeg så bare en 5+1, så blir spennende.

Gratulerer med to :D
 
Skal tilbake om to uker, håper hun ikke finner flere da :hilarious:
Plutselig er det tre... Hehe.
Men moro med to da. Men jeg kjenner at jeg håper at det bare er en. Men håper at den er fin og frisk, så jeg slipper å gå privat.
Det er drømmen nå.
 
Plutselig er det tre... Hehe.
Men moro med to da. Men jeg kjenner at jeg håper at det bare er en. Men håper at den er fin og frisk, så jeg slipper å gå privat.
Det er drømmen nå.


Oi så du satte inn to ja , ja det blir jo spennende.. :) ..her er det fortsatt ingen tegn til noe blod og er akkurat seks uker i dag. Jippi. Håper det holder hele veien :)
 
Plutselig er det tre... Hehe.
Men moro med to da. Men jeg kjenner at jeg håper at det bare er en. Men håper at den er fin og frisk, så jeg slipper å gå privat.
Det er drømmen nå.

P.s har du mange symptomer nå? Jeg begynte å kjenne litt mer i magen i dag . Småkramper igjen. uke fem var ganske symptomfri bortsett fra ømme pupper sol jeg spesielt kjente om morgenen.
 
P.s har du mange symptomer nå? Jeg begynte å kjenne litt mer i magen i dag . Småkramper igjen. uke fem var ganske symptomfri bortsett fra ømme pupper sol jeg spesielt kjente om morgenen.
Jeg har hatt en del lenge. Men noe er for Lutinusen også. Så ikke så godt å si hva som er hva.
 
Det er sant :)
Går alt bra med deg sa Hani94, har du mange symptomer? Jeg begynte å kjenne litt mer i magen i dag. Jeg er akkurat seks uker på vei i dag.
Sånn hvis man ser på det hele bildet har jeg det vel ganske bra. Men har fått en del kvalme som blir utløst av at jeg kjører bil og lukter, så er jeg veldig trøtt og sliten. Har fått meg en sykemelding på 50% pga kvalmen (jobber som sykepleier i hjemmesykepleien, og klarer ikke kroppslukter eller sårlukter så har et stort problem hehe) :p
Skal på TUL om 6 dager, er så spent og redd... Håper på bankende hjerte ❤️
 
Herlighet så hyggelig å snike innpå her! Så mange gravide, og ikke minst mange fra Oktobertråden som har blitt gravide i desember :Heartred Gratulerer så mye alle sammen! Håper inderlig at spirene sitter hele veien for dere! Dette gjorde meg mer optimistisk for neste forsøk!
 
Back
Topp