Åh, jeg blir sprø av dette :yuck: de fra i dag i midten, nederst fra i går (25 mu) og øverst fra 10 dpo (10 mu tester) 12 dpo i dag.

tok flere tester i går, strek på alle. 3 merker. Jaja, håper styrken øker snart, tør ikke tro på det før jeg ser strekene blir klart sterkere :shy:
Vis vedlegget 315129


Hei, ser vi kanskje er på samme sted og kan ha samme termin. Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg har fått svake positive steker selv. Har tenkt å være flink å vente med annet enn strips test til i morgen, klinikken ville jeg skulle ha festdag i morgen. hadde innsett fredag 15. 12. Hva med deg? :)
 
Tok denne i dag, har ikkje test dato før torsdag.
Hei,
Tror vi er ca samme sted i ivf syklus selv. Var fått svake positive på strips men venter med å teste på first response test men har en del håp nå! Gratulerer!!!! håper og tror jeg kommer etter i morgen. Jeg hadde innsett 15.12 når hadde du? :)
 
Hei, ser vi kanskje er på samme sted og kan ha samme termin. Jeg har fått slår svake positive tester som jeg håper på morgen !! Har tenkt å være flink å vente med annet enn strips test til i i morgen som klinikken sa jeg skulle vente til. Jeg hadde innsett fredag 15. 12. Hva med deg? :)
Hadde innsett onsdag 11.12, så da ligger vi ganske likt ☺️ Jeg testet positivt 8 dager etter innsett (av 5-dagers), selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke teste før testdato :angelic: var sikker på at Ovitrelle var ute av kroppen da jeg har brukt det tidligere og fått første negative test 13 dager etter sprøyten ble satt (tok første test 15 dager etter Ovitrelle) :happy: Blir spennende å se hva testen viser i morgen :woot::woot:
 
Hadde innsett onsdag 11.12, så da ligger vi ganske likt ☺️ Jeg testet positivt 8 dager etter innsett (av 5-dagers), selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke teste før testdato :angelic: var sikker på at Ovitrelle var ute av kroppen da jeg har brukt det tidligere og fått første negative test 13 dager etter sprøyten ble satt (tok første test 15 dager etter Ovitrelle) :happy: Blir spennende å se hva testen viser i morgen :woot::woot:

Hei, så spennende !! ja jeg har en del håp nå! Aldri fått så mange svake positive før og tror jo egentlig ovitrelle må være ute av kroppen nå. Krysser fingrene for i morgen!!! :)
 
Hadde innsett onsdag 11.12, så da ligger vi ganske likt ☺️ Jeg testet positivt 8 dager etter innsett (av 5-dagers), selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke teste før testdato :angelic: var sikker på at Ovitrelle var ute av kroppen da jeg har brukt det tidligere og fått første negative test 13 dager etter sprøyten ble satt (tok første test 15 dager etter Ovitrelle) :happy: Blir spennende å se hva testen viser i morgen :woot::woot:

Og gratulerer med positiv test!!! :) !!
 
Så gøy da vi kanskje på ca samme sted i prøvingen. om de svake positive slår til som jeg håper i morgen !! Har tenkt å være flink å vente med annet enn strips test til i morgen :) men har godt håp nå :) jeg hadde innsett 15.12 når hadde du?

Hei,
Jeg hadde innsett 11.desember, 2-dagers embryo. Er 4+3 i dag. Testene blir på et vis sterkere/beholder fargen, men jeg er litt avventende, siden jeg har blødd litt i 4 dager nå..

Håper dine tester blir sterkere, krysser fingra!
 
Wishforamiracle

36 år
Ivf første gang
Prøvd 1.5 år
Testedato 27.12.19

Veldig spent på om det endelig er vår tur til å bli foreldre.. har fått noen svake positive.men fått egentlig beskjed om å.vente til i morgen med å teste.. og vet ikke om de svake testene skyldes ovitrelle sprøyte.

Ber og håper :)

Noen flere i samme situasjon? :)

Når tok du ovitrelle? Tviler på at det er den som slår ut om du har testdag i morgen :)
 
Hadde innsett onsdag 11.12, så da ligger vi ganske likt ☺️ Jeg testet positivt 8 dager etter innsett (av 5-dagers), selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke teste før testdato :angelic: var sikker på at Ovitrelle var ute av kroppen da jeg har brukt det tidligere og fått første negative test 13 dager etter sprøyten ble satt (tok første test 15 dager etter Ovitrelle) :happy: Blir spennende å se hva testen viser i morgen :woot::woot:


Da var det vel ingen tvil lenger... Jippi !!! ✨✨ il✨✨❤️❤️❤️ Og ingen tegn til mensen, for første gang i mitt liv!! Rar følelse .. !

Hva slags symptomer har du/dere?
 

Vedlegg

  • IMG_20191227_121603.jpg
    IMG_20191227_121603.jpg
    48,2 KB · Visninger: 135
IMG_20191227_121603.jpg
Når tok du ovitrelle? Tviler på at det er den som slår ut om du har testdag i morgen :)






Hurra jeg er virkelig gravid. For noen nervepirrende dager men har jo blitt mer og mer sikker da stripsene min er blitt litt sterkere. Men stripsene var såpass dårlig kvalitet at de ble ikke sååå sterke. Godt å se en så tydelig strek !!! :) ❤️ ❤️✨❣️✨❤️ Vi har prøvd 1 og er halvt år og dette er første ivf runde. Så glad og super takknemlig!!


Og ingen mensen i sikte. Første gangen dette har skjedd meg. Hva med deg /dere? Vært gravid før. ? Håper det holder helt til Uke 40 Håper det for dere også Glad pus og Hani94 og baby støv til alle dere andre prøvere!!
 
Last edited:
I dag er det tre uker siden den digitale slo ut, og tre uker og to dager siden jeg begynte å se det på tester.
De ukene har gått både fort og tregt. Men en dag av gangen, håper det holder til august.
 
I dag er det tre uker siden den digitale slo ut, og tre uker og to dager siden jeg begynte å se det på tester.
De ukene har gått både fort og tregt. Men en dag av gangen, håper det holder til august.


Gratulerer!! Første gang du er gravid? Håper for deg.
Den offisielle test datoen var i dag og jeg fikk en tydelig strek på first response test ! Jippi.
Prøvde å ta en test med en eggløsning test i stad også og streken der var nesten svart! Det var gøy. Så det tyder på bra nivåav hCG.. håpee på det. Nå skal det bli spennende å se om testene mine blir enda mer og mer sterke. Satser på det !! :) Har sånne one step strips :)
Håper veldig det holder hele veien ja :)
 
Gratulerer!! Første gang du er gravid? Håper for deg.
Den offisielle test datoen var i dag og jeg fikk en tydelig strek på first response test ! Jippi.
Prøvde å ta en test med en eggløsning test i stad også og streken der var nesten svart! Det var gøy. Så det tyder på bra nivåav hCG.. håpee på det. Nå skal det bli spennende å se om testene mine blir enda mer og mer sterke. Satser på det !! :) Har sånne one step strips :)
Håper veldig det holder hele veien ja :)
Er 6. tror jeg. Etter 13 år så har det gått litt i ball. Men er fjerde på to år.
Men trenger mye håp! Veldig mye håp.

Men prøver å ta en dag av gangen, og hver dag er en ny milepæl.
 
Så gøy med mange positive tester :D
Her stålsetter jeg meg for nok ett nytt forsøk, negativ test i dag 12dpo:( men, heldigvis ett par igjen på frys;)
 
Hei,
Tror vi er ca samme sted i ivf syklus selv. Var fått svake positive på strips men venter med å teste på first response test men har en del håp nå! Gratulerer!!!! håper og tror jeg kommer etter i morgen. Jeg hadde innsett 15.12 når hadde du? :)
Hadde innsett 12.12. Krysser fingrene for fortsatt positive tester. Eg har tatt blodprøve i dag men får nok ikkje svar før over nyttår.
 
Skjønner! Har du barn fra før. Håper for deg !!! ✨✨✨✨
Prøvd 12,5 år på første. Minus to år som singel mellom der. Så har ingen nei. Begynte da jeg var 18 år, så har brukt hele voksenlivet på dette her.
 
Back
Topp