20191220_225919.jpg

Da ruger jeg på et perfekt, 5-dagers frø
 

Vedlegg

  • 20191220_225919.jpg
    20191220_225919.jpg
    24,4 KB · Visninger: 63
Last edited:
Jeg tror du er gravid :happy::Heartred


Åh, jeg blir sprø av dette :yuck: de fra i dag i midten, nederst fra i går (25 mu) og øverst fra 10 dpo (10 mu tester) 12 dpo i dag.

tok flere tester i går, strek på alle. 3 merker. Jaja, håper styrken øker snart, tør ikke tro på det før jeg ser strekene blir klart sterkere :shy:
6C22CA57-4B3C-4458-8E1C-F3B036D6FFC9.jpeg
 
Den ligger høyere enn vanlig gjennom hele syklusen. Her er en ganske vanlig syklus med oppstart på Bemfola 28.nov (dagen etter mens).
Vis vedlegget 314829

Her er fortsettelsen med egguttak mandag 9. og oppstart med progesteron. Går altså ikke ned mellom mens og «eggløsning» som vanlig pga hormonene.

Vis vedlegget 314831

Litt usikker på hva det betyr med den dippen nå, går jo fortsatt på samme dose progesteron. Kan ha vært forhøyet pga ettervirkninger av egguttaket, har hatt en del vondt i magen og diverse kjipe symptomer som forsvant på mandag. Mer enn sist.

Til sammenlikning:

Avbrutt forsøk i oktober, egguttak mandag og to doser progesteron.
Vis vedlegget 314832

Gravid i fjor, da gikk hvilepulsen i taket. testet positivt 17.okt, var ca 4+3 da. (Glemte å følge med, ære mulig?!). Fikk ikke med starten for jeg hadde mista klokka :( Det var MA, pulsen gikk litt ned, men holdt seg høy til dagen etter cytotec. Da stupte den.

Vis vedlegget 314833
Spennende! Hvordan er hvilepulsen nå? Ser du har fått positive tester, gratulerer ❤
 
Spennende! Hvordan er hvilepulsen nå? Ser du har fått positive tester, gratulerer ❤

Takk! Har litt problemer med å ta inn at jeg faktisk er gravid, stresser litt med at testene må bli sterkere :bored: Men jeg fikk en fin strek nå i kveld, så da får jeg tenke at jeg er gravid «inntil videre»;)

Skjer ikke stort med hvilepulsen, den vaker rundt 72, litt mystisk. Men den på påvirkes jo blant annet av progesteronpillene. Spent på hvordan det går når jeg slutter på dem. Forventer en økning utover neste uke hvis det skal følge «normalt» gravid-mønster.

Her er siste mnd. Går vanligvis ned til 66-67 etter mens, men gjorde ikke det nå.
07442443-24CC-446D-A134-89B9712F2ABC.jpeg

1. start bemfola, 2. egguttak, 3. første økning hcg.
 
Her er tester fra 5 til 12 dpo. Det blir ikke helt riktig forhold i styrke, siden det er 3 ulike merker og de 8 første er 10 mu og de 4 siste er 25 mu.. Burde planlagt litt bedre :dance018:rolleyes: Men strekene blir da tydeligere, nå kan jeg se de på lang avstand uten problemer :hilarious::D


EF788191-A1A7-4EF7-BA40-DB2553252980.jpeg
 
Jeg fikk også gravid på digital i dag :D
13 dpo, testdag onsdag.

55DA5C39-B2E9-47EA-BA0D-B0882A052055.jpeg
 
Last edited:
Gratulerer med positive tester :Heartred:Heartred

Vi har mistet spiren vår, igjen, så hører vel ikke til på gravid lengre.
 
Wishforamiracle

36 år
Ivf første gang
Prøvd 1.5 år
Testedato 27.12.19

Veldig spent på om det endelig er vår tur til å bli foreldre.. har fått noen svake positive.men fått egentlig beskjed om å.vente til i morgen med å teste.. og vet ikke om de svake testene skyldes ovitrelle sprøyte.

Ber og håper :)

Noen flere i samme situasjon? :)
 
Gratulerer :Heartred:Heartred Jeg fikk positiv digital fredag og har testdag på onsdag :happy:
Hei, ser vi kanskje er på samme sted og kan ha samme termin. Jeg har fått slår svake positive tester som jeg håper på morgen !! Har tenkt å være flink å vente med annet enn strips test til i i morgen som klinikken sa jeg skulle vente til. Jeg hadde innsett fredag 15. 12. Hva med deg? :)
 
Back
Topp