Spennende! Er det dag 10? (Det er i tilfelle samme dag som jeg hadde første kontroll denne syklusen)Da skal jeg på UL til mandag. Blir spennende om jeg må fortsette å stimulere eller om det holder og jeg kan sette ovitrelle mandag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Er det dag 10? (Det er i tilfelle samme dag som jeg hadde første kontroll denne syklusen)Da skal jeg på UL til mandag. Blir spennende om jeg må fortsette å stimulere eller om det holder og jeg kan sette ovitrelle mandag.
Skjønner Masse lykke til hvertfall, håper den sitter og går bra hele veien denne gangenTakk! Tørr ikke å håpe etter alle nedturene de siste årene..
5 dager siden innsett av 5 dagers blasto.
Ja, det blir dag 10. Får håpe det holderSpennende! Er det dag 10? (Det er i tilfelle samme dag som jeg hadde første kontroll denne syklusen)
Da blir vi iallefall to i januar-tråden sånn hvis ikke rare ting skjer på dine kanter.Så spennende med alle dere som er i gang! Jeg rekker nok ikke noe innsett før jul, så det ser ut som det blir januar- prosess for min del. Et lite håp om at noe skal skje de neste dagene, men siden mens egentlig skal komme rundt 12.desember har jeg ikke veldig høye forventninger
De sa det var vanligst å sette ovitrelle på dag 11 eller 12, men jeg måtte ha tre ekstra dager (satte på dag 13). Krysser fingrene for at det ser bra ut på mandagJa, det blir dag 10. Får håpe det holder
Får håpe jeg får sette dag 11 hvertfall da jeg har lyst til å få egguttak unnagjort. Bekymrer meg såpass for det, selv om jeg ikke helt vet hvorforDe sa det var vanligst å sette ovitrelle på dag 11 eller 12, men jeg måtte ha tre ekstra dager (satte på dag 13). Krysser fingrene for at det ser bra ut på mandag
ja virkelig! jeg har ikke kneppa igjen bukseknappen på en uke, og de siste tre dagene har jeg gitt opp glidelåsen halvveis opp ogFyyy søren og oppblåst jeg er blitt flere som ser ut som de er gravid i 5. Mnd? På dag 4 med menopur I dag
Haha. Merket det ekstremt først i går. Helt vilt. Føles som jeg har gått opp 20 kg Godt jeg bruker en del store gensere på jobb for bevegeligheten sin skyld. Jobber i barnehageja virkelig! jeg har ikke kneppa igjen bukseknappen på en uke, og de siste tre dagene har jeg gitt opp glidelåsen halvveis opp og
Jeg tenkte det samme som deg, da det ble mange egg og totalfrys.Ferdig på egguttak - og de fikk ut 23 egg! Er en blanding av veldig skuffa over totalfrys og potensielt dårlig kvalitet når det er så mange, og glad for at jeg hvertfall har respondert godt på stimuleringa og at det er egg igjen.
Men da blir det ingen innsett på meg i denne runden, så da får jeg antagelig slenge meg inn i januargruppa jeg og.
Må man vente på innsett når det blir mange? Spør siden jeg ikke aner hvordan dette foregår. Satse på masse god eggFerdig på egguttak - og de fikk ut 23 egg! Er en blanding av veldig skuffa over totalfrys og potensielt dårlig kvalitet når det er så mange, og glad for at jeg hvertfall har respondert godt på stimuleringa og at det er egg igjen.
Men da blir det ingen innsett på meg i denne runden, så da får jeg antagelig slenge meg inn i januargruppa jeg og.
Ja, hvis det er mange er det visst risiko for/er man overstimulert, og det trigges veldig av hcg, og om man blir gravid produseres det så mye at det kan bli ganske krise såvidt jeg har skjønt, med mye smerter og evt sykehusinnleggelse. Vil jo helst slippe det, men ganske skuffa over at det ikke ble innsett denne måneden likevelMå man vente på innsett når det blir mange? Spør siden jeg ikke aner hvordan dette foregår. Satse på masse god egg
Uff, ja det skjønner jeg. Skulle jo helst vært gravid i går, så ventetiden er så lang. Jeg er fryktelig spent på UL til mandag. Får håpe jeg kan sette ovitrelle den dagen. Da får jeg forhåpentligvis satt inn til fredagen igjen ...Ja, hvis det er mange er det visst risiko for/er man overstimulert, og det trigges veldig av hcg, og om man blir gravid produseres det så mye at det kan bli ganske krise såvidt jeg har skjønt, med mye smerter og evt sykehusinnleggelse. Vil jo helst slippe det, men ganske skuffa over at det ikke ble innsett denne måneden likevel
Hurra for kjempegod fangst! Skjønner godt det er kjedelig å få totaltfrys, men hadde vært veldig kjedelig å bruke jula på sykehus med overstimulering også krysser fingre for bra befruktning og mange på frys!Ferdig på egguttak - og de fikk ut 23 egg! Er en blanding av veldig skuffa over totalfrys og potensielt dårlig kvalitet når det er så mange, og glad for at jeg hvertfall har respondert godt på stimuleringa og at det er egg igjen.
Så veldig bra du fikk gratis forsøk! Det fikk ikke jeg! Der er jeg ikke tøff nok, fordi vi skulle absolutt krevd noe fra klinikken. Men vi hadde bestemt oss for et forsøk til og mannen var redd det ble dårlig stemning på det forsøket hvis vi krevde noe. De ville heller ikke vedkjenne at jeg fikk eggløsning fordi jeg gikk for lenge før uttak før vi var godt inn i neste forsøk - uprofesjonelt av de å ikke ta en skikkelig prat med oss og å "legge seg flat". De sa at de var helgestengt og da kan det skje at man går for lenge, ved neste uttak skal de heller hente ut en dag før enn å la meg gå ei helg ekstra.... dette var Spiren ikke Medicus. Sånn i ettertid når hormonene har lagt seg og jeg har fått ting på avstand, så var det veldig slett behandling. Angrer på at vi la igjen så mye penger hos de...Tusen takk
Ja det var skikkelig dritt. Var ikke forberedt på at det kunne skje. Vi hadde ikke fått vite at det faktisk var en mulighet. Vi var forberedt på at det kunne være dårlige egg, ingen befruktning eller rett og slett at det ikke ville feste seg. Men at vi ikke skulle få hentet ut engang kom som et sjokk.
Kjente på eggløsning smerter i går kveld/natt. Men siden dette var vårt første forsøk så trodde jo vi det skulle være sånn.
Høsteple: måtte dere betale fult for det som et vanlig forsøk? Eller skjedde det kanskje med offentlig ivf for deg?
De skulle ringe meg senere I dag. Håper virkelig ikke dette vil koste oss så mye for så å måtte betale samme pris for nytt forsøk. For det er jo skikkelig mye penger oppi alt dette og.
Ja, er du gæærn, jeg vil absolutt unngå å bli så dårlig, så støtter det jo, er bare en mental omstilling fra det som var planen.Hurra for kjempegod fangst! Skjønner godt det er kjedelig å få totaltfrys, men hadde vært veldig kjedelig å bruke jula på sykehus med overstimulering også krysser fingre for bra befruktning og mange på frys!
Ah, så ikke denne før nå. Blir spennende å se på neste kontroll da! Og hvertfall godt at det ser ut som de vokser i samme tempo, selv om jeg skjønner godt det er skuffende når det ikke blir helt sånn du håper krysser fingrene for at neste kontroll er fin!Da har jeg oppdatert lista igjen.
Jeg har vært skikkelig dårlig etter kneoperasjonen min og var nære ved å bare avbryte hele forsøket. Men så har jeg gått på litt dyr medisin så jeg ville avvente lengst mulig, og akkurat i dag når jeg skulle på kontroll så følte jeg meg litt bedre heldigvis var ikke så oppløftende på kontroll da. Follikel på 11 mm og slimhinne på 5 mm.... dobler dosen til 150 enheter og ny kontroll på mandag, som da vil bety enten innsett mandag 18 des eller avbrutt, regner jeg med er litt skuffa fordi vi gjør jo dette regimet for å få bedre slimhinne, men så virker det som om det ikke har ønsket effekt. Når follikelen bare var 11 mm så øynet jeg litt håp da, da samsvarer slimhinne og follikel i alle fall. Ofte har det vært typ 5.5 -6 mm slimhinne og follikel på 22 mm.