Desember 2023

IMG_2482.jpeg

Så mye for selvbeherskelse.. Var innom apotek for å kjøpe test til i morgen tidlig. Synes streken er svak men håper det er pga utvannet urin på ettermiddagen. 8 dager siden innsett av 5 dagers.

Da har jeg vært på UL. Litt skuffa. Merker at man har blitt eldre.

Var 3 eggposer på venstre side, av lik størrelse. Og 2 litt mindre. Ingen på høyre side. Slimhinnen var perfekt. De var fortsatt litt små de eggposene. Blir uttak på onsdag morgen. Håper de små har kommet seg slik at det blir 5 ut :smiley-angelic001
Krysser fingrene for at de siste vokser godt de neste dagene! Er jo heldigvis noen dager til onsdag fortsatt, så de har jo litt tid på seg!

Vis vedlegget 421842

Så mye for selvbeherskelse.. Var innom apotek for å kjøpe test til i morgen tidlig. Synes streken er svak men håper det er pga utvannet urin på ettermiddagen. 8 dager siden innsett av 5 dagers.
Jeg er ikke så dreven med positive tester, men etter hva jeg har sett på forumet her er vel den veldig fin? :Heartpink Krysser fingrene for sterkere strek på morgenurin i morgen!
Skal du ta blodprøve og?

Jeg er ikke så dreven med positive tester, men etter hva jeg har sett på forumet her er vel den veldig fin? :Heartpink Krysser fingrene for sterkere strek på morgenurin i morgen!
Skal du ta blodprøve og?
Håper du har rett. Har ved tidligere graviditeter som endte godt hatt veldig sterk strek, mens forrige som endte i ma var svakere. Er nok derfor jeg er litt bekymret.

Skulle gjerne tatt blodprøve, men bor i utlandet uten tilgjengelighet på laboratorium med pålitelig testmekanisme.

Håper du har rett. Har ved tidligere graviditeter som endte godt hatt veldig sterk strek, mens forrige som endte i ma var svakere. Er nok derfor jeg er litt bekymret.

Skulle gjerne tatt blodprøve, men bor i utlandet uten tilgjengelighet på laboratorium med pålitelig testmekanisme.
Skjønner. Krysser fingrene for sterkere strek og at det holder denne gangen! :Heartpink :Heartpink

Mammadrømmer - 30 år - Barn nr 2 - st Olavs - søskenforsøk nr 1 - cyclogest - innsett 3. desember, fryseforsøk i naturlig syklus av 5 dagers blactocyst.

testet i dag, 6 dager siden innsett, bruker metode graviditetstest tidlig.
Fikk svaaak positiv i dag. Har dere erfaring med den testen?
Jeg brukte babyplan tidlig sist jeg var gravid, den var tydelig positiv på denne tiden, så blir jo bekymret når den jeg tok nå ikke er så positiv som sist

Vedlegg

• IMG_7016.jpeg
    IMG_7016.jpeg
    783,7 KB · Visninger: 59
Jeg brukte babyplan tidlig sist jeg var gravid, den var tydelig positiv på denne tiden, så blir jo bekymret når den jeg tok nå ikke er så positiv som sist
Sniker! Jeg tror metode sine gir litt tregere utslag. Tror til og med make sure vanlig er mer følsom☺️ gratulerer med strek!!

Hvordan går det?☺️
Takk som spør! Det går veldig bra egentlig. Kjent veldig lite til det i dag, men mye murring i går. Kanskje ikke så unaturlig.
Jeg har jo faktisk aldri vært gravid før så skuffelsen blir nok større en jeg hadde trodd på forhånd dersom det ikke går.

Legen som satt inn var optimistisk, så jeg krysser fingrene

Takk som spør! Det går veldig bra egentlig. Kjent veldig lite til det i dag, men mye murring i går. Kanskje ikke så unaturlig.
Jeg har jo faktisk aldri vært gravid før så skuffelsen blir nok større en jeg hadde trodd på forhånd dersom det ikke går.

Legen som satt inn var optimistisk, så jeg krysser fingrene
Hei nerinna, jeg har visst ikke fått deg med i oversikten. Kan du skrive deg opp slik som i første innlegget så fører jeg deg inn? :)

Sniker..
metode sine har jeg ikke god erfaring med. Min var helt blenda samme dag jeg målte hcg med blodprøve, hadde da 35 på blodprøve.

Back
Topp