Desember 2023

Sniker! Jeg tror metode sine gir litt tregere utslag. Tror til og med make sure vanlig er mer følsom☺️ gratulerer med strek!!
Det har du nok helt rett i, måtte reise å kjøpe flere tester i dag er 11 dpo i dag og her er testet med metode sin tidlig (den øverste) og make sure den vanlige gule pakka (nederst).
Takk❤️

Takk som spør! Det går veldig bra egentlig. Kjent veldig lite til det i dag, men mye murring i går. Kanskje ikke så unaturlig.
Jeg har jo faktisk aldri vært gravid før så skuffelsen blir nok større en jeg hadde trodd på forhånd dersom det ikke går.

Legen som satt inn var optimistisk, så jeg krysser fingrene
Godt vi er flere som kjenner på murringer det forstår jeg. Jeg har vært gravid 1 gang og har 1 barn, men kjenner likevel på den samme redselen denne gangen som første gangen.. slitsomt.
Jeg krysser også fingrene for deg

Godt vi er flere som kjenner på murringer det forstår jeg. Jeg har vært gravid 1 gang og har 1 barn, men kjenner likevel på den samme redselen denne gangen som første gangen.. slitsomt.
Jeg krysser også fingrene for deg
Det har du nok helt rett i, måtte reise å kjøpe flere tester i dag er 11 dpo i dag og her er testet med metode sin tidlig (den øverste) og make sure den vanlige gule pakka (nederst).
Takk❤️
Glemte å legge ved bildet

Vedlegg

• IMG_7024.jpeg
    IMG_7024.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 59
Håper du får bedre uttelling enn meg ;)
Masse lykke til.
Ja, håper det er nok. Første gang, så aner ikke hvordan resultatet blir, vet bare at alle prøvene mine fra før var veldig bra og det er ikke noe som tilsier at jeg ikke skal få ut nok. Nå er bare redselen for at det blir for mange, så vi ikke får satt inn før jul kommet :banghead: Jeg har oppdaget under denne prosessen at jeg er veldig lite glad i å ikke ha kontroll selv :p

Melder meg inn i denne gruppa nå etter mislykket ferskforsøk i november :) jeg skal prøve å få til et fryseforsøk før jul og har ultralyd imorgen på cd12.. håper sånn jeg får eggløsning før lørdag slik det blir innsett i desember!! Ser ut til at der er flere i samme båt som meg her?

Melder meg inn i denne gruppa nå etter mislykket ferskforsøk i november :) jeg skal prøve å få til et fryseforsøk før jul og har ultralyd imorgen på cd12.. håper sånn jeg får eggløsning før lørdag slik det blir innsett i desember!! Ser ut til at der er flere i samme båt som meg her?
Lykke til!

Mislykket ferskforsøk i oktober her. Ser ut som vi er akkurat likt i løypen nå. Har også kontroll på cd12 imorgen og håper på eggløsning tidsnok til fryseforsøk før jul.
Venter du på naturlig eggløsning eller skal du ta ovitrelle?

Back
Topp