Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Så lenge det er offentlig avtale eller offentlig gyn så jaVet dere om ultralyd kontroller går på egenandel for frikort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge det er offentlig avtale eller offentlig gyn så jaVet dere om ultralyd kontroller går på egenandel for frikort?
Takk for oppklaring.Så lenge det er offentlig avtale eller offentlig gyn så ja
Hvis kontroll er hos medicus så går det nok ikke på egenandelstak nei, desverre.Takk for oppklaring.
Tar forsøk offentlig i Haugesund, men tatt kontrollene hos gynekologen jeg hadde hos Medicus som vi har hatt forsøk hos før. De har redusert pris bare. Antar kontrollen ikke går på egenandelen da.
Får ta en vurdering om å finne ny gynekolog på nyåret hvis dette viser seg å dra ut.
WohoooNå er jeg altså så letta! Hadde kontroll forrige onsdag og det så jo ikke bra ut... jeg har slitt med smal slimhinne og har endel avbrutte fryseforsøk bak meg. Prøvde derfor lavdose FSH. Begynte med 75 iu og det var for lavt økte til 150 iu siste fem dager og......halleluja! Slimhinne på 11 mm og ledende follikel på 20 mm ENDELIG! Har ikke hørt fra Medicus ennå, men regner bare med innsett neste mandag
Har allerede fått et skjema fra dem med alternative gynekologer. Medicus sto på den listen, derav den reduserte prisen.Hvis kontroll er hos medicus så går det nok ikke på egenandelstak nei, desverre.
Jeg har vært megaheldig med min gyn for å si det sånn, er helt håpløst å finne gyn som tar inn på så kort varsel som vi trenger.. hør evt med Haugesund om de har avtale med noen i området?
Så gode nyheter! HURRA!Nå er jeg altså så letta! Hadde kontroll forrige onsdag og det så jo ikke bra ut... jeg har slitt med smal slimhinne og har endel avbrutte fryseforsøk bak meg. Prøvde derfor lavdose FSH. Begynte med 75 iu og det var for lavt økte til 150 iu siste fem dager og......halleluja! Slimhinne på 11 mm og ledende follikel på 20 mm ENDELIG! Har ikke hørt fra Medicus ennå, men regner bare med innsett neste mandag
Hvordan gikk det på ultralyd i dag? Her så alt fint ut og han trodde jeg kommer til å få eggløsning om 4-5 dager så det betyr i så fall innsett 19 eller 20. desember så da er jeg godt innafor julestengt ble skikkelig letta! Jeg skal ikke sette Ovitrelle denne gangen. Hva med deg?Lykke til!
Mislykket ferskforsøk i oktober her. Ser ut som vi er akkurat likt i løypen nå. Har også kontroll på cd12 imorgen og håper på eggløsning tidsnok til fryseforsøk før jul.
Venter du på naturlig eggløsning eller skal du ta ovitrelle?
Åååå hurra!!! Så utrolig gode nyheter Kos deg masse med denne nyheten og jeg krysser fingrene for at det blir en baby utav dette innsettetNå er jeg altså så letta! Hadde kontroll forrige onsdag og det så jo ikke bra ut... jeg har slitt med smal slimhinne og har endel avbrutte fryseforsøk bak meg. Prøvde derfor lavdose FSH. Begynte med 75 iu og det var for lavt økte til 150 iu siste fem dager og......halleluja! Slimhinne på 11 mm og ledende follikel på 20 mm ENDELIG! Har ikke hørt fra Medicus ennå, men regner bare med innsett neste mandag
Da har de en type avtale med dem uten at jeg vet hvilkenHar allerede fått et skjema fra dem med alternative gynekologer. Medicus sto på den listen, derav den reduserte prisen.
Valgte å fortsette hos de siden de kjenner meg, føler meg trygg hos ham siden det er igrunn eneste gynekologen jeg har vært hos og litt ekstra trygghet at dette er noe de arbeider med daglig.
Så bra og så godt å slippe den ekstra bekymringenHvordan gikk det på ultralyd i dag? Her så alt fint ut og han trodde jeg kommer til å få eggløsning om 4-5 dager så det betyr i så fall innsett 19 eller 20. desember så da er jeg godt innafor julestengt ble skikkelig letta! Jeg skal ikke sette Ovitrelle denne gangen. Hva med deg?
Høres jo lovende ut da! Har du begynt å få sterkere eggløsningstester? Og tester du morgen eller kveld? Her er de veldig svake enda.Så bra og så godt å slippe den ekstra bekymringen
Litt tynn slimhinne, men fin ledende eggpose. Skal fortsette med EL-tester til og med onsdag nå. Kommer EL ikveld blir forsøket avbrutt. Kommer den ikke imorgen, er planen å begynne på cyclogest onsdag kveld uansett og insett mandag/tirsdag neste uke. Ingen ovitrelle denne gang slik at slimhinnen får vokst
Svak imorges og gyn trodde også det var liten sjanse for positiv test ikveld. Har testet morgen og kveld siste 2 dagene og de er veldig svake. Skal snart ta kveldens test, så får vi seHøres jo lovende ut da! Har du begynt å få sterkere eggløsningstester? Og tester du morgen eller kveld? Her er de veldig svake enda.
Å, så bra! Det er jo veldig gode tall! Masse lykke tilNå er jeg altså så letta! Hadde kontroll forrige onsdag og det så jo ikke bra ut... jeg har slitt med smal slimhinne og har endel avbrutte fryseforsøk bak meg. Prøvde derfor lavdose FSH. Begynte med 75 iu og det var for lavt økte til 150 iu siste fem dager og......halleluja! Slimhinne på 11 mm og ledende follikel på 20 mm ENDELIG! Har ikke hørt fra Medicus ennå, men regner bare med innsett neste mandag
Så bra!! Lykke tilNå er jeg altså så letta! Hadde kontroll forrige onsdag og det så jo ikke bra ut... jeg har slitt med smal slimhinne og har endel avbrutte fryseforsøk bak meg. Prøvde derfor lavdose FSH. Begynte med 75 iu og det var for lavt økte til 150 iu siste fem dager og......halleluja! Slimhinne på 11 mm og ledende follikel på 20 mm ENDELIG! Har ikke hørt fra Medicus ennå, men regner bare med innsett neste mandag
Herlig! Så de mange follikler?Så bra!! Lykke til
Her gjekk også kontroll bra i dag - hadde reagert godt på justering opp til 150 iu dei siste dagane. Knepper opp til 175 iu i dag og i morgon, så Ovitrelle onsdag og uttak fredag! Endeleg
Føler meg litt nybegynner på desse greiene (tross at det er andre gang), så plukka ikkje heilt opp kor mange det var . Men ein 3-4 små på venstre side, og 6-8 på høgre kanskje? Største var rundt 20 mm, men dei fleste litt mindreHerlig! Så de mange follikler?
Potensiale for mye bra der, altså! lykke til med innspurten!Føler meg litt nybegynner på desse greiene (tross at det er andre gang), så plukka ikkje heilt opp kor mange det var . Men ein 3-4 små på venstre side, og 6-8 på høgre kanskje? Største var rundt 20 mm, men dei fleste litt mindre