Desember 2023

Da var jeg ute av dansen for denne gang. Uttak idag- NULL egg. Aldri opplevd før. De var overrasket de også, med 5 fine store follikler.

Heldigvis hadde de ikke tint opp donorsæden :smiley-angelic001 dette regnes som et avbrutt forsøk, så har fortsatt 3 ganger igjen i 3 pakken vi kjøpte på Aleris. Og ifht helfo vi ikke brukt opp 1 forsøk. Må se det positive i det. Legen ringer meg på fredag for å planlegge videre og når vi skal starte opp igjen;)
Nei så utrolig leit :( helt fryktelig kjedelig etter å ha stimulert... flytter deg over på avbrutt og ønsker deg lykke til ❤️
 
Har dere pleid å få et skriv om resultater etter uttak?
 
Har dere pleid å få et skriv om resultater etter uttak?
På st Olavs fikk jeg høre etter uttaket hvor mange egg det ble og så fikk jeg et skriv etter innsett av blasto om hvor mange som ble fryst ned. Men altså ingen info mellom uttak og innsettt
 
På st Olavs fikk jeg høre etter uttaket hvor mange egg det ble og så fikk jeg et skriv etter innsett av blasto om hvor mange som ble fryst ned. Men altså ingen info mellom uttak og innsettt
Den protokollen måtte jeg be om selv fra stolavs. Og hurra for en flott papirmølle. 3 a4sider pr egg.... på 35 egg tilsammen :wacky: Jesus.
 
Jeg fikk ikke fra Porsgrunn hvertfall. Sjekker stadig helsenorge i håp om at noe skal dukke opp, men begynner å innse at det kanskje ikke komme :rolleyes: :(
Er akkurat det jeg gjør også :p spørs om jeg ikke må høre med de når de ringer på mandag.. de sa hvertfall de skulle ringe da så jeg fikk informasjon om det blir noen på frys
 
Jeg fikk i posten etter en stund, fra Porsgrunn.
Åh, er det sant? Hurra! :D
Kanskje det kommer et brev da, selv om det er rart at det ikke også havner på helsenorge - det andre de har sendt pr post har jo dukket opp der først. Men da får jeg bare gå over til å sjekke postkassa istedet :hilarious:
 
Åh, er det sant? Hurra! :D
Kanskje det kommer et brev da, selv om det er rart at det ikke også havner på helsenorge - det andre de har sendt pr post har jo dukket opp der først. Men da får jeg bare gå over til å sjekke postkassa istedet :hilarious:
Jeg trodde som deg at jeg skulle få på helsenorge, men det kom ikke inn der før en stund etter at jeg fikk brevet i posten.
Jeg var ikke helt forberedt på det brevet i posten heller jeg da, men det kom etter en stund. Husker ikke helt hvor lang tid det tok men. :D
 
Akkurat heime igjen frå egguttak. Litt skuffa med 5 egg ut, førre gang fekk me 11 stk (på anna protokoll). Men får sjå kva dei seier i morgon, håper det i det minste blir eitt befrukta som utvikler seg som det skal :Heartred
 
Akkurat heime igjen frå egguttak. Litt skuffa med 5 egg ut, førre gang fekk me 11 stk (på anna protokoll). Men får sjå kva dei seier i morgon, håper det i det minste blir eitt befrukta som utvikler seg som det skal :Heartred
Tvi tvi! Håper det er mange nok, men skjønner skuffelsen da det er lett å sammenligne med tidligere forsøk ❤️
 
Tvi tvi! Håper det er mange nok, men skjønner skuffelsen da det er lett å sammenligne med tidligere forsøk ❤️
Takk! Ja, vanskeleg å ikkje samanlikne og lure på/bekymre seg over forskjeller.. Men ser frå andre her inne at 5 kan vere meir enn nok, så håper på det beste :nailbiting:
 
Akkurat heime igjen frå egguttak. Litt skuffa med 5 egg ut, førre gang fekk me 11 stk (på anna protokoll). Men får sjå kva dei seier i morgon, håper det i det minste blir eitt befrukta som utvikler seg som det skal :Heartred
Sniker fra novembergruppa.

Har du fått noe svar nå på morgenen om utviklingen?

Jeg er blant de som har fått egg. Kun ett utviklet seg på uttak nummer, men ble gravid på det (endte dessverre i MA) og to greide seg på uttak nummer to og er foreløpig 7+3. Så tror på det de sier om at noen få gode egg er viktigst!
 
Sniker fra novembergruppa.

Har du fått noe svar nå på morgenen om utviklingen?

Jeg er blant de som har fått egg. Kun ett utviklet seg på uttak nummer, men ble gravid på det (endte dessverre i MA) og to greide seg på uttak nummer to og er foreløpig 7+3. Så tror på det de sier om at noen få gode egg er viktigst!
Fem av fem hadde blitt befrukta!!! Så er satt opp til innsett av 5-dagers på onsdag :Heartred

Førre gang var det berre 3 av 11 som utvikla seg, så var litt nervøs. Er sjølvsagt ingen garanti, men for ein lettelse å få den telefonen i dag. Kvalitet foran kvantitet!
 
Fem av fem hadde blitt befrukta!!! Så er satt opp til innsett av 5-dagers på onsdag :Heartred

Førre gang var det berre 3 av 11 som utvikla seg, så var litt nervøs. Er sjølvsagt ingen garanti, men for ein lettelse å få den telefonen i dag. Kvalitet foran kvantitet!
Fem av fem, så fantastisk! Masse lykke til på onsdag!
 
Første unge hadde vi 20-30 min reisevei til privatklinikk. Samme sted jeg har tatt kontrollene nå. På søskenforsøk har vi valgt å gå offentlig i Haugesund. Tar cirka 2 timer med bil en vei. Der praktiserer de visst kun hjemmegravid test. Privat tok jeg alltid blodprøve. Har kun 1 digital test liggende hjemme, og syns slikt er unødvendig dyrt, så skal nok fint klare å vente :wacky:
Hvordan går det hos deg? Blir det innsett på mandag eller tirsdag? :D
 
Back
Topp