Desember 2023

Vis vedlegget 423266

12 dpo i dag og klarte ikkje motstå fristelsen til å teste.. Ser bra ut så langt :woot: Men har litt murring i nedre del av magen, så er småredd for nok ein kjemisk.. Håper på det beste :smiley-angelic001
Ser jo veldig bra ut! Gratulerer :Heartred :D Og murring er jo et ganske vanlig graviditetssymptom så håper det er det og ikke en kjemisk! Jeg er også 12dpo idag og er såå redd dette blir min tredje kjemisk! Så tør absolutt ikke å glede meg over positiv test enda
 
Er 11 dpo idag, og hadde negativ tidligtest til morgenen, så begynner å miste litt håpet for dette forsøket gitt :(
 
Ser jo veldig bra ut! Gratulerer :Heartred :D Og murring er jo et ganske vanlig graviditetssymptom så håper det er det og ikke en kjemisk! Jeg er også 12dpo idag og er såå redd dette blir min tredje kjemisk! Så tør absolutt ikke å glede meg over positiv test enda
Takk! Og like så! :happy: :Heartred Ja, det er jo det. Og så kjenner ein sikkert litt meir etter/er ekstra var på alt som kan minne om mensenverk desse dagane.

Vanskeleg å ta det heilt innover seg før dei første hjerteslagene, men alle steg i riktig retning er velkomne :angelic:
 
15dpo og 10 dager siden innsett.
Vet ikke om jeg tørr å tro på det enda :Heartred :woot::sad015
 

Vedlegg

  • 20231228_064135.jpg
    20231228_064135.jpg
    1,4 MB · Visninger: 28
12DPO og 9 dager etter innsett av tredagers. De to siste innsettene har endt i graviditet, med MA i uke 8 på den første og kjemisk på den andre. Holder pusten for at dette ikke ender opp som kjemisk, for kan alle gode ting være tre…?
 

Vedlegg

  • IMG_0733.jpeg
    IMG_0733.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 86
12DPO og 9 dager etter innsett av tredagers. De to siste innsettene har endt i graviditet, med MA i uke 8 på den første og kjemisk på den andre. Holder pusten for at dette ikke ender opp som kjemisk, for kan alle gode ting være tre…?
Håper med deg :Heartred

Alle gode ting var tre på førstemann. Håper det gjelder nå også, med SA i mars etter fryseforsøk, negativt ferskforsøk i oktober og nå positiv test etter fryseforsøk.
 
Håper med deg :Heartred

Alle gode ting var tre på førstemann. Håper det gjelder nå også, med SA i mars etter fryseforsøk, negativt ferskforsøk i oktober og nå positiv test etter fryseforsøk.

Da krysser jeg fingrene for at alle gode ting er tre for begge oss! Ønsker en forsiktig gratulerer herfra :happy:
 
9 dager etter innsett og 14dpo idag, men negativ makesure, så da er det vell bare å forberede seg på nytt forsøk. Vurderer å ta meg et glass vin på nyttårsaften imorgen, men syns det er litt vanskelig når St.Olavs har testdag 4+5, vet ikke om jeg burde vente, men tenker at hadde jeg vært gravid nå så skulle det slått ut på testene… :(
 
9 dager etter innsett og 14dpo idag, men negativ makesure, så da er det vell bare å forberede seg på nytt forsøk. Vurderer å ta meg et glass vin på nyttårsaften imorgen, men syns det er litt vanskelig når St.Olavs har testdag 4+5, vet ikke om jeg burde vente, men tenker at hadde jeg vært gravid nå så skulle det slått ut på testene… :(
Jeg har hatt positiv en gang etter 14dpo og da var det kjemisk, hcg på 11 4+2 så helt bortkastet følte jeg, så jeg var rett og slett sint på dem for at jeg skulle gå på medisiner lenger enn nødvendig. Hvis den er negativ nå ville jeg faktisk sluttet på medisin, det gjorde jeg sist.
 
9 dager etter innsett og 14dpo idag, men negativ makesure, så da er det vell bare å forberede seg på nytt forsøk. Vurderer å ta meg et glass vin på nyttårsaften imorgen, men syns det er litt vanskelig når St.Olavs har testdag 4+5, vet ikke om jeg burde vente, men tenker at hadde jeg vært gravid nå så skulle det slått ut på testene… :(
Det er noen som liker å gå rundt i håpet men 14dpo har jeg alltid forholdt meg til at da er det kroken på døra. Føler oftest at den testdatoen handler mer om å prøve å utelukke kjemisk graviditet. <3
 
Jeg har hatt positiv en gang etter 14dpo og da var det kjemisk, hcg på 11 4+2 så helt bortkastet følte jeg, så jeg var rett og slett sint på dem for at jeg skulle gå på medisiner lenger enn nødvendig. Hvis den er negativ nå ville jeg faktisk sluttet på medisin, det gjorde jeg sist.
Det er noen som liker å gå rundt i håpet men 14dpo har jeg alltid forholdt meg til at da er det kroken på døra. Føler oftest at den testdatoen handler mer om å prøve å utelukke kjemisk graviditet. <3
Jaa føler ikke det er noe vits å håpe mer nå, hadde mensensmerter i mårest, så regner med den kommer når jeg slutter på progesteron. Føler det er litt bortkastet å fortsette med det ja, utsetter jo bare mensen enda mer egentlig, men så er jeg jo helt fersk i gamer så vil helst høre på sykehuset og:bag:
Men jeg tror det blir et glass vin imorgen hvertfall, fortjener det:p
 
Kan nok flytte meg over på ikkje gravid, og så takkar eg for meg her.. Måtte 2024 bli betre :dead:

Har ein blasto på frys, håper denne kjemiske går over fort så me kan kome i gang med tin-forsøk (sist drog det såklart ut ~2-3 veker før kroppen fekk ut alt). Implantering ser iallfall ut til å fungere bra :happy8

Masse lykke til dei av dykk som framleis ruger, og ikkje minst de andre som også må i gang med ein ny runde av eitt eller anna slag :Heartred
 
Back
Topp