Desember 2023

Jeg kan nesten ikke tro det. Det er jo veldig tidlig og det kan gå rett vest, men akkurat nå er jeg gravid :excited001:crybaby2jeg håper så inderlig denne blir! Jeg er så klar for å være ferdig... herregud det har vært helt grusomt. Hadde aldri startet denne reisen hvis vi visste hvordan det skulle bli.

9 dpo og strekene har sakte blitt sterkere siden i går tidlig.

Vis vedlegget 422962
Ååååå!! Gratulerer sååå mye :Heartred så utrolig deilig å få en positiv test! Nyt det!
 
Jeg kan nesten ikke tro det. Det er jo veldig tidlig og det kan gå rett vest, men akkurat nå er jeg gravid :excited001:crybaby2jeg håper så inderlig denne blir! Jeg er så klar for å være ferdig... herregud det har vært helt grusomt. Hadde aldri startet denne reisen hvis vi visste hvordan det skulle bli.

9 dpo og strekene har sakte blitt sterkere siden i går tidlig.

Vis vedlegget 422962
Hurraa! Gratulerer!! Håper det går heile vegen for dykk, du er iallfall så godt i gang som du kan vere! :Heartred
 
Jeg kan nesten ikke tro det. Det er jo veldig tidlig og det kan gå rett vest, men akkurat nå er jeg gravid :excited001:crybaby2jeg håper så inderlig denne blir! Jeg er så klar for å være ferdig... herregud det har vært helt grusomt. Hadde aldri startet denne reisen hvis vi visste hvordan det skulle bli.

9 dpo og strekene har sakte blitt sterkere siden i går tidlig.

Vis vedlegget 422962
Finner ikke gode nok ord Høsteple, men Guri malla altså! Nå MÅ den bare sitte helt i mål :Heartred Heier så utrolig masse på dere!!!
 
Jeg kan nesten ikke tro det. Det er jo veldig tidlig og det kan gå rett vest, men akkurat nå er jeg gravid :excited001:crybaby2jeg håper så inderlig denne blir! Jeg er så klar for å være ferdig... herregud det har vært helt grusomt. Hadde aldri startet denne reisen hvis vi visste hvordan det skulle bli.

9 dpo og strekene har sakte blitt sterkere siden i går tidlig.

Vis vedlegget 422962
Wow, så fantastisk! Gratulerer så mye! Krysser alt jeg har for at spiren sitter helt ut :Heartred
 
Jeg kan nesten ikke tro det. Det er jo veldig tidlig og det kan gå rett vest, men akkurat nå er jeg gravid :excited001:crybaby2jeg håper så inderlig denne blir! Jeg er så klar for å være ferdig... herregud det har vært helt grusomt. Hadde aldri startet denne reisen hvis vi visste hvordan det skulle bli.

9 dpo og strekene har sakte blitt sterkere siden i går tidlig.

Vis vedlegget 422962
Ååååh! Fantastisk! Håper sååå for et julemirakel for dere :Heartred
 
Åhh heia lille frøet i magehuset til Høsteple! ❤️❤️ Dette må bare gå bra! Du fortjener det så inderlig etter alt du har vært gjennom.
 
Dere er så utrolig fine, tusen takk ❤️ dessverre er det en kjemisk, i dag er testene helt blenda etter å ha vært først sterkere, så svakere ila dagen i går. Selv om jeg er glad for at det tilsynelatende festet seg så bare orker jeg ikke mer akkurat nå. Det er rart hvordan disse tankene og drømmene man bare tør å tenke i underbevisstheten får ben å løpe på med en gang testen viser positiv. Så jeg må nullstille. Kommer innom for å oppdatere listen når dere andre har fått testet, lykke til :)
 
Dere er så utrolig fine, tusen takk ❤️ dessverre er det en kjemisk, i dag er testene helt blenda etter å ha vært først sterkere, så svakere ila dagen i går. Selv om jeg er glad for at det tilsynelatende festet seg så bare orker jeg ikke mer akkurat nå. Det er rart hvordan disse tankene og drømmene man bare tør å tenke i underbevisstheten får ben å løpe på med en gang testen viser positiv. Så jeg må nullstille. Kommer innom for å oppdatere listen når dere andre har fått testet, lykke til :)
Stor klem til deg, det er så vondt når det ikke går som man allerede hadde begynt å drømme om :Heartred ta vare på hverandre :Heartred
 
Jeg går igjennom en kjemisk nu:( men lurer dem som dessverre har erfaring på dette hvor lenge hang symptomer igjen hos deg etter blødning begynte? Og kunne du få fysiske symptomer som kvalmebølger som varer kort og ut av det blå og kaste opp mens man blør og har smerter som går opp og ned?
Så nu at innlegget ble lagt i feil forum, men får ikke slettet
 
Dere er så utrolig fine, tusen takk ❤️ dessverre er det en kjemisk, i dag er testene helt blenda etter å ha vært først sterkere, så svakere ila dagen i går. Selv om jeg er glad for at det tilsynelatende festet seg så bare orker jeg ikke mer akkurat nå. Det er rart hvordan disse tankene og drømmene man bare tør å tenke i underbevisstheten får ben å løpe på med en gang testen viser positiv. Så jeg må nullstille. Kommer innom for å oppdatere listen når dere andre har fått testet, lykke til :)
Åh nei nei nei :sorry: Har ikke ord. Men vil sende deg en stor klem ❤️
 
Dere er så utrolig fine, tusen takk ❤️ dessverre er det en kjemisk, i dag er testene helt blenda etter å ha vært først sterkere, så svakere ila dagen i går. Selv om jeg er glad for at det tilsynelatende festet seg så bare orker jeg ikke mer akkurat nå. Det er rart hvordan disse tankene og drømmene man bare tør å tenke i underbevisstheten får ben å løpe på med en gang testen viser positiv. Så jeg må nullstille. Kommer innom for å oppdatere listen når dere andre har fått testet, lykke til :)
Neei.. ble skikkelig lei meg på dine vegne:( det er så utrolig trist å få litt håp men så bare forsvinner det lille håpet så fort. Ønsker deg og dine masse lykke til og virtuelle klemmer:Heartred
 
Fikk plutselig vondt i brystet her om dagen, men ikke slike ømme brystvorter som ved tidligere på cyclogest. Gjør vondt når det trykkes på og kjennes ut som en liten kul inni der. Og det virker faktisk ut som en tett melkegang. Prøvde håndmelke i dusjen og følte klumpen ble bittelitt mindre. Har ikke ammet på snart 2 år og syns dette var rart.

Testdag om 3 dager og ingen symptomer (tror jeg). Kan det være cyclogest som tuller med noe, kan det være melkehormoner er satt i gang hvis jeg er gravid, eller rett og slett tilfeldig?
Noen som har vært borti lignende før?

Håper dere alle fikk en fin julefeiring til tross for situasjonen en er i <3
 
Jeg skulle så absolutt ikke teste.. men når kona våkna og spurte om ikke vi kunne teste så var jeg ikke såå vanskelig å be.. 10dpo idag.. den ser positiv ut? :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_4703.jpeg
    IMG_4703.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 85
Jeg skulle så absolutt ikke teste.. men når kona våkna og spurte om ikke vi kunne teste så var jeg ikke såå vanskelig å be.. 10dpo idag.. den ser positiv ut? :shy:
Den er positiv
 
Fikk plutselig vondt i brystet her om dagen, men ikke slike ømme brystvorter som ved tidligere på cyclogest. Gjør vondt når det trykkes på og kjennes ut som en liten kul inni der. Og det virker faktisk ut som en tett melkegang. Prøvde håndmelke i dusjen og følte klumpen ble bittelitt mindre. Har ikke ammet på snart 2 år og syns dette var rart.

Testdag om 3 dager og ingen symptomer (tror jeg). Kan det være cyclogest som tuller med noe, kan det være melkehormoner er satt i gang hvis jeg er gravid, eller rett og slett tilfeldig?
Noen som har vært borti lignende før?

Håper dere alle fikk en fin julefeiring til tross for situasjonen en er i <3
Jeg har melk nå etter abort og har ikke ammet på over 3 år
 
Jeg har melk nå etter abort og har ikke ammet på over 3 år
Trist å høre du har mistet :Heartred
Melken forsvant aldri 100%, alltid vært mulig å få ut bitteliten dråpe, men første gang med tett melkekanal, selv etter abort tidlig i år og ferskforsøk i oktober.
 
Melder meg på her, jeg også!

Frk_HA - 37 - B1 - Klinikk Hausken - #9 - cyclogest - uttak 18/12, innsett 21/12.

Svak positiv test i dag, men siden det er 10 dager idag siden ovitrelle, så kan det være bare det. #7 endte i MA i uke 8, og #8 var kjemisk. Håper denne lille julestjerna sitter! Synes liksom puppene har blitt mer og mer ømme, men det kan selvfølgelig være medisinene også… Har irriterende nok følt at jeg er mer gravid og tenkt at den sitter nå, men jeg er så innmari redd for å bli skuffet og gå i kjelleren…

Folk rundt meg sier jeg må tenke positivt, men det er likevel ikke de som sitter der med negativ test og som må dytte kroppen full av hormoner enda en runde. Jeg gjør dette alene i tillegg, så jula nå føles både ekstra håpefull og ensom på samme tid…
 
Back
Topp