Desember 2023

Tok en test i dag... negativ :sorry:
20231219_062837.jpg
 
Så utrolig leit ❤️ det er fryktelig vondt når det blir slik :( god klem fra meg. Har du på frys eller rykker du helt tilbake?
Fortsatt noen dager til offisiell testdag, men jeg kan ikke skjønne at det skal skje noe her nå. Det er et mirakel i så fall. Jeg har en perfekt blastocyst igjen på frys så jeg håper jeg kan få satt inn det i februar da.
 
Fortsatt noen dager til offisiell testdag, men jeg kan ikke skjønne at det skal skje noe her nå. Det er et mirakel i så fall. Jeg har en perfekt blastocyst igjen på frys så jeg håper jeg kan få satt inn det i februar da.
Så bra du har en på frys, masse lykke til :)
 
Noen her med erfaring med Lutinus? er det vanlig å få skikkelige murringer/smerter nederst i magen etter oppstart?
Jeg fikk det, på både lutinus og cyclogest.. :) murrer fortsatt, men vet ikke om det er fordi jeg er gravid eller om det er tabletten, blir spennende å se når jeg slutter på den. lykke til!
 
Jeg fikk det, på både lutinus og cyclogest.. :) murrer fortsatt, men vet ikke om det er fordi jeg er gravid eller om det er tabletten, blir spennende å se når jeg slutter på den. lykke til!
Jaa ikke sant, det kommer noen tak her innimellom. Masse lykke til, til deg og! Krysser fingrene :love017
 
Lever dere som om dere er gravid etter egginnsett? Tenker mest på mat osv, tar dere hensyn til mat man bør holde seg unna ved graviditet eller venter dere til positiv test?
 
Lever dere som om dere er gravid etter egginnsett? Tenker mest på mat osv, tar dere hensyn til mat man bør holde seg unna ved graviditet eller venter dere til positiv test?
Jeg levde som gravid i begynnelsen, men ettersom det tok lang tid begynte jeg å leve som normalt. For min del bidro det til at forhåpningene økte og det var større fallhøyde når det ikke gikk.

Tror folk gjør litt ulikt og at man må gjøre det som føles riktig for en selv.
 
Lever dere som om dere er gravid etter egginnsett? Tenker mest på mat osv, tar dere hensyn til mat man bør holde seg unna ved graviditet eller venter dere til positiv test?
Nei, ikke egentlig... eneste er vel at jeg ikke spiser muggoster f.eks
 
Høres kjempebra ut! Heier på dette lille embryoet :Heartred Blir spennende dager frem til den 28.! Hvordan skal du komme deg gjennom disse dagene? Haha

Jeg skulle egentlig ha innsett på torsdag siden jeg hadde positiv test på lørdagsmorgen, men jeg var litt «rampete» og hadde også testet på fredagskveld og da var den også positiv (virker ikke som om sykepleieren var så fornøyd med at jeg ikke helt fulgte anbefalingen om å teste om morgenen hehe). Så nå ble innsettet flyttet til onsdag istedenfor. :p
Lykke til i dag, skal sjølv inn etter lunsj for innsett! Har ikkje høyrt noko anna endå, så håper det står bra til med blastoene :nailbiting: Spent på kor mange som har klart seg
 
Lever dere som om dere er gravid etter egginnsett? Tenker mest på mat osv, tar dere hensyn til mat man bør holde seg unna ved graviditet eller venter dere til positiv test?
For min del føler eg ikkje det er så mange hensyn eg treng ta utover å unngå alkohol - det gjer eg allereie no i IVF-løpet, og kjem til å fortsette etter innsett :happy:

Tenker det kan vere lurt å leve som gravid. Ikkje så stort "offer", men desto kjipare viss noko skjer og ein ikkje gjer det. Sjølv om uheldige utfall mest sannsynlig ikkje er knytt til maten, er det jo umogleg å ikkje tenke "kva viss eg berre"..
 
9 dager etter ovitrelle og det er fremdeles sterk strek...typisk at det virker som at den skal sitte i nå i disse høytidsdagene der jeg bare vil ha det avklart og så jeg kan ta et glass vin.

Hhv 8 og 9 dgaer etter ovitrelle
20231220_111443.jpg
 
Lykke til i dag, skal sjølv inn etter lunsj for innsett! Har ikkje høyrt noko anna endå, så håper det står bra til med blastoene :nailbiting: Spent på kor mange som har klart seg
Nå er jeg ferdig :) godt å komme seg hjem nå! Jeg fikk komme inn 1,5t før og dermed kunne jeg rekke et fly tilbake istedenfor 7 timer med buss. Det blir svindyrt men unner meg det denne gangen. Så nå kommer jeg hjem kl16 istedenfor kl00.

Hvordan gikk det hos deg?? Hvor mange har klart seg og når har du fått testdato?
 
9 dager etter ovitrelle og det er fremdeles sterk strek...typisk at det virker som at den skal sitte i nå i disse høytidsdagene der jeg bare vil ha det avklart og så jeg kan ta et glass vin.

Hhv 8 og 9 dgaer etter ovitrelle
Vis vedlegget 422781
Hmm vanskelig! Har du sett en antydning av at testen er på vei til å bli sterkere eller svakere? Håper virkelig at dette er en babystrek da!! :Heartred
 
9 dager etter ovitrelle og det er fremdeles sterk strek...typisk at det virker som at den skal sitte i nå i disse høytidsdagene der jeg bare vil ha det avklart og så jeg kan ta et glass vin.

Hhv 8 og 9 dgaer etter ovitrelle
Vis vedlegget 422781
Håper den blir sterkere :Heartred Jeg får leve ut testetrangen min gjennom å følge med på dine tester de neste dagene :laughing002
 
Jeg levde som gravid i begynnelsen, men ettersom det tok lang tid begynte jeg å leve som normalt. For min del bidro det til at forhåpningene økte og det var større fallhøyde når det ikke gikk.

Tror folk gjør litt ulikt og at man må gjøre det som føles riktig for en selv.
Nei, ikke egentlig... eneste er vel at jeg ikke spiser muggoster f.eks
For min del føler eg ikkje det er så mange hensyn eg treng ta utover å unngå alkohol - det gjer eg allereie no i IVF-løpet, og kjem til å fortsette etter innsett :happy:

Tenker det kan vere lurt å leve som gravid. Ikkje så stort "offer", men desto kjipare viss noko skjer og ein ikkje gjer det. Sjølv om uheldige utfall mest sannsynlig ikkje er knytt til maten, er det jo umogleg å ikkje tenke "kva viss eg berre"..
Jaa sant, alkohol holder jeg meg unna, så den er grei, dog litt usikker på typ spekemat, brie osv nå i julen, men sikreste er jo bare å holde seg unna forsåvidt :)
 
Nå er jeg ferdig :) godt å komme seg hjem nå! Jeg fikk komme inn 1,5t før og dermed kunne jeg rekke et fly tilbake istedenfor 7 timer med buss. Det blir svindyrt men unner meg det denne gangen. Så nå kommer jeg hjem kl16 istedenfor kl00.

Hvordan gikk det hos deg?? Hvor mange har klart seg og når har du fått testdato?
Så herlig! Jeg flytter deg over og masse lykke til! :D ❤️
 
Back
Topp