Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skjønner, men mest trolig er det fordi av og til må de se an noen til dag 6 før de frysesJeg blir stresset. I dag skulle jeg fått beskjed om hvordan det gikk med eggene etter uttak på onsdag og jeg har ikke hørt noe... Helt utrolig at de sier de skal ringe, men ikke gjør det.. er ikke akkurat gøy og ikke vite
Høres kjempebra ut! Heier på dette lille embryoet Blir spennende dager frem til den 28.! Hvordan skal du komme deg gjennom disse dagene? HahaSkjønner jeg utrolig godt
Er liksom det, kunne det ikke alltid vært så "enkelt" når en skal prøve selv også
Takk for det! Innsett var vellykket og alt så fint ut. Slimhinnen hadde vokst tilfredsstillende siden kontrollen sist uke
@Høsteple Jeg kan settes som ruger med testdag 28/12. Og masse lykke til med innsett idag
Hvordan skal du komme det gjennom de neste dagene?? Blir en nervepirrende tid! Masse lykke tilDa Ruger jeg, veldig veldig deilig og skremmende!
Gøy, må onsdag komme fort Siden du har startet på cyclogest gjør det nok ikke noe med en dag fra eller tilHøres kjempebra ut! Heier på dette lille embryoet Blir spennende dager frem til den 28.! Hvordan skal du komme deg gjennom disse dagene? Haha
Jeg skulle egentlig ha innsett på torsdag siden jeg hadde positiv test på lørdagsmorgen, men jeg var litt «rampete» og hadde også testet på fredagskveld og da var den også positiv (virker ikke som om sykepleieren var så fornøyd med at jeg ikke helt fulgte anbefalingen om å teste om morgenen hehe). Så nå ble innsettet flyttet til onsdag istedenfor.
Så spennande Kor mange dagar gammalt embryo satt dei inn?Da Ruger jeg, veldig veldig deilig og skremmende!
Tusen takk gode deg jeg er en av de som tester veldig tidlig, på den måten får jeg stilnet dyret i megHvordan skal du komme det gjennom de neste dagene?? Blir en nervepirrende tid! Masse lykke til
Blasto har tatt ovitrelle og kommer til å teste den ut!Så spennande Kor mange dagar gammalt embryo satt dei inn?
Håper magefølelsen tar feil har du tenkt å teste før testdag?Jeg har mista litt trua på at det går denne runden. Har ingen symptomer på noe, testdag er ikke før på julaften
Føles meningsløst å ta medisinene også egentlig.. men jeg får vel fortsette..
Usikker... men kanskje. Har kjøpt noen tester som jeg har liggende. Håper i det lengste at det er noe der..Håper magefølelsen tar feil har du tenkt å teste før testdag?
Håper på det beste for deg! det har vært ganger jeg har vært sikker på at jeg har lykkes men det har vært negativt og vice versaUsikker... men kanskje. Har kjøpt noen tester som jeg har liggende. Håper i det lengste at det er noe der..
Det hjelper å høre faktisk takkHåper på det beste for deg! det har vært ganger jeg har vært sikker på at jeg har lykkes men det har vært negativt og vice versa
Vanlig på all progesteronNoen her med erfaring med Lutinus? er det vanlig å få skikkelige murringer/smerter nederst i magen etter oppstart?
Hurra Takk for svar!Vanlig på all progesteron
Jeg går alltid inni dette med tanken om at jeg ikke skal teste før det har gått minst 1,5 uke men det funker aldri. Så skjønner godt at du begynner tidlig. Greit å ha en pekepinn tidlig hvilken vei det vil gå. Du får oppdatere her!Tusen takk gode deg jeg er en av de som tester veldig tidlig, på den måten får jeg stilnet dyret i meg
Høres ut som det jeg selv har tenkt på som festesmerter. De gangene jeg har kjent det har jeg visst uten tvil at jeg var gravid.Som om jeg ikke hadde nok håp fra før så våknet jeg i natt av at det stakk skikkelig i livmoren det varte bare et sekund men jeg kjente det så godt at jeg gispet!