Desember 2023

Jeg blir stresset. I dag skulle jeg fått beskjed om hvordan det gikk med eggene etter uttak på onsdag og jeg har ikke hørt noe... Helt utrolig at de sier de skal ringe, men ikke gjør det.. er ikke akkurat gøy og ikke vite :smiley-angry017
 
Jeg blir stresset. I dag skulle jeg fått beskjed om hvordan det gikk med eggene etter uttak på onsdag og jeg har ikke hørt noe... Helt utrolig at de sier de skal ringe, men ikke gjør det.. er ikke akkurat gøy og ikke vite :smiley-angry017
Jeg skjønner, men mest trolig er det fordi av og til må de se an noen til dag 6 før de fryses :)
 
Skjønner jeg utrolig godt :p

Er liksom det, kunne det ikke alltid vært så "enkelt" når en skal prøve selv også :wacky:
Takk for det! Innsett var vellykket og alt så fint ut. Slimhinnen hadde vokst tilfredsstillende siden kontrollen sist uke:Heartred

@Høsteple Jeg kan settes som ruger med testdag 28/12. Og masse lykke til med innsett idag :Heartred
Høres kjempebra ut! Heier på dette lille embryoet :Heartred Blir spennende dager frem til den 28.! Hvordan skal du komme deg gjennom disse dagene? Haha

Jeg skulle egentlig ha innsett på torsdag siden jeg hadde positiv test på lørdagsmorgen, men jeg var litt «rampete» og hadde også testet på fredagskveld og da var den også positiv (virker ikke som om sykepleieren var så fornøyd med at jeg ikke helt fulgte anbefalingen om å teste om morgenen hehe). Så nå ble innsettet flyttet til onsdag istedenfor. :p
 
Høres kjempebra ut! Heier på dette lille embryoet :Heartred Blir spennende dager frem til den 28.! Hvordan skal du komme deg gjennom disse dagene? Haha

Jeg skulle egentlig ha innsett på torsdag siden jeg hadde positiv test på lørdagsmorgen, men jeg var litt «rampete» og hadde også testet på fredagskveld og da var den også positiv (virker ikke som om sykepleieren var så fornøyd med at jeg ikke helt fulgte anbefalingen om å teste om morgenen hehe). Så nå ble innsettet flyttet til onsdag istedenfor. :p
Gøy, må onsdag komme fort :D Siden du har startet på cyclogest gjør det nok ikke noe med en dag fra eller til :p

Jobb, jul og en 3 åring skal nok få dagene til å gå :hilarious:
 
Jeg har mista litt trua på at det går denne runden. Har ingen symptomer på noe, testdag er ikke før på julaften :banghead:
Føles meningsløst å ta medisinene også egentlig.. men jeg får vel fortsette.. :sorry:
 
Jeg har mista litt trua på at det går denne runden. Har ingen symptomer på noe, testdag er ikke før på julaften :banghead:
Føles meningsløst å ta medisinene også egentlig.. men jeg får vel fortsette.. :sorry:
Håper magefølelsen tar feil ❤️ har du tenkt å teste før testdag?
 
Noen her med erfaring med Lutinus? er det vanlig å få skikkelige murringer/smerter nederst i magen etter oppstart?
 
Tusen takk gode deg ❤️ jeg er en av de som tester veldig tidlig, på den måten får jeg stilnet dyret i meg :angel12
Jeg går alltid inni dette med tanken om at jeg ikke skal teste før det har gått minst 1,5 uke men det funker aldri. Så skjønner godt at du begynner tidlig. Greit å ha en pekepinn tidlig hvilken vei det vil gå. Du får oppdatere her! :Heartbigred
 
Som om jeg ikke hadde nok håp fra før så våknet jeg i natt av at det stakk skikkelig i livmoren :chicken: det varte bare et sekund men jeg kjente det så godt at jeg gispet!
Høres ut som det jeg selv har tenkt på som festesmerter. De gangene jeg har kjent det har jeg visst uten tvil at jeg var gravid.
 
Back
Topp