Alt fint herHvordan går det hos deg? Blir det innsett på mandag eller tirsdag?![]()

Hvordan går det der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt fint herHvordan går det hos deg? Blir det innsett på mandag eller tirsdag?![]()

Høres lovende og bra ut!Alt fint herstartet med cyclogest på onsdag kveld. Testen var veldig svak på formiddagen, men hadde vondt rundt hele hoftepartiet den dagen. På kvelden kom det i tillegg skikkelig mye eggehvit slim. Mistenker eggløsning sannsynligvis var rundt da. Innsett blir på mandag
Hvordan går det der?
liker egentlig litt den forventningsfulle tidaIngenting er bedre enn spontan eggløsning, og så bra den kom tidsnok før julHøres lovende og bra ut!Hva er grunnen til at de ikke ville vente noen dager til for å se om du fikk eggløsningav deg selv/positiv test? Spør bare av rein nysgjerrighet
Haha
Fikk positiv eggløsningstest på fredagskveld så her blir det innsett enten onsdag eller torsdag. Vet ikke hvilken dag de mener er best når nesten ble positiv på kvelden. Gleder megliker egentlig litt den forventningsfulle tida
du slipper unna progesteron også denne runden?
Syns det er greit å slippe all den testinga og tydinga. Der er jeg nok blitt litt bortskjemt at legen har liksom alltid tatt den jobben for oss.Jeg liker også godt denne forventningsfulle tiden, endelig er det ekte håp for oss også liksomHøres lovende og bra ut!Hva er grunnen til at de ikke ville vente noen dager til for å se om du fikk eggløsningav deg selv/positiv test? Spør bare av rein nysgjerrighet
Haha
Fikk positiv eggløsningstest på fredagskveld så her blir det innsett enten onsdag eller torsdag. Vet ikke hvilken dag de mener er best når nesten ble positiv på kvelden. Gleder megliker egentlig litt den forventningsfulle tida

Jeg har fått kopi av ultralyd. Ser bare luftboblen da, men var stas allikevel. Under første innsettet offentlig fikk jeg ta bilde av embryoet de hadde på sånn skjerm for å kunne vise samboer siden han ikke var med.Er det noen som har filmet eller tatt bilde av embryo under innsett? Bruker man få lov til det? Føles jo litt kleint men sikkert veldig fint minne dersom man lykkes
Jeg fikk lov til detEr det noen som har filmet eller tatt bilde av embryo under innsett? Bruker man få lov til det? Føles jo litt kleint men sikkert veldig fint minne dersom man lykkes
Tror kanskje du har tagget feil person?@Lamalama skal jeg sette deg på gravid?
Dere andre det er bare å tagge meg hvis jeg ikke får med meg endringer![]()
Hehe jepp! Det gjorde jegTror kanskje du har tagget feil person?![]()
Sniker; Jeg gjorde det ved alle innsett unntatt siste (som faktisk ble baby, typisk haha), da tok jeg kun bilde når embryoet var på plass. Var helt i orden der jeg varEr det noen som har filmet eller tatt bilde av embryo under innsett? Bruker man få lov til det? Føles jo litt kleint men sikkert veldig fint minne dersom man lykkes
Einig, sjølv om det kan vere litt nervepirrande også!Jeg liker også godt denne forventningsfulle tiden, endelig er det ekte håp for oss også liksom![]()
Korleis blei det for deg @Høsteple, blir det innsett tidleg denne veka som kjem?Innsett I morgen! MegaspentEinig, sjølv om det kan vere litt nervepirrande også!Korleis blei det for deg @Høsteple, blir det innsett tidleg denne veka som kjem?
Lykke til!Innsett I morgen! Megaspent![]()

Masse lykke til!Innsett I morgen! Megaspent![]()

Den forrige klinikken brukte ul ved innsett og da tok jeg alltid bilde av skjermen. Den nye klinikken sendte meg bilde av embryoet etter opptining. Veldig koselig å ha.Er det noen som har filmet eller tatt bilde av embryo under innsett? Bruker man få lov til det? Føles jo litt kleint men sikkert veldig fint minne dersom man lykkes
Nei, skulle visst ta cyclogest så det har jeg startet medIngenting er bedre enn spontan eggløsning, og så bra den kom tidsnok før juldu slipper unna progesteron også denne runden?
Snakket jo med de på onsdag og siden testen fremdeles var negativ, fikk jeg faktisk valget. Så her er det jeg som var utålmodig og ikke ville vente/risikere avbruttSyns det er greit å slippe all den testinga og tydinga. Der er jeg nok blitt litt bortskjemt at legen har liksom alltid tatt den jobben for oss.
Masse lykke til idag!!Innsett I morgen! Megaspent![]()

Skjønner jeg utrolig godtNei, skulle visst ta cyclogest så det har jeg startet medmen ja, jeg er ganske letta ass haha
Skjønner veeeeldig godt at du ikke ville risikere avbrutt forsøk! Og jeg syns også den testinga er ganske stress. Det er mye enklere å bare dra på ultralyd, få beskjed om å sette Ovitrelle og så dra til klinikken litt seneredu får ha god tur i dag da! Ble tidlig morgen her med en hund som peip midt på natta. Haha