Tvi tviTakk!
Ja, hørtes slik ut. Jeg fikk beskjed om at jeg må ha pos. EL-test innen 17/12 for å rekke innsett før de stenger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi tviTakk!
Ja, hørtes slik ut. Jeg fikk beskjed om at jeg må ha pos. EL-test innen 17/12 for å rekke innsett før de stenger.
Krysser fingrene for at du rekker det!Så spennende med flere desember Innsett Jeg håper jeg rekker innsett før jul, men jeg har en følelse av at jeg ikke rekker det, dessverre. Jeg tror syklusen min kommer til å falle sånn omtrent med egguttak 25.12. Men forrige forsøk havnet i kjemisk, så vi kan jo håpe at syklusen er blitt litt surrete å plutselig kommer noen dager tidligere enn den skal
Spennende. Lykke tilSånn, da er jeg igang med stimuleringa. Var litt stressa for det første stikket på meg sjæl, men det gikk heldigvis helt fint uten noe vondt eller noe, så det var en god start
UL 1/12, så får vi bare se når den tid kommer hvordan det har gått
Masse lykke til! Flytter deg til stimulererSånn, da er jeg igang med stimuleringa. Var litt stressa for det første stikket på meg sjæl, men det gikk heldigvis helt fint uten noe vondt eller noe, så det var en god start
UL 1/12, så får vi bare se når den tid kommer hvordan det har gått
Spennende! Lykke til fremover, har lest litt bakover på forumet og håper så virkelig det lykkes for dere denne runden! <3Her kom mensen I dag, meriofert fra i morgen. Jeg tør nesten ikke skrive det, men jeg har bygd opp høye forventninger til dette, det er så fint å endelig gjøre noe nytt!
Masse lykke til! Flytter deg til stimulerer
Så fint skrevet av degSpennende! Lykke til fremover, har lest litt bakover på forumet og håper så virkelig det lykkes for dere denne runden! <3
Og flott, takk Enn så lenge merker jeg ikke så mye til bivirkninger av menopur hvertfall - har hatt noe bølge ubehag i mage og slikt, men jevnt over går dette veldig fint.
Ah, ja, jeg har faktisk tenkt tanken, så det ble jeg litt glad for at du saSå fint skrevet av deg
Ikke alltid man merker noe, i alle fall ikke før swt nærmer seg uttak bare for å betrygge deg at det ikke betyr at det ikke virker.
Så utrolig kjipt! Masse lykke til i januar. Eventuelt, kan det være at el er såppas forsinket at du rekker innsett I romjula/02 januar?Jeg kan fjernes fra lista.
CD19 og fortsatt ingen EL, så jeg rekker nok ikke innsett i desember. Syklusen er nok føkka etter sa-kjemisk-whatever i forrige runden.
Åh, kjære vene. Dette koster ja! Har kommet meg på nesten 18000 jeg og, så trøster meg med at det ikke er så mye mer før resten blir refundert.Blodprøven idag var fine, er nedregulert fint. Så starter opp med sprøyter imorgen kveld. Hentet medisiner for 18000kr idag og det er ikke alle engang.
Hmm, det har jeg ikke tenkt på, og det er ikke utelukket heller, men trodde st. Olavs var stengt hele jula?Så utrolig kjipt! Masse lykke til i januar. Eventuelt, kan det være at el er såppas forsinket at du rekker innsett I romjula/02 januar?
Lykke til i morgenEndeleg ferdig med Primolut no i helga (pga. sekundær amenorè etter p-pilleslutt for mange år sidan..), og jammen kom ikkje tante rød to dagar etterpå. Klar for kontroll i morgon, krysser fingrane for oppstart med Gonal-F i løpet av veka
Jeg vet ikke, jeg trodde når de åpnet på helg så betød det åpent ca nesten alle dager i året, men skjønner at det sikkert ikke er så enkeltHmm, det har jeg ikke tenkt på, og det er ikke utelukket heller, men trodde st. Olavs var stengt hele jula?
Vi får se. Forbereder meg heller på enda en ventesyklus, og heller ta det som en positiv overraskelse hvis jeg rekker innsett i neste syklus
Lykke til med kontrollen!Endeleg ferdig med Primolut no i helga (pga. sekundær amenorè etter p-pilleslutt for mange år sidan..), og jammen kom ikkje tante rød to dagar etterpå. Klar for kontroll i morgon, krysser fingrane for oppstart med Gonal-F i løpet av veka