Hurra! Godt å være igang med den delen og, tenker jeg? Et steg nærmere, liksom.Da var de første sprøytene satt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Godt å være igang med den delen og, tenker jeg? Et steg nærmere, liksom.Da var de første sprøytene satt
Hvordan går det med deg? Er du igang med stimuleringa og det går fint?Marf91 - 32 år - Barn nr 1. Har en naturlig fra før med annen mann - porsgrunn - Forsøk nr. 1 - menopur og fyremadel - oppstart ca 26/11. Innsett en gang første uka i desember.
Kjenner jeg er spent. Går fort nå, til uttak og nerver rundt prosessen. Er det noe gode egg som kommer, hvor mange, blir noe befruktet, fester det seg. Mange hvis og om og håpHurra! Godt å være igang med den delen og, tenker jeg? Et steg nærmere, liksom.
Ja helt enig, dette kjenner jeg meg veldig igjen i. Får bare krysse fingrene og håpe på det beste begge toKjenner jeg er spent. Går fort nå, til uttak og nerver rundt prosessen. Er det noe gode egg som kommer, hvor mange, blir noe befruktet, fester det seg. Mange hvis og om og håp
Nei, her har mensen blitt forsinket og jeg er sååå frustrert. Skulle hatt mensen på mandag, og fortsatt ikke kommet ... De sa det var vanlig fordi man var så spent, men fy flate ... og negative testerHvordan går det med deg? Er du igang med stimuleringa og det går fint?
Sååå typisk! Den kjem nok til slutt (og så må du jo halde fram med å teste!!)Nei, her har mensen blitt forsinket og jeg er sååå frustrert. Skulle hatt mensen på mandag, og fortsatt ikke kommet ... De sa det var vanlig fordi man var så spent, men fy flate ... og negative tester
Åhnei, så himla frustrerende Det er jo maks irriterende. Men såfremt det ikke drøyer veldig så rekker du det vel fortsatt før julestengt?Nei, her har mensen blitt forsinket og jeg er sååå frustrert. Skulle hatt mensen på mandag, og fortsatt ikke kommet ... De sa det var vanlig fordi man var så spent, men fy flate ... og negative tester
Endelig skal jeg ha innsett! Hadde uttak i Mars(!) med overstimulering og totalfrys. Siden har det bare vært kluss med syklus og avbrutte forsøk i naturlig syklus.
Nå fikk jeg endelig komme over på styrt syklus og startet med progynova for 12 dager siden.
UL i dag og slimhinnen er perfekt og det er satt opp tid til innsett neste fredag
Så gøy! Men også litt skummelt kjenner jeg. Nå er vi endelig så langt liksom.
Skal starte på prolutex sprøyter i tillegg til cyclogest, kjenner jeg gleder meg ikke akkurat til sprøytene, men ok.
Jeg er endelig snart ruger!!
Ja, må i løpet av mandagÅhnei, så himla frustrerende Det er jo maks irriterende. Men såfremt det ikke drøyer veldig så rekker du det vel fortsatt før julestengt?
Åh, uff, krysser fingrene veldig for at det går!Ja, må i løpet av mandag
Da har mensen så vidt kommet. Jeg er så glad! Bare håper det tar seg nok opp i dag til at det kan kalles dag en, men det kjennes slik ut. Da starter jeg i såfall på menopure i dagÅh, uff, krysser fingrene veldig for at det går!
Så bra! det var jo godt.Da har mensen så vidt kommet. Jeg er så glad! Bare håper det tar seg nok opp i dag til at det kan kalles dag en, men det kjennes slik ut. Da starter jeg i såfall på menopure i dag
Litt tregt i gang her foreløpig så tror jeg må vente til i morgen. Har fortsatt 1,5 time på meg om ikke begynner jeg nok i morgen.Så bra! det var jo godt.
Jeg var på ultralyd idag og det så ganske fint ut på ene siden, men på andre siden var de ganske små fortsatt, så fortsetter litt til før ny ultralyd på mandag