Dersom du skulle byttet ut hele garderoben din.

Jeg har gått ned omtrent 50-55 kg og har brukt kanskje 10 000 kr. Har ikke mye klær og har ikke spesielt dyr klessmak. Det som koster er bher som holder "slaskepupper" på plass :p og topper/ tskjorter/kjoler som er store nok i armene. :) Har også gått ned en str i sko forresten.

Aner ikke, men sikkert mere enn jeg tror. Har selv planer å gå ned endel til neste sommer. Er høygravid nå. Kommer til å kjøpe litt etterhvert.
Kan jo bruke noen klær selv om de er litt for store. Det kommer jeg ihvertfall til å gjøre. :)

50.000??? Hvor mye klær kjøper dere egentlig.

Jeg tenkte faktisk over 50000 :p er jo så mye mer enn vi tror.... Altså tenk på det.

Undertøy er ikke billig, trenger ihverfall 20-30 truser og 10-15bh
Altså 5-6tusem bare i undertøy.... Så er det alt det andre da... Så blor fort MYE mer enn tenkt ;)

Hvordan i all verden trenger du så mange av hver??? Det er lov å vaske klær mer enn en gang i mnd.

En topp til 1000 kr? Det kjøper ikke jeg hvertfall,
Tror jeg bare må si vi er forskjellige jeg. :))
Jeg er enig med deg jeg Kengu ;) men så liker jeg ikke klær heller. Og får arbeidstøy dekket av jobben.
Krangler stendig med min mor om hvor lite klær jeg har. Men jeg elsker en joggebukse og Cubus-singlett :P
Jeg personlig hadde sikkert klart meg med 20-25 000 ettersom jeg nekter å kjøpe dyre klær, men en venninne til meg hadde garantert trengt 60 000! Og kanskje mer og ;) Og sånn er det bare. Vi får være enig i at vi er ulike :P

Jeg tenkte faktisk over 50000 :p er jo så mye mer enn vi tror.... Altså tenk på det.

Altså 5-6tusem bare i undertøy.... Så er det alt det andre da... Så blor fort MYE mer enn tenkt ;)
Kan hende du trenger det, jeg trenger virkelig ikke det. Det er sløsing av penger for min del

Kan hende du trenger det, jeg trenger virkelig ikke det. Det er sløsing av penger for min del

Da må jeg spørre... Hvor mye trenger du? Av ren nysgjerrighet? Hvor mye av alt liksom? Er så morro å se hvor forskjellige vi er...

Hvorfor så mange underbukser og bher?!

Men ja, blir fort mye mer enn man tror. Jeg kjøpte 2 bukser, 1 trøye og 1 genser rett før sommeren 2000 raske det..

Da må jeg spørre... Hvor mye trenger du? Av ren nysgjerrighet? Hvor mye av alt liksom? Er så morro å se hvor forskjellige vi er...
Hva jeg trenger streng tatt:

7-8 truser
5 BH
4-5 bukser
5 kjoler
7 t skjorter
7 gensere
Treningsklær

Men jeg har mye mer enn det, mye blir ikke brukt
Har vel
10-15 kjoler
5-6 skjørt
10 truser
15 t skjorter
10-15bluser
10-15ingleter
6 jumpsuitS
5-6 dongeribukser
4 overtrekksbukser
8 knebukser
Alt for mye treningsklær
5-6 cardigans
2 joggebukser
10 gensere

Sikkert glemt noe
Driver å rydder noe for jeg har kjøpt mye nytt siden jeg har endret litt stil..

7-8 truser
5 BH
4-5 bukser
5 kjoler
7 t skjorter
7 gensere
Treningsklær

Har vel
10-15 kjoler
5-6 skjørt
10 truser
15 t skjorter
10-15bluser
10-15ingleter
6 jumpsuitS
5-6 dongeribukser
4 overtrekksbukser
8 knebukser
Alt for mye treningsklær
5-6 cardigans
2 joggebukser
10 gensere

Sikkert glemt noe
Syns den øverste listen din ser veldig fornuftig ut.
Hva har du av yttertøy?

7-8 truser
5 BH
4-5 bukser
5 kjoler
7 t skjorter
7 gensere
Treningsklær

Har vel
10-15 kjoler
5-6 skjørt
10 truser
15 t skjorter
10-15bluser
10-15ingleter
6 jumpsuitS
5-6 dongeribukser
4 overtrekksbukser
8 knebukser
Alt for mye treningsklær
5-6 cardigans
2 joggebukser
10 gensere

Sikkert glemt noe

Ser ut som ei normal liste det der ja ;) men så er det veldig variasjoner i pris da... Så dette antallet kam bli dyrt eller billig ;) jeg har kommet hjem etter salg med fulle handleposer for under 1000,- men har også handla undertøy nylig og endte på 4000 for 6bher så store variasjoner... Jeg har teite pupper så bh er dyre plagg her i gården :p

Back
Topp