Jeg tenker nok at jeg ville trengt rundt 30.000,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiger of Sweden er favoritten uten tvil. Den jeg bruker mest og var viktigste plagget å komme inn i igjen er kjøpt høst 2008. Myyyye brukt. Like fin!Er på jakt etter jeans som varer litt.
Ok, de er dyrere, men i det lange løp vil det bli billigere siden de ikke må skiftes ut så ofte.
Hvilket merke bruker du?
Da tror jeg jeg skal sjekke ut Tiger of Sweden foruten DieselTiger of Sweden er favoritten uten tvil. Den jeg bruker mest og var viktigste plagget å komme inn i igjen er kjøpt høst 2008. Myyyye brukt. Like fin!
Det er orntlig jeans uten noe form for stretch. Elsker den!
Liker og diesel og filippaK, ikke alle
Modeller av disse da. Men har noen bukser jeg er veldig glad i
Saken min er at jeg skal veldig mye ned i vekt, og er på god vei.
Etterhvert trenger jeg en ny garderobe, og lurer egentlig på hvor mye jeg bør sette av
Som jeg skrev over, jeg håper på å nå målet mitt til våren.Kan du ikke begynne med å sette av en 30/35 tusen da? Så må du jo uansett supplere litt utover året ettersom sesong
Som jeg skrev over, jeg håper på å nå målet mitt til våren.
Tror jeg setter av kr 30.000,- da, og prøver å spare opp tilsvarende til høsten for høst/vinter garderoben
Tusen takk, så er det bare å se om jeg klarer å fullføre..Høres lurt ut, de vil jo uansett ikke få kjøpt alt på engang for varene er jo ikke i butikk for alle sesonger. Synes du fortjener en skikkelig shopping runde både vår/sommer og høst og vinter jeg
Du er super flink
Tusen takk, så er det bare å se om jeg klarer å fullføre..
Jeg tenker litt at det å kalle seg selv flink før man har nådd målet fort blir en sovepute.Du får tenke på alt du kan unne deg selv når du er "ferdig", kanskje det er en liten motivasjon?
Nå er ikke alle like shopping glade som meg, men å føle seg ny og fresh finnes jo ikke bedre
Jeg tenker litt at det å kalle seg selv flink før man har nådd målet fort blir en sovepute.
Jeg er flink, se på meg, se hva jeg har oppnådd. Og akkurat der glemmer man det man har igjen og unner seg en liten belønning man ikke skal spise...
Jeg velger å ikke kalle meg selv flink og heller være litt negativ for å ikke gå i den fellen.
Er det ikke omvendt psykologi det kalles?
Det har jeg.Jo, det er det og det kan fungere
Lykke til og håper du når målene dine
Har du delmål underveis da? Det kan kanskje hjelpe på motivasjonen også
Blir du med på neste runde av slankekrigen som jeg regner med å starte etter skoleferien?Det har jeg.
Startvekten 18. mai var 103,2.
Delmål 1: Under 100 før 1. juni (mener det var den datoen)
Delmål 2: Under 90 før 2. septemder
Delmål 3: Under 80 før 2. desember
Delmål 4 som skal være under 70 settes etter jul.
Målet er 65 kg
Jeg skal ned omtrent like mye som deg. Starter på 105 nå og skal ned til en plass mellom 65-75. 65 er drømmen. Får finne dagboken din for motivasjonDet har jeg.
Startvekten 18. mai var 103,2.
Delmål 1: Under 100 før 1. juni (mener det var den datoen)
Delmål 2: Under 90 før 2. septemder
Delmål 3: Under 80 før 2. desember
Delmål 4 som skal være under 70 settes etter jul.
Målet er 65 kg
Du kan også komme inn til oss som slanker oss utenom slankekrigen.Jeg skal ned omtrent like mye som deg. Starter på 105 nå og skal ned til en plass mellom 65-75. 65 er drømmen. Får finne dagboken din for motivasjon
Har ikke helt bestemt meg enda.Blir du med på neste runde av slankekrigen som jeg regner med å starte etter skoleferien?
(ironisk at jeg driver slankekrigen. Jeg skal ned fem små kilo og knapt nok det, og det er ikke vekta som er fokuset mitt engang. Men jeg er god på regneark og liker statistikk så...da ble det sånn)
Beklager , ikke meningen å si man kan få ting påsalgBare for å ha sagt det, siden det faktisk er jeg som forhåpentligvis kommer til å ha det behovet, jeg spurte for å gi meg en ide om hvor mye jeg bør sette av, ikke hvordan jeg skal gjøre det billigst mulig.
Alle har forskjellige behov.
Tenker det vil være veldig kjedelig å ha satt til side for lite, og veldig hyggelig å ha mer igjen etterpå.
Jeg håper å ha nådd måler til våren en gang, så kanskje kr 30.000,- da, og kr 30.000,- mer på høsten/vinteren...
Takk for svar alle sammen
Jeg anbefaler Lee. Det er de eneste jeg syns holder i det lange løp, sitter godt og har en voksen fasong (altså, mellomhøyt liv).Er på jakt etter jeans som varer litt.
Ok, de er dyrere, men i det lange løp vil det bli billigere siden de ikke må skiftes ut så ofte.
Hvilket merke bruker du?
Husk at føttene og leggene også slankes.Sko trenger jeg ikke, men jeg regner ikke sko som klær heller...
Var ikke slikt ment.Beklager , ikke meningen å si man kan få ting påsalg
Jeg hadde som sagt satt av 20.000og det hadde holdt for meg