Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En topp til 1000 kr? Det kjøper ikke jeg hvertfall,Bare undertøy vil man jo komme opp i 2000-3000, hvordan man da går bukser, gensere, pentøy, yttertøy til alle sesonger, sko osv for 20.000 er meg en gåte.
Fire bher er 2000 kroner, en topp mellom 500-1000, jeg har ikke mye klær jeg, men f.eks. turtøy 5000-6000... Hvordan får man alt for bare 20.000?
En topp til 1000 kr? Det kjøper ikke jeg hvertfall,
Tror jeg bare må si vi er forskjellige jeg. )
Sko trenger jeg ikke, men jeg regner ikke sko som klær heller...Jeg var akkurat og handlet klær på h&m og kappahl til 1900,- og synes ikke det var mye, og jeg har kjøpt meg et par nye bh'er og en bikini på change til over 1000 (var litt salg), så jeg ville nok spart opp 50 000 bare for å ha. Bruker man ikke opp alt, så ok.
Jeg har heller ikke mye klær, men klær koster uansett.
Men sko trenger man vel ikke å bytte ut selvom man går ned i vekt? Str på føttene blir vel den samme?
Jeg er gått ned en str i beina jeg Ei venninne har gått ned to str i beina. Så alt krymper tydligvisJeg var akkurat og handlet klær på h&m og kappahl til 1900,- og synes ikke det var mye, og jeg har kjøpt meg et par nye bh'er og en bikini på change til over 1000 (var litt salg), så jeg ville nok spart opp 50 000 bare for å ha. Bruker man ikke opp alt, så ok.
Men sko trenger man vel ikke å bytte ut selvom man går ned i vekt? Str på føttene blir vel den samme?
Absolutt alt.
Jeg har gått ned 8,5 kg side 17. mai, og skal ned en 25-30 kg mer til neste sommer og da må alt byttes ut.
Driver og setter av penger litt etter litt
50.000??? Hvor mye klær kjøper dere egentlig.
Jeg var akkurat og handlet klær på h&m og kappahl til 1900,- og synes ikke det var mye, og jeg har kjøpt meg et par nye bh'er og en bikini på change til over 1000 (var litt salg), så jeg ville nok spart opp 50 000 bare for å ha. Bruker man ikke opp alt, så ok.
Må ikle kjøpe truse til 200 pr stk altså, gr fint med billigereEn truse = ca 200 kr
En bh = ca 600
Et par strømper = ca 80
Trenger endel av det, så må man legge til bukser, skjørt, kjoler, singletter, topper, gensre, cardigans, shorts, strømpebukser i ull, utetøy, utejakke, regntøy, med mer
Sko kommer jo litt an på.Jeg var akkurat og handlet klær på h&m og kappahl til 1900,- og synes ikke det var mye, og jeg har kjøpt meg et par nye bh'er og en bikini på change til over 1000 (var litt salg), så jeg ville nok spart opp 50 000 bare for å ha. Bruker man ikke opp alt, så ok.
Om du skal ha kvalitet på yttertøy, tursko og treningstøy så går det fort 20000 bare der. Men man trenger ikke 10 bukser, det holder med 3 bukser. Og får du hjelp med shoppinga så kan du få alle klærne til å passe sammen slik at du kan bruke alt på kryss og tvers av hverandre og selv om du da ikke har så mange plagg så blir mulighetene mange, og da kan det kanskje holde med 30000.Jeg ønsker *litt* bedre kvalitet enn HM og BH har jeg kjøpt i undertøybutikk de siste 15 årene og kommer til å fortsette med det
Lavkarbo.Så flink du har vært! Hvordan har du gjort det?
Salg jeg har aldri kjøpt en Bh til 400-500Bare undertøy vil man jo komme opp i 2000-3000, hvordan man da går bukser, gensere, pentøy, yttertøy til alle sesonger, sko osv for 20.000 er meg en gåte.
Fire bher er 2000 kroner, en topp mellom 500-1000, jeg har ikke mye klær jeg, men f.eks. turtøy 5000-6000... Hvordan får man alt for bare 20.000?
Salg jeg har aldri kjøpt en Bh til 400-500
Hvor mye man trenger å bruke på BH kommer veldig an på puppene.Salg jeg har aldri kjøpt en Bh til 400-500