Dersom du skulle byttet ut hele garderoben din.

Ikke jeg helle,men vetmange aldri handler på salg og da blir fet så klart dyrt
Eller kan handle på salg :(
De med stor cup er veldig dyre og kommer aldri på salg.
De som bruker dem må gå i spesialbutikker uansett og har ikke noe valg
 
Hmmm... Synes det er vanskelig å beregne, men hadde nok gått en del tusen :p Minst 30000,- vil jeg tro, men kanskje mer også. Ville tatt det litt gradvis da, ikke handlet alt på en gang. Dersom du er i mål på sommeren, ville jeg handlet det du trenger til sommeren først, så tatt en ny runde på høsten for å få tak i høst/vintergarderobe.
 
For min del så tror jeg at jeg hadde kommet langt på 10-15 men jeg kjøper ikke akkurat de dyreste klærne..
 
Hadde nok blitt en del. Her har det vært mye "billig" hverdagstøy, for jeg skal ned i vekt og vil ikke kjøpe for kostbare klær jeg ikke får brukt..
Så hvis jeg kommer ned dit jeg skal, skal det handles "ordentlig" klær og da tror jeg at jeg må på 30++++
 
Jeg synes undertøy er viktig noe som passer og noe som er godt på. Billige er ikke det uansett hvor mye man påstår det. Ts liker også å kjøpe dyrere bher så regner med at da mener hun ikke hm.
Greit man kan handle litt på salg, men jeg får ikke byttet ut en hel garderobe på salg. Nå er det salg på sommertøy, men de trenger jeg jo ikke før neste år. Nå trengs det høstklær og de er ikke på salg :)
Hvor mye man trenger å bruke på BH kommer veldig an på puppene.
Mine er så store at jeg må i spesialbutikk, og de jeg trenger er aldri på salg, og koster sjeldent under kr 1.000,- .
Ja, jeg skjønner at ikke alle kan kjøpe billige bh'r, men du/hun spør hvor mye jeg hadde trengt og jeg kjøper kun billige bh'r og finner det meste av klær til lave priser :) jeg prioriterer ikke dyre klær rett og slett. Men når du Musemor har gått ned alle kiloene kan der jo hende du kommer unna med litt billigere bh'r også :)
 
Bare for å ha sagt det, siden det faktisk er jeg som forhåpentligvis kommer til å ha det behovet, jeg spurte for å gi meg en ide om hvor mye jeg bør sette av, ikke hvordan jeg skal gjøre det billigst mulig.
Alle har forskjellige behov.
Tenker det vil være veldig kjedelig å ha satt til side for lite, og veldig hyggelig å ha mer igjen etterpå.

Jeg håper å ha nådd måler til våren en gang, så kanskje kr 30.000,- da, og kr 30.000,- mer på høsten/vinteren...

Takk for svar alle sammen
 
Alt? til samme unødvendige store mengde som nå? Mye! Der er mye dyre klær.

30 000kr i kun jeans.
Vil tippe kr 350 000?
Vi har veldig høy innboforsikring!
 
Oi, det var mye.
Så mye vil jeg nok ikke klare å sette av..
Hadde ikke jeg heller gjort om jeg skulle erstattet den. Bruker der ikke, bare ligger der. Desverre bruker jeg mest joggebukser osv. Totalt meningsløst.
Jeg skal rydde, snart. Må bare orke. Donere vekk osv. Jeg bruker bare favorittene om og om igjen
 
Hadde ikke jeg heller gjort om jeg skulle erstattet den. Bruker der ikke, bare ligger der. Desverre bruker jeg mest joggebukser osv. Totalt meningsløst.
Jeg skal rydde, snart. Må bare orke. Donere vekk osv. Jeg bruker bare favorittene om og om igjen
Saken min er at jeg skal veldig mye ned i vekt, og er på god vei.
Etterhvert trenger jeg en ny garderobe, og lurer egentlig på hvor mye jeg bør sette av
 
Saken min er at jeg skal veldig mye ned i vekt, og er på god vei.
Etterhvert trenger jeg en ny garderobe, og lurer egentlig på hvor mye jeg bør sette av
Jeg ville trengt 60 000kr tenker jeg for å få en full tilfredstillende garderobe. Men, jeg er kresen spesielt på jeans så de koster lett 1500kr per stk. men har de i
Maaaaaaange år som regel da.

Men ville kjøpt litt og litt, ikke handlet full garderobe
Med en gang. Men på sikt hadde nok den totale kostnaden havnet deromkri g
 
Jeg ville trengt 60 000kr tenker jeg for å få en full tilfredstillende garderobe. Men, jeg er kresen spesielt på jeans så de koster lett 1500kr per stk. men har de i
Maaaaaaange år som regel da.

Men ville kjøpt litt og litt, ikke handlet full garderobe
Med en gang. Men på sikt hadde nok den totale kostnaden havnet deromkri g
Er på jakt etter jeans som varer litt.
Ok, de er dyrere, men i det lange løp vil det bli billigere siden de ikke må skiftes ut så ofte.
Hvilket merke bruker du?
 
Back
Topp