Ikke jeg helle,men vetmange aldri handler på salg og da blir fet så klart dyrtSalg jeg har aldri kjøpt en Bh til 400-500
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg helle,men vetmange aldri handler på salg og da blir fet så klart dyrtSalg jeg har aldri kjøpt en Bh til 400-500
Eller kan handle på salgIkke jeg helle,men vetmange aldri handler på salg og da blir fet så klart dyrt
De kommer på salg de også, min venninne kjøper på dyrere butikker og kun på salgEller kan handle på salg
De med stor cup er veldig dyre og kommer aldri på salg.
De som bruker dem må gå i spesialbutikker uansett og har ikke noe valg
Jeg synes undertøy er viktig noe som passer og noe som er godt på. Billige er ikke det uansett hvor mye man påstår det. Ts liker også å kjøpe dyrere bher så regner med at da mener hun ikke hm.
Greit man kan handle litt på salg, men jeg får ikke byttet ut en hel garderobe på salg. Nå er det salg på sommertøy, men de trenger jeg jo ikke før neste år. Nå trengs det høstklær og de er ikke på salg
Ja, jeg skjønner at ikke alle kan kjøpe billige bh'r, men du/hun spør hvor mye jeg hadde trengt og jeg kjøper kun billige bh'r og finner det meste av klær til lave priser jeg prioriterer ikke dyre klær rett og slett. Men når du Musemor har gått ned alle kiloene kan der jo hende du kommer unna med litt billigere bh'r ogsåHvor mye man trenger å bruke på BH kommer veldig an på puppene.
Mine er så store at jeg må i spesialbutikk, og de jeg trenger er aldri på salg, og koster sjeldent under kr 1.000,- .
Har sett salg i dyrere butikker flere ganger, men det er aldri hele sortimentet som er på salg.De kommer på salg de også, min venninne kjøper på dyrere butikker og kun på salg
Jeg vet at du ikke skrev det, men andre la det inn i budsjettet ;-)Sko trenger jeg ikke, men jeg regner ikke sko som klær heller...
Ja jeg kjøpte faktisk på salg nå, da var det 3 for 2, og de kosta 89-99 pr stk ;-)Må ikle kjøpe truse til 200 pr stk altså, gr fint med billigere
Kommer kanskje an på hvor du går?Eller kan handle på salg
De med stor cup er veldig dyre og kommer aldri på salg.
De som bruker dem må gå i spesialbutikker uansett og har ikke noe valg
Det gjør hun ogsåHar sett salg i dyrere butikker flere ganger, men det er aldri hele sortimentet som er på salg.
De aller største cupene har jeg aldri sett på salg.
Jeg bruker cup J-K
Må ikle kjøpe truse til 200 pr stk altså, gr fint med billigere
Oi, det var mye.Alt? til samme unødvendige store mengde som nå? Mye! Der er mye dyre klær.
30 000kr i kun jeans.
Vil tippe kr 350 000?
Vi har veldig høy innboforsikring!
Hadde ikke jeg heller gjort om jeg skulle erstattet den. Bruker der ikke, bare ligger der. Desverre bruker jeg mest joggebukser osv. Totalt meningsløst.Oi, det var mye.
Så mye vil jeg nok ikke klare å sette av..
Saken min er at jeg skal veldig mye ned i vekt, og er på god vei.Hadde ikke jeg heller gjort om jeg skulle erstattet den. Bruker der ikke, bare ligger der. Desverre bruker jeg mest joggebukser osv. Totalt meningsløst.
Jeg skal rydde, snart. Må bare orke. Donere vekk osv. Jeg bruker bare favorittene om og om igjen
Jeg ville trengt 60 000kr tenker jeg for å få en full tilfredstillende garderobe. Men, jeg er kresen spesielt på jeans så de koster lett 1500kr per stk. men har de iSaken min er at jeg skal veldig mye ned i vekt, og er på god vei.
Etterhvert trenger jeg en ny garderobe, og lurer egentlig på hvor mye jeg bør sette av
Er på jakt etter jeans som varer litt.Jeg ville trengt 60 000kr tenker jeg for å få en full tilfredstillende garderobe. Men, jeg er kresen spesielt på jeans så de koster lett 1500kr per stk. men har de i
Maaaaaaange år som regel da.
Men ville kjøpt litt og litt, ikke handlet full garderobe
Med en gang. Men på sikt hadde nok den totale kostnaden havnet deromkri g