Dersom du skulle byttet ut hele garderoben din.

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Da mener jeg absolutt alt.
Undertøy, basisklær, kjoler ++++
Hvor mye penger ville du ha trengt?
 
Absolutt alt?
Tror jeg måtte ha rundt 50 000 kr :rolleyes: Bare for å safe... Er jo ikke akkurat billig med klær heller o_O
 
Absolutt alt.
Jeg har gått ned 8,5 kg side 17. mai, og skal ned en 25-30 kg mer til neste sommer og da må alt byttes ut.
Driver og setter av penger litt etter litt

Godt jobba :D Ja, jeg tenker rundt 50 000... Søstern min kjøpte klær til 20 000 og tror ikke hun har kjøpt alt heller :)

Tenker klær for hver dag (altså 7 dager) gjerne dobbelt eller mer, må ha noe velge i mellom ;) og så kommer det jo yttertøy, må jo ha litt å velge mellom pluss sesong... Så ca det jeg sa, om ikke mer, om du bruker mindre ja da har du litt ekstra å rutte med. Litt sånn hvor du handler fra også :) :D

Masse lykke til videre :) Skulle selv ha trent av noen kg :oops:
 
Altså, absolutt, absolutt alt inkluderer jo også festtøy. Trenger vel ikke erstatte alt på en gang, men litt etterhvert som behovet kommer.

Men, det blir en god del.

Og ikke minst må du ta det noe gradvis. Går du ned så mye er det noen størrelser på veien og måte på hvor lenge du kan gå i nåværende klær og vente på den størrelsen du vil kjøpe?
 
Altså, absolutt, absolutt alt inkluderer jo også festtøy. Trenger vel ikke erstatte alt på en gang, men litt etterhvert som behovet kommer.

Men, det blir en god del.

Og ikke minst må du ta det noe gradvis. Går du ned så mye er det noen størrelser på veien og måte på hvor lenge du kan gå i nåværende klær og vente på den størrelsen du vil kjøpe?
Tenker jeg skal belønne meg med en gedigen shopping tur og bruke masse penger når målet er nådd.

Nå selvfølgelig kjøpe litt underveis også, men det går utenom og da har jeg ikke behov for å kjøpe kvalitet siden det ikke er meningen at de skal passe så lenge og vil gå for litt billigere klær.
Har allerede måtte kjøpe meg nye bukser...
 
Jeg har skapet fullt men alt brukes jo ikke... Handler som regel på salg, men tror likevel 20000 er lite til full garderobe. Bare vinterjakken koster som regel en tusenlapp eller mer.. Og undertøy må man jo ha en del av. Minst 30000 tenker jeg. Det må være særlig kjekt å kjøpe nytt når man trenger det av en sånn grunn! :)
 
Da mener jeg absolutt alt.
Undertøy, basisklær, kjoler ++++
Hvor mye penger ville du ha trengt?
Kommer an på hvor man velger å handle. Nu by staff klærne elsker jeg, det er noe dyrere enn hm. Hmm.. 50000 kanskje. 20 til ordentlig yttertøy. Men altså. Man sikkert bytte ut garderoben med hm klær og ikke trenge mer enn 20000. Men sørg for at du kjøper bher som passer akkurat når du handler undertøy.
 
Kommer an på hvor man velger å handle. Nu by staff klærne elsker jeg, det er noe dyrere enn hm. Hmm.. 50000 kanskje. 20 til ordentlig yttertøy. Men altså. Man sikkert bytte ut garderoben med hm klær og ikke trenge mer enn 20000. Men sørg for at du kjøper bher som passer akkurat når du handler undertøy.
Jeg ønsker *litt* bedre kvalitet enn HM og BH har jeg kjøpt i undertøybutikk de siste 15 årene og kommer til å fortsette med det
 
Vil tippe en 60-70.000.
Ryker på et par tusenlapper i turtøy og sko.
I tillegg måtte jeg lagt unna litt til å sy om enkelte plagg som bunaden, et par festkjoler og en ullkåpe jeg har arvet etter mormor.

I tillegg ville jeg kjøpt det meste av undertøy på Victoria's Secret, fordi jeg føler at det er kvalitet vel verdt pengene.
 
Jeg tror jeg hadde kommet langt med 20000 :) det kommer vel helt ann på hva slags klær og merker du foretrekker.
 
Det hadde jeg nok brukt en del på, men over flere mnd. Kanskje rundt 30-40.000kr tilsammen da? Ytterklær, penkjoler og undertøy er jo som regel litt dyrt. Basisklær får man jo billig, som singletter, tightser og sånt. Men man vil jo gjerne ha litt pene klær også, selv til hverdags. Har man gått ned i vekt så frister det jo ikke å bruke billige joggebukser fra Cubus liksom ;)
Har store planer om å gå ned mye i vekt etter fødselen, så kanskje jeg burde begynt å spart litt jeg også :p
 
Kommer an på hvor man velger å handle. Nu by staff klærne elsker jeg, det er noe dyrere enn hm. Hmm.. 50000 kanskje. 20 til ordentlig yttertøy. Men altså. Man sikkert bytte ut garderoben med hm klær og ikke trenge mer enn 20000. Men sørg for at du kjøper bher som passer akkurat når du handler undertøy.
Man kan fint kare å handle npok for 20.000 uten at det er HM klær heldigvis.
Men skjønner atbnoen her har mye mer klær enn meg og jeg har i grunn mer enn nok jeg
 
50.000??? Hvor mye klær kjøper dere egentlig.

Bare undertøy vil man jo komme opp i 2000-3000, hvordan man da går bukser, gensere, pentøy, yttertøy til alle sesonger, sko osv for 20.000 er meg en gåte.
Fire bher er 2000 kroner, en topp mellom 500-1000, jeg har ikke mye klær jeg, men f.eks. turtøy 5000-6000... Hvordan får man alt for bare 20.000?
 
Jeg tenker også rundt 50 000kr :)
 
Back
Topp