Dersom du skulle byttet ut hele garderoben din.

undertøy og sokker= 2000 (kjøper som regel på lindex)
bukser4 stk = 4000
topper/skjorter = 3000
gensere = 2000
jakker vinter/ vår = 7000 (turutstyr inkl)
sommertøy diverse =3000
ullklær = 2000
treningsutstyr = 2500
sko ,alle sesonger = 5000
fest-klær og sko = 5000

kom til 35 000 jeg :-D

Ser ut som ei normal liste det der ja ;) men så er det veldig variasjoner i pris da... Så dette antallet kam bli dyrt eller billig ;) jeg har kommet hjem etter salg med fulle handleposer for under 1000,- men har også handla undertøy nylig og endte på 4000 for 6bher så store variasjoner... Jeg har teite pupper så bh er dyre plagg her i gården :p
Er store variasjoner i pris ja..
Jeg har akkurat brukt 1800 på 15 plagg. Var heldig å få omtrent alt på 70%

Altfor mye sier jeg bare, det er i grunn littflaut..
Er egentlig litt der jeg også, vil gjerne kunne velge jakke etter humøret og skoene :oops:

Zalando, ja, de har ofte mye på salg.
Bestilte senest i går nye treningsbukser der.
Trenger nye nå

Hadde de treningsklær på salg...? Rydda nylig i skapet for å kaste noe av det jeg strakk ut til det uendelige i svangerskapet og da fant jeg treningsklærne mine... Nedstøva (kanskje ta et hint?) og alt for små :( nye på kjøpes inn... Hehe

Hadde de treningsklær på salg...? Rydda nylig i skapet for å kaste noe av det jeg strakk ut til det uendelige i svangerskapet og da fant jeg treningsklærne mine... Nedstøva (kanskje ta et hint?) og alt for små :( nye på kjøpes inn... Hehe
Ikke så veldig mye, så denne gang ble det til full pris.
Men var likevel ikke mer enn kr 299,-..

Reaksjonen min betød mer, selvfølgelig, det må jeg huske på når den tid kommer

Familiebutikken har salg

Jeg tenkte faktisk over 50000 :p er jo så mye mer enn vi tror.... Altså tenk på det.

Undertøy er ikke billig, trenger ihverfall 20-30 truser og 10-15bh
Altså 5-6tusem bare i undertøy.... Så er det alt det andre da... Så blor fort MYE mer enn tenkt ;)
20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stk :-P

Og jeg har bare 4 gode bh'er.
Klarer meg helt fint altså ;-)

20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stk :-P

Og jeg har bare 4 gode bh'er.
Klarer meg helt fint altså ;-)

Med 2 unger og en mann som trener så blir det sykt mye klesvask... Ikke alltid det går like fort sp her har alle nok undertøy :p

Med 2 unger og en mann som trener så blir det sykt mye klesvask... Ikke alltid det går like fort sp her har alle nok undertøy :p
Jeg har tre unger, en i tøybleier, og en mann som trener, men aldri at det går tre uker (21 truser) uten en 60 vask jeg kan slenge med noe undertøy i altså...

Back
Topp