Nja..
Skulle bare ha begynt så mye tidligere..
Har fremdeles veldig mye igjen
Du er flink! Jeg har ikke begynt i det hele tatt enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja..
Skulle bare ha begynt så mye tidligere..
Har fremdeles veldig mye igjen
Altfor mye sier jeg bare, det er i grunn littflaut..Syns den øverste listen din ser veldig fornuftig ut.
Hva har du av yttertøy?
Er store variasjoner i pris ja..Ser ut som ei normal liste det der ja men så er det veldig variasjoner i pris da... Så dette antallet kam bli dyrt eller billig jeg har kommet hjem etter salg med fulle handleposer for under 1000,- men har også handla undertøy nylig og endte på 4000 for 6bher så store variasjoner... Jeg har teite pupper så bh er dyre plagg her i gården
Er egentlig litt der jeg også, vil gjerne kunne velge jakke etter humøret og skoeneAltfor mye sier jeg bare, det er i grunn littflaut..
Og hvor var det?Er store variasjoner i pris ja..
Jeg har akkurat brukt 1800 på 15 plagg. Var heldig å få omtrent alt på 70%
Du er rå hvor var dette?Er store variasjoner i pris ja..
Jeg har akkurat brukt 1800 på 15 plagg. Var heldig å få omtrent alt på 70%
Det meste på zalandoOg hvor var det?
He he du også jaEr egentlig litt der jeg også, vil gjerne kunne velge jakke etter humøret og skoene
Zalando og HMDu er rå hvor var dette?
Zalando, ja, de har ofte mye på salg.Det meste på zalando
Noe på h&m
Jakke, sko, veske..He he du også ja
Handler sjelden der men nå sjekket jet litt meg og fant endel ting jeg likte.Zalando, ja, de har ofte mye på salg.
Bestilte senest i går nye treningsbukser der.
Trenger nye nå
Zalando, ja, de har ofte mye på salg.
Bestilte senest i går nye treningsbukser der.
Trenger nye nå
Ikke så veldig mye, så denne gang ble det til full pris.Hadde de treningsklær på salg...? Rydda nylig i skapet for å kaste noe av det jeg strakk ut til det uendelige i svangerskapet og da fant jeg treningsklærne mine... Nedstøva (kanskje ta et hint?) og alt for små nye på kjøpes inn... Hehe
Familiebutikken har salgHadde de treningsklær på salg...? Rydda nylig i skapet for å kaste noe av det jeg strakk ut til det uendelige i svangerskapet og da fant jeg treningsklærne mine... Nedstøva (kanskje ta et hint?) og alt for små nye på kjøpes inn... Hehe
20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stkJeg tenkte faktisk over 50000 er jo så mye mer enn vi tror.... Altså tenk på det.
Undertøy er ikke billig, trenger ihverfall 20-30 truser og 10-15bh
Altså 5-6tusem bare i undertøy.... Så er det alt det andre da... Så blor fort MYE mer enn tenkt
Jeg er mer på nivå med deg alrså. Helt klart20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stk
Og jeg har bare 4 gode bh'er.
Klarer meg helt fint altså ;-)
20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stk
Og jeg har bare 4 gode bh'er.
Klarer meg helt fint altså ;-)
Jeg har tre unger, en i tøybleier, og en mann som trener, men aldri at det går tre uker (21 truser) uten en 60 vask jeg kan slenge med noe undertøy i altså...Med 2 unger og en mann som trener så blir det sykt mye klesvask... Ikke alltid det går like fort sp her har alle nok undertøy