Dersom du skulle byttet ut hele garderoben din.

Jeg har tre unger, en i tøybleier, og en mann som trener, men aldri at det går tre uker (21 truser) uten en 60 vask jeg kan slenge med noe undertøy i altså...

Greit at det ikke er skrapa i skapet før en vasker og vel :p
 
Så flink du har vært :)

Hadde måtte spart en del penger ja.
Og denne tråden minte meg på at vi må ta bilder av garderoben min :p
 
Har nok kommet langt med 10 000.. Da hadde jeg hatt nok til en garderobe jeg var fornøyd med - men tror jeg må ha hatt mer for å erstatte ALT.
 
Jeg tenkte faktisk over 50000 :p er jo så mye mer enn vi tror.... Altså tenk på det.

Undertøy er ikke billig, trenger ihverfall 20-30 truser og 10-15bh
Altså 5-6tusem bare i undertøy.... Så er det alt det andre da... Så blor fort MYE mer enn tenkt ;)
Enig med deg:) Man trenger masse undertøy, jeg har nok over 30 truser nå. Elsker å kjøpe undertøy:)
 
Hvor mange mener du man trenger?
Kommer vel an på hvor ofte man bytter truse og vasker klær. Jeg har drøssevis med truser, men kunne nok fint klart meg med 7.
 
Nei man trenher ikke det men sikkert gøy for noen å ha det.
Men om man har 7 truser, så må man jo omtrent vaske en kokvask hver dag? Ofte jeg skifter truse flere ganger om dagen. Etter jeg står opp, etter enn dusj, etter trening, etter jeg har vært å badet i basseng osv. Tar ikke på meg skitten truse igjen :)
Jeg har hauger med truser, noen jeg bruker om og om igjen. Som regel gravidtrusene:p
Men jeg vasker en 60 vask i uken, har en vaske og brettedag. Har ikke tid til å vaske hver eneste dag mellom jobb, barn og aktiviteter. Så vasketøy blir gjort på lørdager :)
Imponerende at man klarer å ha kun 7 truser. Bare når jeg skal på ferie i 4 dager har jeg med meg ti truser.
Hva gjør dere når dere skal på ferie lenger enn uke da? :)
 
Med 2 unger og en mann som trener så blir det sykt mye klesvask... Ikke alltid det går like fort sp her har alle nok undertøy :p
Blir nok av klesvask her og altså, vi vasker sjelden klær i uka ;-)

Men går akkurat ;-)

Må sies at jeg kastet unna en del truser nå da, og pakket vekk de som ikke er så gode (eller fullt brukbare, men litt små akkurat nå), så hadde jo litt flere. Men 12 gode truser har jeg nå
 
Men om man har 7 truser, så må man jo omtrent vaske en kokvask hver dag? Ofte jeg skifter truse flere ganger om dagen. Etter jeg står opp, etter enn dusj, etter trening, etter jeg har vært å badet i basseng osv. Tar ikke på meg skitten truse igjen :)
Jeg har hauger med truser, noen jeg bruker om og om igjen. Som regel gravidtrusene:p
Men jeg vasker en 60 vask i uken, har en vaske og brettedag. Har ikke tid til å vaske hver eneste dag mellom jobb, barn og aktiviteter. Så vasketøy blir gjort på lørdager :)
Imponerende at man klarer å ha kun 7 truser. Bare når jeg skal på ferie i 4 dager har jeg med meg ti truser.
Hva gjør dere når dere skal på ferie lenger enn uke da? :)
Vi skal være borte i 12 dager nå.

Jeg hadde med meg 11 truser tror jeg.

Vi har fått vasket en maskin klær i dag ;-)
 
Men om man har 7 truser, så må man jo omtrent vaske en kokvask hver dag? Ofte jeg skifter truse flere ganger om dagen. Etter jeg står opp, etter enn dusj, etter trening, etter jeg har vært å badet i basseng osv. Tar ikke på meg skitten truse igjen :)
Jeg har hauger med truser, noen jeg bruker om og om igjen. Som regel gravidtrusene:p
Men jeg vasker en 60 vask i uken, har en vaske og brettedag. Har ikke tid til å vaske hver eneste dag mellom jobb, barn og aktiviteter. Så vasketøy blir gjort på lørdager :)
Imponerende at man klarer å ha kun 7 truser. Bare når jeg skal på ferie i 4 dager har jeg med meg ti truser.
Hva gjør dere når dere skal på ferie lenger enn uke da? :)
Vi kokvasker ikke truser. Og bruker bare en i døgnet ca. Vet jeg at jeg skal dusje så bare dropper jeg å bytte på morgenen bytter heller etter dusjen. Skal jeg i bassenget, skjer ikke helt mnd så bytter jeg kanskje to den dagen, men virkelig ikke mange på dagen nei
Men setter på en 60-vask nesten hver dag da sånnsett. Så jeg kunne slengt dem med.

Nå på 14 dagers ferie med ca 7 truser i kofferten tror jeg. Under ti. Vasker klær på tur da.
 
Vi kokvasker ikke truser. Og bruker bare en i døgnet ca. Vet jeg at jeg skal dusje så bare dropper jeg å bytte på morgenen bytter heller etter dusjen. Skal jeg i bassenget, skjer ikke helt mnd så bytter jeg kanskje to den dagen, men virkelig ikke mange på dagen nei
Men setter på en 60-vask nesten hver dag da sånnsett. Så jeg kunne slengt dem med.

Nå på 14 dagers ferie med ca 7 truser i kofferten tror jeg. Under ti. Vasker klær på tur da.
Ja får man vasket klær så løser jo det problemet seg fint :)
Men når man ikke får vasket som de feriene jeg er på så blir det litt knapt med 7 truser.
Jeg har ikke sjans til å vaske hver dag jeg. Må ta det på fridagene mine, er borte mellom 12-14 timer når jeg jobber og da blir barna prioritert og ikke klesvask. Men helt greit å ta det på lørdag for meg da:)
 
Ja får man vasket klær så løser jo det problemet seg fint :)
Men når man ikke får vasket som de feriene jeg er på så blir det litt knapt med 7 truser.
Jeg har ikke sjans til å vaske hver dag jeg. Må ta det på fridagene mine, er borte mellom 12-14 timer når jeg jobber og da blir barna prioritert og ikke klesvask. Men helt greit å ta det på lørdag for meg da:)
Enig med deg:)
 
Back
Topp