Dersom du skulle byttet ut hele garderoben din.

Ville kanskje satt av 30-50.000kr, vanskelig å si hvor mye, kommer helt an på hvor man finner klær som passer. Finner man noe som passer og sitter godt på H&M eller Cubus, så trenger det ikke bli så mye, men må man på dyrere butikker, så øker summen ganske raskt.
 
Ville kanskje satt av 30-50.000kr, vanskelig å si hvor mye, kommer helt an på hvor man finner klær som passer. Finner man noe som passer og sitter godt på H&M eller Cubus, så trenger det ikke bli så mye, men må man på dyrere butikker, så øker summen ganske raskt.
Det kommer ikke til å bli så mye HM og Cubus..
 
Det kommer ikke til å bli så mye HM og Cubus..

Om du tar gjennomsnittspris for hvert plagg på butikkene du kommer til å handle av og ganger med antall plagg du regner med å trenge av hver, så får du jo en ca pris for hva du bør sette av :)
 
Ja fikk vasket en nå. Men jeg bruker ikke mer enn en hver dag da ;-)
Ungene har også med seg en for hver dag.

Har de aldri uhell? :eek:
Er ikke ofte mine har det, men må regne med litt skift i tilfelle.
Som i går så ble vi alle kliss våte pga regn, alt måtte byttes :)
Så jeg har alltid med 3 skift ekstra fra innerst til ytterst :)
 
tja nå koster alt jeg har i klesskapet inkluderrt ytterklær godt unner 10 000 da så og noen av klæra har jeg hatt siden jeg var ungdom :O så for meg hadde 10.000 vært mer enn nok ;) men nå er jo alle forskjellige..
 
Jeg var akkurat og handlet klær på h&m og kappahl til 1900,- og synes ikke det var mye, og jeg har kjøpt meg et par nye bh'er og en bikini på change til over 1000 (var litt salg), så jeg ville nok spart opp 50 000 bare for å ha. Bruker man ikke opp alt, så ok.

Jeg har heller ikke mye klær, men klær koster uansett.

Men sko trenger man vel ikke å bytte ut selvom man går ned i vekt? Str på føttene blir vel den samme?
søsstra mi gikk ned 1-2 sko størrelser når hun slanket seg 30kg =)
 
Har de aldri uhell? :eek:
Er ikke ofte mine har det, men må regne med litt skift i tilfelle.
Som i går så ble vi alle kliss våte pga regn, alt måtte byttes :)
Så jeg har alltid med 3 skift ekstra fra innerst til ytterst :)
Nei de har ikke uhell ;-)

Har pakket med 4 truser til dem hver nå for de 3 dagene vi skal til dyreparken. Vi reiser jo i ett sett i morgen og skal på hytta igjen torsdag ettermiddag, så tror de skal klare seg ;-)

Er ikke meldt noe regn så vi blir våte ;-)

Og så har vi jo fått vasket det vi har brukt siden onsdag ;-)
 
Vi kokvasker ikke truser. Og bruker bare en i døgnet ca. Vet jeg at jeg skal dusje så bare dropper jeg å bytte på morgenen bytter heller etter dusjen. Skal jeg i bassenget, skjer ikke helt mnd så bytter jeg kanskje to den dagen, men virkelig ikke mange på dagen nei
Men setter på en 60-vask nesten hver dag da sånnsett. Så jeg kunne slengt dem med.

Nå på 14 dagers ferie med ca 7 truser i kofferten tror jeg. Under ti. Vasker klær på tur da.

Men hadde det ikke vært lettere å heller hatt flere truser? Enn å styre med vask osv på ferie men også å stresse med dette hjemme... Her har vi nok av både sokker, truser og annet så jeg fint kan drøye klesvasken om vi ønsker å gjøre noe annet en lørdag, noe vi syns ef veldig praktisk ;)
 
Men hadde det ikke vært lettere å heller hatt flere truser? Enn å styre med vask osv på ferie men også å stresse med dette hjemme... Her har vi nok av både sokker, truser og annet så jeg fint kan drøye klesvasken om vi ønsker å gjøre noe annet en lørdag, noe vi syns ef veldig praktisk ;)
Vi er hos svigermor. Klesvask er virkelig det minste problemet. Så jeg har ikke med klær til mer enn halve oppholdet. Vi vasker. Det handler om fem folk og en hund i en bil. Ja. Trusene hadde ikke vært problemet. Men når vi likevel vasker...
 
Men hadde det ikke vært lettere å heller hatt flere truser? Enn å styre med vask osv på ferie men også å stresse med dette hjemme... Her har vi nok av både sokker, truser og annet så jeg fint kan drøye klesvasken om vi ønsker å gjøre noe annet en lørdag, noe vi syns ef veldig praktisk ;)
Vi vasker minst en gang i uken hjemme, det er virkelig null problem å sette på maskin og henge opp tøy. Tar 5-10 min
 
Vi vasker minst en gang i uken hjemme, det er virkelig null problem å sette på maskin og henge opp tøy. Tar 5-10 min

Det er virkelig ikke noe problem å ha mange truser heller ;) de ligger pent i skapet :p hehe
 
Det er virkelig ikke noe problem å ha mange truser heller ;) de ligger pent i skapet :p hehe
Sant nok, men når det var spørsmål om behov og budsjett så ser jeg ikke på 30 truser som en nødvendighet. Selv om det ikke er et større problem enn at jeg måtte hatt en større skuff, eller to undertøysskuffer, i skapet.
 
Sant nok, men når det var spørsmål om behov og budsjett så ser jeg ikke på 30 truser som en nødvendighet. Selv om det ikke er et større problem enn at jeg måtte hatt en større skuff, eller to undertøysskuffer, i skapet.
Nå tenker jeg at den ene tingen som faktisk ikke drar opp budsjettet særlig mye må jo være truser... Og det er jo kjekt å ha ekstra. Som nevnt over her, det skiftes jo gjerne flere ganger om dagen, alt ettersom. Jeg skifter etter dusj, trening, tur i stallen, bad i basseng etc så det går fort 2 om dagen på alle mann her i huset... Inkl barn ;)
 
Sant nok, men når det var spørsmål om behov og budsjett så ser jeg ikke på 30 truser som en nødvendighet. Selv om det ikke er et større problem enn at jeg måtte hatt en større skuff, eller to undertøysskuffer, i skapet.
Enig med deg, for meg er det unødvendig å ha 30 truser...
 
Tenker at jeg ihvertfall hadde brukt 30 000, kanskje mer også!

Får håpe jeg vinner i Lotto snart, hadde vært veldig greit med ny garderobe :)
 
Tror jeg hadde klart meg med 15.000
Edit: uteklær ikke beregnet
 
Back
Topp