Nja..
Skulle bare ha begynt så mye tidligere..
Har fremdeles veldig mye igjen
Du er flink! Jeg har ikke begynt i det hele tatt enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja..
Skulle bare ha begynt så mye tidligere..
Har fremdeles veldig mye igjen
Altfor mye sier jeg bare, det er i grunn littflaut..Syns den øverste listen din ser veldig fornuftig ut.
Hva har du av yttertøy?
Er store variasjoner i pris ja..Ser ut som ei normal liste det der jamen så er det veldig variasjoner i pris da... Så dette antallet kam bli dyrt eller billig
jeg har kommet hjem etter salg med fulle handleposer for under 1000,- men har også handla undertøy nylig og endte på 4000 for 6bher så store variasjoner... Jeg har teite pupper så bh er dyre plagg her i gården
![]()
Er egentlig litt der jeg også, vil gjerne kunne velge jakke etter humøret og skoeneAltfor mye sier jeg bare, det er i grunn littflaut..
Og hvor var det?Er store variasjoner i pris ja..
Jeg har akkurat brukt 1800 på 15 plagg. Var heldig å få omtrent alt på 70%
Du er råEr store variasjoner i pris ja..
Jeg har akkurat brukt 1800 på 15 plagg. Var heldig å få omtrent alt på 70%
Det meste på zalandoOg hvor var det?
He he du også jaEr egentlig litt der jeg også, vil gjerne kunne velge jakke etter humøret og skoene![]()
Zalando og HMDu er råhvor var dette?
Zalando, ja, de har ofte mye på salg.Det meste på zalando
Noe på h&m
Jakke, sko, veske..He he du også ja![]()
Handler sjelden der men nå sjekket jet litt meg og fant endel ting jeg likte.Zalando, ja, de har ofte mye på salg.
Bestilte senest i går nye treningsbukser der.
Trenger nye nå
Zalando, ja, de har ofte mye på salg.
Bestilte senest i går nye treningsbukser der.
Trenger nye nå
Ikke så veldig mye, så denne gang ble det til full pris.Hadde de treningsklær på salg...? Rydda nylig i skapet for å kaste noe av det jeg strakk ut til det uendelige i svangerskapet og da fant jeg treningsklærne mine... Nedstøva (kanskje ta et hint?) og alt for smånye på kjøpes inn... Hehe
Familiebutikken har salgHadde de treningsklær på salg...? Rydda nylig i skapet for å kaste noe av det jeg strakk ut til det uendelige i svangerskapet og da fant jeg treningsklærne mine... Nedstøva (kanskje ta et hint?) og alt for smånye på kjøpes inn... Hehe
20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stkJeg tenkte faktisk over 50000er jo så mye mer enn vi tror.... Altså tenk på det.
Undertøy er ikke billig, trenger ihverfall 20-30 truser og 10-15bh
Altså 5-6tusem bare i undertøy.... Så er det alt det andre da... Så blor fort MYE mer enn tenkt![]()
Jeg er mer på nivå med deg alrså. Helt klart20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stk![]()
Og jeg har bare 4 gode bh'er.
Klarer meg helt fint altså ;-)
20-30 truser??????!!! Jeg har nettopp kjøpt meg 7 nye, så har nå 12 stk![]()
Og jeg har bare 4 gode bh'er.
Klarer meg helt fint altså ;-)
Jeg har tre unger, en i tøybleier, og en mann som trener, men aldri at det går tre uker (21 truser) uten en 60 vask jeg kan slenge med noe undertøy i altså...Med 2 unger og en mann som trener så blir det sykt mye klesvask... Ikke alltid det går like fort sp her har alle nok undertøy![]()